H πιο καταθλιπτική διαφήμιση του Superbowl

H πιο καταθλιπτική διαφήμιση του Superbowl Facebook Twitter
0

 

Η ασφαλιστική Nationwide Insurance αποφάσισε την Κυριακή να κάνει μια καινούρια προσέγγιση και να ξεφύγει από το συνηθισμένο χιούμορ των ανάλογων διαφημίσεων, παρουσιάζοντας ένα μικρό αγόρι που δεν θα καταφέρει να κάνει διάφορα διασκεδαστικά πράγματα αποκαλύπτοντας ότι έχει πεθάνει. Η διαφήμιση έγινε viral, αλλά με την αρνητική έννοια, και οι διαμαρτυρίες στο Twitter ξεκίνησαν άμεσα. - Λ.Φ.

H πιο καταθλιπτική διαφήμιση του Superbowl Facebook Twitter
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

H Σερένα Γουίλιαμς δίνει «χαρτζιλίκι» 7 δολάρια την εβδομάδα, μόνο αν εκπληρώσει συγκεκριμένες «υποχρεώσεις»

It's Viral / H Σερένα Γουίλιαμς δίνει «χαρτζιλίκι» 7 δολάρια στην κόρη της, μόνο αν εκπληρώσει συγκεκριμένες «υποχρεώσεις»

«Προσπαθούμε να δημιουργήσουμε αυτό το σφόνδυλο μεταξύ της εργασίας και της απόκτησης των χρημάτων», εξήγησε ο σύζυγος της Σερένα, Αλέξις Οχάνιαν
THE LIFO TEAM