H πιο καταθλιπτική διαφήμιση του Superbowl

H πιο καταθλιπτική διαφήμιση του Superbowl Facebook Twitter
0

 

Η ασφαλιστική Nationwide Insurance αποφάσισε την Κυριακή να κάνει μια καινούρια προσέγγιση και να ξεφύγει από το συνηθισμένο χιούμορ των ανάλογων διαφημίσεων, παρουσιάζοντας ένα μικρό αγόρι που δεν θα καταφέρει να κάνει διάφορα διασκεδαστικά πράγματα αποκαλύπτοντας ότι έχει πεθάνει. Η διαφήμιση έγινε viral, αλλά με την αρνητική έννοια, και οι διαμαρτυρίες στο Twitter ξεκίνησαν άμεσα. - Λ.Φ.

H πιο καταθλιπτική διαφήμιση του Superbowl Facebook Twitter
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μαίρη Συνατσάκη για Λύτρα και Κουτσελίνη: «Είμαστε με το θύμα, δεν μας νοιάζει η καριέρα και το συναίσθημα κανενός θύτη»

It's Viral / Μαίρη Συνατσάκη για Λύτρα και Κουτσελίνη: «Είμαστε με το θύμα, δεν μας νοιάζει η καριέρα και το συναίσθημα κανενός θύτη»

«Έχω ακούσει και από άλλους ανθρώπους της τηλεόρασης αυτές τις μέρες πράγματα που έχουν ένα αλλά και θα ήθελα να μην υπάρχει κανένα "αλλά"» ανέφερε
THE LIFO TEAM