«Όχι» του ΚΑΣ στο αίτημα του οίκου Gucci για επίδειξη μόδας στον Παρθενώνα

«Όχι» του ΚΑΣ στο αίτημα του οίκου Gucci για επίδειξη μόδας στον Παρθενώνα Facebook Twitter
10

Αρνητική ήταν η γνωμοδότηση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου στην πρότασή του οίκου Gucci για την πραγματοποίηση επίδειξης μόδας στην Ακρόπολη.

«Ο ιδιαίτερος πολιτιστικός χαρακτήρας των μνημείων της Ακρόπολης δεν συνάδει με τη συγκεκριμένη εκδήλωση, καθώς πρόκειται για μοναδικά μνημεία και σύμβολα παγκόσμιας κληρονομιάς, μνημεία παγκόσμιας κληρονομιάς της Unesco».

Με την παραπάνω αιτιολόγηση, τα μέλη του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου απέρριψαν ομόφωνα το αίτημα της εταιρείας Gucci για επίδειξη μόδας εντός του αρχαιολογικού χώρου του Ιερού Βράχου.

Υπενθυμίζεται ότι η εταιρία Gucci Gucci SpA (όπως αναφερόταν στην ημερήσια διάταξη του ΚΑΣ) είχε αιτηθεί τη διοργάνωση, αλλά και την κινηματογράφηση ενός fashion show μπροστά στον Παρθενώνα, την 1η Ιουνίου 2017.

Culture
10

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

7 σχόλια
Νεοέλληνας. Να ζήσει, να τα φάει όλα, να γεμίσει την κοιλιά του. Ιδεολογία τέλος. Καμία αξιοπρέπεια. Καμία αξία. Όλα τον βωμό του χρήματος και της καλοπέρασης. Μπράβο στην αρνητική απάντηση. Σας συγχαίρω.
και γιατί να τη δώσουν στους "κουτόφραγκους", μήπως έχουμε ανάγκη τα 2-3 ψωρομυρια τους ... έτσι και αλλιώς αυτοί είναι σαν όλους τους δημόσιους υπάλληλους, τα λεφτά να πέφτουν και τι μας νοιάζει εμάς αν ποτέ βρεθούν λεφτά να φτιαχτεί ο έρημος αυτός τόπος. Απο το δημοτικό που πήγα, κοντεύω να πεθάνω και ακόμα έτσι είναι ο βράχος σαν εργοτάξιο !!Δεν διάβασα πουθενά το σκεπτικό της απόρριψης.
Όχι που θα έδιναν την άδεια. Το ΚΑΣ είναι από τους πιο παλαιολιθικούς φορείς στη χώρα. Εξαιτίας του, τελματώνουν έργα, σταματάνε επενδύσεις, άνθρωποι καταστρέφονται.Κράτος εν κράτει.
Η Fendi χρηματοδότησε την ανακατασκευή της Fontana di Trevi στην Ρωμη με 2,2 εκατ €.Μόλις ολοκληρώθηκαν οι εργασίες την χρησιμοποίησε για ενα φανταστικό σόου,πέρσι το καλοκαίρι!!!Φαντάζομαι πως θα μπορούσαμε να κλείσουμε μια αντίστοιχη συμφωνία με την Gucci.Δλδ να κάνει μια αξιοπρεπή επίδειξη,να διαφημίσει παγκοσμίως την χώρα μας και να μας "δώσει" χρήματα και γι'αυτή την ρημάδα την Ακρόπολη,μπας και σταματήσουμε να θεωρούμε τον γερανό του εργοταξίου,αναπόσπαστο κομμάτι του μνημείου!!!!Δεν θέλει κόπο,τρόπο θέλει...
Ο γερανός δεν είναι εκεί επειδή δεν υπάρχουν χρήματα. Ή αποκατασταση του Παρθενωνα χρειαζεται παρα πολλά χρόνια. http://www.naftemporiki.gr/story/1134279/parthenonas-prasino-fos-gia-tin-apokatastasi-tou-dutikou-aetomatos
"Η αποκατάσταση στο τύμπανο του δυτικού αετώματος θα πραγματοποιηθεί με γρήγορους ρυθμούς (υπολογίζεται, εφόσον διατεθεί το απαραίτητο προσωπικό, να διαρκέσει 1-1,5 χρόνο)" Εφόσον, η λέξη κλειδί όλης της πρότασης.
Έτσι μπράβο. Ντεφιλέ.... μοντέλες ... ματαιοδοξία ..κενοτητα...Όλος ο συρφετος μαζεμένος. .Έλεος με τη θεοποιηση της μοδας κ της μαρκας...Άσε μας κουκλίτσα μου.Εχει κ ηρωδειο κ πικιωνη αν θέλετε.