Γαλλικό δικαστήριο απαγόρευσε τη «Ζωή της Αντέλ»

Γαλλικό δικαστήριο απαγόρευσε τη «Ζωή της Αντέλ» Facebook Twitter
13

Σε μια πρωτοφανή για τη χώρα απόφαση, γαλλικό δικαστήριο ανακάλεσε την άδεια διανομής για την ταινία Η Ζωή της Αντέλ, του σκηνοθέτη Αμπντελατίφ Κεσίς, η οποία το 2013, κατέκτησε το Χρυσό Φοίνικα στο Φεστιβάλ των Καννών. Η ταινία, η οποία αφηγείται την ιστορία αγάπης μεταξύ δύο κοριτσιών (τα οποία υποδύονται η Λέα Σεϊντού και η Αντέλ Εξαρχόπουλος) θεωρείται ότι περιλαμβάνει σκηνές σεξ και απαγορεύεται στις αίθουσες η είσοδος παιδιών κάτω των 12 ετών.

Όμως τώρα, το Διοικητικό Δικαστήριο του Παρισιού έκανε δεκτή την αίτηση για απαγόρευση της ταινίας, από μια ιουδαιο-χριστιανική ένωση που επικαλείται την προσβολή των θρησκευτικών αξιών και καλεί την υπουργό Πολιτισμού της χώρας να προβεί εντός δύο μηνών σε επανεξέταση της θεώρησης της ταινίας. Σύμφωνα με την απόφαση, στην ταινία οι σκηνές σεξ προβάλλονται ρεαλιστικά και είναι πιθανό να προσβάλουν τις ευαισθησίες του νεανικού κοινού. Η υπουργός Πολιτισμού Φλερ Πελερίν αναμένεται να ασκήσει έφεση κατά της απόφασης.

Η οργάνωση που κατήγγειλε την ταινία το 2014 ονομάζεται Promouvoir, και θεωρείται ακραία καθολική και στο πλευρό της ακροδεξιάς. Ο ιδρυτής της, ένας δικηγόρος πατέρας οκτώ παιδιών, υποστηρίζει ότι διακηρυγμένος στόχος αδίστακτων σκηνοθετών είναι να συμμετάσχουν στην  καταστροφή των κοινωνικών και οικογενειακών δομών για λογαριασμό του φιλελευθερισμού.

13

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

5 σχόλια
Αρκετές ανακρίβειες. Η σημαντικότερη: η ταινία δεν απαγορεύεται, αλλά επαναξιολογείται το ηλιακό όριο των θεατών (από τα 13 θα πάει στα 16 ή τα 18). Η πλάκα είναι ότι ο σκηνοθέτης συμφωνεί απόλυτα, θεωρώντας την πρώτη ταξινόμηση στις "άνω των 13" παράλογη: http://www.lemonde.fr/cinema/article/2015/12/10/le-visa-d-exploitation-de-la-vie-d-adele-annule_4828806_3476.html
αν την θεώρησε παράλογη, ποιός τον εμπόδισε να την κάνει μόνος του διαθέσιμη στους άνω των 18; κατόπιν εορτής λέγεται αυτό και τι μού θυμίζει, τι μού θυμίζει; Α, μια χώρα εξίσου χριστιανοχουντική όπου οι εισαγγελείς αφήσανε 4 εβδομάδες ελεύθερη την προβολή μιας ταινίας για τη ζωή του Χριστού και την πέμπτη εβδομάδα αποφασίσανε ότι τελικά προσβάλλει το θρήσκευμα...
Το να δεχόμαστε την άποψη του καθενός είναι σεβαστό και θεμιτό για να προάγουμε τη δημοκρατία. Αλλά η άποψη κάποιου να πρέπει να επιβληθεί μέσω δικαστηρίου, για κάτι που ο θεατής το βλέπει με την θέληση του αυτό με ξεπερνά. Ντροπή για τη Γαλλία η απόφαση αυτή. Στην Ελλάδα θα ήταν απόλυτα λογική. Ούτως η άλλως πριν 2-3 χρόνια η χρυσή αυγή με ξύλο και βρισιές αποφάσισε από μόνη της να κατέβει μια παράσταση που θεωρούσε πως τη προσέβαλλε.
για ποιό ακριβώς λόγο κολλάει ένα "υπερ" μπροστά στον χαρακτηρισμό της καθολικής οργάνωσης; Δεν έχω δεί ποτέ να γίνεται λόγος για "υπερ"μουσουλμάνους ή "υπερ"ισλαμιστές. Γιατί κατηγορείται συλλήβδην το Ισλάμ για μερικούς φανατικούς ενώ οι αντίστοιχοι εξτρεμιστές χριστιανοί δεν αμαυρώνουν όλο τον χριστιανισμό; Μπορείτε να μού εξηγήσετε τα δύο μέτρα και δύο σταθμά, τα οποία μάλιστα τα έχουμε ξαναδεί όταν τους φανατικούς της ιουδαϊκής θρησκείας τους βαφτίζατε επίσης "υπερ"ορθόδοξους;
Οπότε τι νομίζεις, ότι δεν αναφέρονται άλλες θρησκείες με το υπέρ ή το ακραίος μπροστά; Φυσικά και αναφέρονται. Πχ. Ακραίοι Ισλαμιστές https://www.google.gr/search?newwindow=1&espv=2&q=%22%CE%B1%CE%BA%CF%81%CE%B1%CE%AF%CE%BF%CE%B9+%CE%B9%CF%83%CE%BB%CE%B1%CE%BC%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AD%CF%82%22&oq=%22%CE%B1%CE%BA%CF%81%CE%B1%CE%AF%CE%BF%CE%B9+%CE%B9%CF%83%CE%BB%CE%B1%CE%BC%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AD%CF%82%22&gs_l=serp.3...10301.12324.0.12713.3.3.0.0.0.0.138.399.0j3.3.0....0...1.1.64.serp..3.0.0.SQH7-qbGdIs
μπορώ να πω ότι με καλύπτει η απάντησή σας (αν εξαιρέσουμε 3 μικροπράγματα: 1ον - μίλησα για το πρόθεμα "υπέρ" κι εσείς με παραπέμπετε στο πρόθεμα "ακραίοι", 2ον - μίλησα για υπερ-ορθόδοξους εβραίους και σεις με παραπέμπετε σε links για μουσουλμάνους και 3ον - μίλησα για τη Lifo κι εσείς με παραπέμπετε οπουδήποτε αλλού)
Φίλε Hannibal ότι πεις. Μπορεί να μην έχω ιδέα, αλλά όταν έχεις δει τουλάχιστον 20000 ταινίες, αυτό και μόνο, σύμφωνα με Τιμογιαννάκη, σου δίνει τη στοιχειώδη ικανότητα να κατατάξεις μια ταινία εκεί που της αρμόζει.Εσύ μόνο Δανίκα διαβάζεις;
Όλο φούρνοι σπάνε τελευταίως αλλά συμφωνώ και τον jonathan r. mayers!Μού φάνηκε μπλιάχου σαν ταινία. Αξίζει να αναφερθεί ότι η δημιουργός του πρωτότυπου graphic novel πάνω στο οποίο βασίστηκε ο (ηδονοβλεπτικός σαδιστής και πολύ str8) κεσίς: Julie Maroh felt that he failed to capture the lesbian heart of her story, and disapproved of the sex scenes. In a blog post, she said, "the heteronormative laughed because they don't understand it and find the scene ridiculous. The gay and queer people laughed because it's not convincing, and found it ridiculous." She continued by writing that "as a feminist and lesbian spectator, I cannot endorse the direction Kechiche took on these matters.(και πράγματι είχαμε λυθεί στα γέλια με τις ....μλκς που βλέπαμε, όπως και στο "room in rome" ....έτερη π@π@ρι@ αυτή)....και αυτό το αγελαδίσιο βλέμμα της εξαρχόπουλος...Πέραν της πλάκας -φυσικά- είναι απαράδεκτα τα κίνητρα της οργάνωσης και η ίδια η απαγόρευση.