To Gucci φόρεμα της Björk χρειάστηκε 870 ώρες για να φτιαχτεί - Δείτε πώς δημιουργήθηκε

To Gucci φόρεμα της Björk χρειάστηκε 870 ώρες για να φτιαχτεί - Δείτε πώς δημιουργήθηκε Facebook Twitter
1
To Gucci φόρεμα της Björk χρειάστηκε 870 ώρες για να φτιαχτεί - Δείτε πώς δημιουργήθηκε Facebook Twitter

Η Björk ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει το ένατο στούντιο άλμπουμ «Utopia» και το πρώτο δείγμα της νέας της δουλειάς έφτασε υπό τη μορφή ενός νέου single και του βίντεο «The Gate» το οποίο έκανε πρεμιέρα στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου.

Το φαντασμαγορικό βίντεο είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ του σκηνοθέτη Andrew Thomas Huang του designer James T. Merry, του παραγωγού Arca, και του επικεφαλής σχεδιαστή του οίκου Gucci Alessandro Michele. 

Το βίντεο ξεκινά με την Björk να βρίσκεται πάνω σε ένα φουτουριστικό λόφο και στη συνέχεια εμφανίζεται μέσα σε ένα εντελώς καλειδοσκοπικό σκηνικό να φοράει ένα ιριδίζων, πτυχωτό φόρεμα από PVC το οποίο μοιάζει σαν ειδικό εφέ.

To Gucci φόρεμα της Björk χρειάστηκε 870 ώρες για να φτιαχτεί - Δείτε πώς δημιουργήθηκε Facebook Twitter

Κι όμως η εμφάνιση αυτή είναι το αποτέλεσμα των 870 ωρών εργασίας από το στούντιο σχεδιασμού του Alessandro Michele στον Gucci. Σε ένα βίντεο που κυκλοφόρησε το Σαββατοκύριακο, ο Gucci αποκάλυψε την σχολαστική διαδικασία δημιουργίας του περίτεχνου φορέματος. Χρειάστηκαν 550 ώρες δημιουργίας του πατρόν και επιπλέον 320 ώρες για το κέντημα. Αποτελείται από οκτώ μέτρα PVC και άλλα 20 μέτρα μεταξωτής οργάντζας.

Η μουσικός ήταν αρχικά επιφυλακτική για τη συνεργασία της  με τον Gucci, δήλωσε κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης στην πρεμιέρα του βίντεο στο Λονδίνο: «Δεν είμαι τόσο καλή με αυτές τις τεράστιες εταιρίες και δεν μου αρέσουν τόσο πολύ». είπε, αναφερόμενη σε σχέση με μεγάλες μάρκες (η Gucci ανήκει στον όμιλο Kering). Αλλά το φόρεμα που προέκυψε είναι τόσο σουρεαλιστικό που μοιάζει περισσότερο με γραφικό υπολογιστή παρά με αληθινή δημιουργία.

Δείτε το βίντεο της δημιουργίας:

Creating @bjork’s custom #Gucci gown for her new single #TheGate. The design by #AlessandroMichele took approximately 550 hours to make, and an additional 320 hours for the embroidery. The dress’s fabrics include 5 meters of pleated iridescent PVC plastic material, 3 meters of PVC iridescent strips and 20 meters of pleated lurex organza. #AlessandroMichele also collaborated as the film’s creative director, to be shown on Saturday and Sunday from 10am-6pm at The Store Studios in London, free public admission. From Monday 5am BST @nowness will screen #björk’s video online for 48 hours. Video director: @romana_meggiolaro Music by Karlheinz Stockhausen: Excerpt from SIRIUS Electronic music and trumpet, soprano, bass clarinet, bass (CD 26 of the Stockhausen Complete Edition, www.stockhausenCDs.com) © Stockhausen Foundation for Music, Germany (www.karlheinzstockhausen.org)

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci (@gucci) στις

Μόδα & Στυλ
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Μόδα & Στυλ / Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Η πολυβραβευμένη σχεδιάστρια του cult brand Diotima μόλις ανέλαβε τα καλλιτεχνικά ηνία στους Proenza Schouler, φέρνοντας ανάγλυφες υφές, χειροποίητες λεπτομέρειες και ένα διάχυτο sexiness, και παράλληλα μια ιδέα για το τι περιμένουμε από τη μόδα σήμερα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Collection D: H νέα συλλογή της Phoebe Philo προοιωνίζεται τη μεγάλη επιστροφή της Couture στη μόδα

Μόδα & Στυλ / Phoebe Philo: H ιέρεια της ήσυχης πολυτέλειας ανεβάζει την ένταση

​Με γλυπτικά τζάκετ, φραμπαλάδες και παντελόνια που σέρνονται, η σχεδιάστρια που ξέρει πώς να δίνει στις γυναίκες κάτι κομψό και συνάμα στραπατσαρισμένο ξαναδείχνει τον παλιό της ατρόμητο ’90s εαυτό και ανοίγει τον δρόμο για τη μεγάλη επιστροφή της couture στη μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Απώλειες / Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Ένας αληθινός τιτάνας της μόδας έφυγε στα 91 του χρόνια, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας ένα συγκλονιστικό αρχείο ένδυσης του 20ού αιώνα και μια multi-billion αυτοκρατορία που πρεσβεύει την ήσυχη κομψότητα σε κάθε πτυχή του τρόπου ζωής.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει.

Μόδα & Στυλ / Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει

Το λανσάρισμα της πρώτης συλλογής μακιγιάζ του οίκου μόδας πυροδότησε μια ζωηρή συζήτηση για τις τιμές των εταιρειών και τα όριά τους. Θα μεταφραστεί αυτός ο θόρυβος σε πωλήσεις; Μήπως το μεγαλύτερο brand πολυτελείας έκανε λανθασμένους υπολογισμούς;  
THE LIFO TEAM
Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Μόδα & Στυλ / Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Σήμερα, στα γενέθλιά του, θυμόμαστε τον μελαγχολικό βασιλιά της γαλλικής couture μέσα από τη διαδρομή του στο Μαρόκο, που δεν υπήρξε απλώς ένας τόπος ελευθερίας αλλά και η μούσα του στη ζωή και στη δουλειά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ