Έφοδος Μενδώνη στο Ταμείο Αρχαιολογικών Πόρων και Απαλλοτριώσεων

Έφοδος Μενδώνη στο Ταμείο Αρχαιολογικών Πόρων και Απαλλοτριώσεων Facebook Twitter
EUROKINISSI/ ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ
1

Αιφνιδιαστική επίσκεψη στο Ταμείο Αρχαιολογικών Πόρων και Απαλλοτριώσεων πραγματοποίησε σήμερα το πρωί η υπουργός πολιτισμού Λίνα Μενδώνη

Σύμφωνα με όσα γνωστοποίησε το υπουργείο Πολιτισμού, η επίσκεψη της Λίνας Μενδώνη έγινε αφότου η απερχόμενη πρόεδρος του ΤΑΠΑ, Παρασκευή Σιδηροπούλου, αρνήθηκε να ενημερώσει τη νέα διοίκηση για τα προβλήματα του ταμείου. «Ο λόγος για τον οποίο η κ. Λίνα Μενδώνη απαίτησε άμεση ενημέρωση, είναι ότι δεν επιτρέπεται να υπάρξει κενό ανάμεσα στο απερχόμενο ΔΣ και το νεοδιορισθέν, ώσπου να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες ανάληψης των καθηκόντων του», αναφέρει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Πολιτισμού. 

Το υπουργείο Πολιτισμού γνωστοποίησε ότι «υπάρχει σημαντικό πρόβλημα στη μηχανογράφηση του ΤΑΠΑ, με αποτέλεσμα να καθίσταται αδύνατη η έκδοση της μισθοδοσίας των υπαλλήλων του», ενώ «πολλά από τα κυλικεία και αναψυκτήρια αρχαιολογικών χώρων και μουσείων παραμένουν κλειστά» καθώς δεν έχουν προχωρήσει οι διαγωνισμοί. Παράλληλα ανέφερε πως το πωλητήριο του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου δεν λειτουργεί εδώ και δεκαπέντε ημέρες. 

Ακολουθεί ολόκληρη η ανάρτηση του υπουργείου Πολιτισμού 

Με δεδομένη την άρνηση της κ. Σιδηροπούλου, απερχόμενης προέδρου του ΤΑΠΑ, να ενημερώσει την νέα πρόεδρο για τα επείγοντα προβλήματα, σήμερα το πρωί η υπουργός κ. Λίνα Μενδώνη συνοδευόμενη από τον γενικό γραμματέα επί του Πολιτισμού κ. Γιώργο Διδασκάλου, τη νεοδιορισθείσα πρόεδρο κ. Αθηνά Χατζηπέτρου και υπηρεσιακούς παράγοντες, επισκέφτηκαν τον Οργανισμό.


Επειδή η κ. Σιδηροπούλου δήλωσε ασθένεια, η υπουργός ζήτησε να ενημερωθεί από τους διευθυντές και αρμόδιους υπαλλήλους. Ο λόγος για τον οποίο η κ. Λίνα Μενδώνη απαίτησε άμεση ενημέρωση, είναι ότι δεν επιτρέπεται να υπάρξει κενό ανάμεσα στο απερχόμενο ΔΣ και το νεοδιορισθέν, ώσπου να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες ανάληψης των καθηκόντων του.

Κατά την ενημέρωση από τους αρμόδιους διευθυντές του ΤΑΠ διαπιστώθηκαν τα ακόλουθα:

1. Υπάρχει σημαντικό πρόβλημα στη μηχανογράφηση του ΤΑΠΑ, με αποτέλεσμα να καθίσταται αδύνατη η έκδοση της μισθοδοσίας των υπαλλήλων του. Συγκεκριμένα, έχουν «καεί» οι σκληροί δίσκοι. Η απερχόμενη διοίκηση δεν επιλήφθηκε εγκαίρως του προβλήματος. Χθες, υπήρχε πρόβλεψη να τεθεί το θέμα στο απερχόμενο ΔΣ, αλλά λόγω ελλείψεως απαρτίας δεν συνεδρίασε.

2.Πολλά από τα κυλικεία και αναψυκτήρια αρχαιολογικών χώρων και μουσείων παραμένουν κλειστά. Ο λόγος είναι ότι δεν προχώρησαν οι διαδικασίες των διαγωνισμών, ενώ σε πολλά άλλα έχει ήδη λήξει η σύμβαση λειτουργίας τους. Ως αποτέλεσμα, η χώρα δυσφημείται διεθνώς, καθώς για τους επισκέπτες δεν υπάρχει η ελάχιστη πρόβλεψη, ενώ το ΥΠΠΟΑ χάνει σημαντικούς οικονομικούς πόρους.

3. Να σημειωθεί ότι στην κορύφωση της τουριστικής περιόδου, όπου το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο δέχεται ημερησίως χιλιάδες επισκέπτες, το πωλητήριο, το οποίο λειτουργεί το ΤΑΠ με υπαλλήλους, έχει κατεβάσει ρολά εδώ και δεκαπέντε μέρες. Οι υπάλληλοι του ΤΑΠ αρνούνται να το ανοίξουν, προβάλλοντας διάφορα προσχήματα. Ωστόσο και όταν ήταν ανοικτό, λειτουργούσε με άδεια ράφια, προκαλώντας εκατοντάδες αρνητικά σχόλια των επισκεπτών.

Η υπουργός Πολιτισμού έδωσε εντολή για την άμεση επίλυση των ζητημάτων που ετέθησαν, τονίζοντας ότι το ΥΠΠΟΑ δίνει ιδιαίτερη έμφαση στον εκσυγχρονισμό και στην αποτελεσματική λειτουργία του ΤΑΠ, προς όφελος της εικόνας της χώρας, της εξυπηρέτησης των επισκεπτών αλλά και για την αύξηση των εσόδων του Οργανισμού, ώστε να επιτευχθεί ο στόχος της αυτοχρηματοδότησης των δράσεων του ΥΠΠΟΑ

Culture
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

1 σχόλια
Φαντάζεστε κάποιον ιδιώτη να είχε τέτοιο "μαγαζί" και να το είχε κλειστό ή ανοιχτό με άδεια ράφια;Φαντασιώνεται κανείς να δοθεί το πωλητήριο σε συνέργεια 10 καταστηματαρχών από το Μοναστηράκι και με έλεγχο των πωλουμένων προϊόντων. Θα "ξεπουλούσαν"!