H πιο καταθλιπτική διαφήμιση του Superbowl

H πιο καταθλιπτική διαφήμιση του Superbowl Facebook Twitter
0

 

Η ασφαλιστική Nationwide Insurance αποφάσισε την Κυριακή να κάνει μια καινούρια προσέγγιση και να ξεφύγει από το συνηθισμένο χιούμορ των ανάλογων διαφημίσεων, παρουσιάζοντας ένα μικρό αγόρι που δεν θα καταφέρει να κάνει διάφορα διασκεδαστικά πράγματα αποκαλύπτοντας ότι έχει πεθάνει. Η διαφήμιση έγινε viral, αλλά με την αρνητική έννοια, και οι διαμαρτυρίες στο Twitter ξεκίνησαν άμεσα. - Λ.Φ.

H πιο καταθλιπτική διαφήμιση του Superbowl Facebook Twitter
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Ρέιτσελ Ζέγκλερ αποχώρησε ξαφνικά από παράσταση λόγω προβλήματος υγείας

It's Viral / Η Ρέιτσελ Ζέγκλερ αποχώρησε στη μέση της παράστασης λόγω προβλήματος υγείας

Η βραβευμένη με Χρυσή Σφαίρα ηθοποιός που κάνει το ντεμπούτο της στη σκηνή του Λονδίνου, αποχώρησε ξαφνικά από τη σκηνή κατά τη διάρκεια της παράστασης, μετά από αδιαθεσία που αισθάνθηκε
THE LIFO TEAM
Η Astronomer προσέλαβε την Γκουίνεθ Πάλτροου ως «προσωρινή εκπρόσωπό» της μετά το βίντεο με την kiss cam

It's Viral / Η Astronomer προσέλαβε την Γκουίνεθ Πάλτροου ως «προσωρινή εκπρόσωπό» της μετά το βίντεο με την kiss cam

Η εταιρεία «τρολάρει» το κοινό που απέκτησε επειδή ήλθε στο προσκήνιο από την αποκάλυψη της σχέσης του CEO και της επικεφαλής HR στη συναυλία των Coldplay και εκμεταλλεύεται τη φήμη που έχει αποκτήσει, διαφημίζοντας τις υπηρεσίες της
LIFO NEWSROOM