Από πότε οι διοικήσεις νοσοκομείων έχουν κοινούς στόχους με τους χρυσαυγίτες;

Facebook Twitter
13

 Η Ελένη Σιουρούνη ενώνει τις δυνάμεις της με μέλη της ΧΑ για να ξεβρομίσει το νοσοκομείο της

Η κοινή συνέντευξη τύπου της Ελένης Σιουρούνη με τα μέλη της Χρυσής Αυγής που έκαναν έφοδο στο νοσοκομείο της Τρίπολης είναι ότι χειρότερο έχουμε δει μετά το ξεκοίλιασμα αλλοδαπών, από την μέρα που αυτό το καρκινογόνο μόρφωμα εξαπλώθηκε στην ελληνική κοινωνία

Κάνει «ωραίο» διάλογο με μια ομάδα τραμπούκων, λέει ότι οι στόχοι τους είναι κοινοί, και νομιμοποιεί τον έλεγχο για "αλλοδαπές νοσοκόμες και συνοδούς" από το κάθε τυχάρπαστο φασιστοειδές στο νοσοκομείο που διοικεί.

Με την στάση της, με αυτά τα ωραία και ανέμελα λόγια της για τους τραμπουκισμούς της ΧΑ που ονομάζονται «έλεγχοι» νομιμοποιεί την βία.

Από πότε η ΧΑ νομιμοποιείται για ελέγχους στα ελληνικά νοσοκομεία; Πότε αυτό το ρημάδι το υπουργείο θα ανοίξει το στόμα του να καταδικάσει αυτή την πράξη; Για άλλα και άλλα σε αυτή την κυβέρνηση έχουν γρήγορα αντανακλαστικά. Τι γίνεται τώρα, δεν απειλείται η «Δημόσια Τάξη» από τους τραμπούκους που εισβάλλουν στα νοσοκομεία;

Και από πότε δεν καλούμε την αστυνομία σε εφόδους ΧΑ σε δημόσια νοσοκομεία αλλά συνδιαλεγόμαστε μαζί τους; Εκτός και αν πιστεύουμε ότι και αυτό το «κάλεσμα» είναι «στου κουφού την πόρτα».

Για να διοικήσεις απο ψιλικατζίδικο μέχρι νοσοκομείο χρειάζεται σοβαρότητα και επαγγελματισμός. Εκτός και αν θες να κάνουν άλλοι την δουλειά για εσένα σε στυλ «σκουπίστε, ψεκάστε, τελειώσαμε». Τότε ναι, αλλάζει το πράγμα...

13

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αριστοκρατικά φτωχοί, Ελευθεροτυπία, 1991

Ημερολόγιο / Αριστοκρατικά φτωχοί. Του Στάθη Τσαγκαρουσιάνου

Ελάχιστοι κατέχουν το μυστικό να χρησιμοποιούν το χρήμα επ’ αγαθώ, να το σκορπίζουν απαλά, χωρίς ιδιαίτερη σκέψη αλλά ούτε και περιφρόνηση, να το σκορπίζουν όπου θέλουνε αυτοί κι όχι η μόδα
ΣΤΑΘΗΣ ΤΣΑΓΚΑΡΟΥΣΙΑΝΟΣ

σχόλια

8 σχόλια
δύσκολα τα πράματα γι αυτήν.βλέπω σε λίγες μέρες να έχει καμενο αυτοκίνητο,βαμμένο με σπρει το σπίτι της,απειλές σε δικτυα κοινονικής δικτύωσης και άλλα τετοια δημοκρατικά από τους δημοκρατικότερους όλων μας...Α,και καμια διαθεσιμότητα ίσως μετά από πιέσεις του συγκυβερνήτη κουβέλη
δεν με ενδιαφέρει καθόλου,αν είναι λαμόγιο ας την έδιωχναν όταν έπρεπε,εγώ απλά είπα τι θα πάθει από την στιγμή που βγήκε με τους χρυσαυγίτες και δεν πρόλαβα να το γραψω και την απολύσανε
ο καθενας εγινε δικαστης,δικαζει μονος του,βγαζει την αποφαση μονος του και φωναζει την χ.α, να του υλοποιηση την αποφαση.Οσμιζομαι μεγαλο κακο η κανω λαθος;Ζουμε εποχη μεσοπολεμου η οχι;
ποσο αστοχο και αποτυχια ηταν το ...''Η κοινή συνέντευξη της Ελένης Σιουρούνη με μέλη της Χρυσής Αυγής είναι ότι χειρότερο έχουμε δει μετά το ξεκοίλιασμα αλλοδαπών''...πραγματικα ψευτικα λογια για το θεαθηναι
Από πότε οι διοικήσεις νοσοκομείων έχουν κοινούς στόχους με τους χρυσαυγίτες; Μα φυσικά από τότε που η εξουσία υιοθέτησε ακροδεξιά ατζέντα και ρητορική. Αρχίσαμε με τον Χριστόδουλο και τη δεξιά του Κυρίου στα 90's, ακολούθησε ο Καρατζαφέρης και το "εντός συνταγματικού τόξου' κόμμα του, μετά ο Βορίδης έγινε ο εκφραστής της 'σύγχρονης' δεξιάς χέρι-χέρι με τον Πρετεντέρη, ύστερα ήρθαν τα στρατόπεδα συγκέντρωσης του Χρυσοχοίδη και οι οροθετικές του Λοβέρδου, κάποια στιγμή είδαμε στα λαϊφστάϊλ τον Κασιδιάρη και τις παρτσακλές του γκόμενες, αργότερα ο Δένδιας βασανίζει κρατούμενους, συγκαλύπτει ρατσιστικά εγκλήματα και κρατάει 10 μέρες στη Ασφάλεια ανθρώπους χωρίς να υπάρχει κατηγορία και μόλις είδαμε τους ναζί στην Βουλή: Αααααα!!! Πέσαμε απ' τα σύννεφα. Καλέ πως βρέθηκαν τόσοι φασίστες στην Ελλάδα;
Υπάρχουν άνθρωποι, γεμάτοι πολιτική ορθότητα και άδειοι από ιστορική συνείδηση, που λένε: κοιτάζω κάθε φορά αν συμφωνώ με την άποψη, ανεξαρτήτως ποιος την εκφράζει. Σαν να ήταν η ΧΑ ένα κανονικό κόμμα που θα μπορούσε να συμβάλει θετικά στο παραμικρό. Απ' τις τόσες υπερβολές (η Χούντα δεν τελείωσε το '73 κτλ -πράγματι, ήταν το '74) ξεθώριασαν οι κόκκινες γραμμές, οι τόσο απαραίτητες για τη δημοκρατία.
Απίστευτό αλλά αληθινό. Αναρωτιέμαι αν αυτοί οι άνθρωποι λένε και τον Χίτλερ ότι τουλάχιστον έφερε δουλειές στους Γερμανούς. Ή ότι ο Στάλιν τουλάχιστον έφτιαξε το σύστημα υγείας.
Ε η αληθεια ειναι οτι μεχρι την καταρρευση του υπαρκτου σοσιαλισμου, τα νοσοκομεια της Μοσχας θεωρουνταν απο τα καλυτερα του κοσμου και μαλιστα εκατονταδες ελληνες πηγαιναν εκει για να θεραπευτουν και να νοσηλευτουν για βαριες αρρωστιες (π.χ. καρκινο). Να προσθεσω οτι οι ιατρικες εξετασεις, η νοσηλεια και τα φαρμακα για τους πολιτες της τοτε Σοβιετικης Ενωσης, ηταν Δωρεαν.
To ατυχές για την κυρία-διοικητή είναι πως με περισσό ζήλο τα είπε όλα περί αγαστής συνεργασίας με τους Ναζιστές On camera. Τώρα μπορεί απρόσκοπτα να ασχοληθεί και με άλλες δραστηριότητες, όπως έλεγχος ελληνικής γνησιότητας σε παιδικούς σταθμούς, κέντρα υγείας, πολυκατοικίες και μικροκαταστήματα. Με το ρόπαλο πάντα.