Γειτονιές και δρόμοι της Θεσσαλονίκης τη δεκαετία του '50

Γειτονιές και δρόμοι της Θεσσαλονίκης τη δεκαετία του '50 Facebook Twitter
Τσιμισκή με Αριστοτέλους τη δεκαετία του 50
0

Γειτονιές και δρόμοι της Θεσσαλονίκης τη δεκαετία του '50 Facebook Twitter
Η Εγνατία και η Καμάρα την δεκαετία του 1950.

Γειτονιές και δρόμοι της Θεσσαλονίκης τη δεκαετία του '50 Facebook Twitter
Εθνικής Αμύνης - 1950.

Γειτονιές και δρόμοι της Θεσσαλονίκης τη δεκαετία του '50 Facebook Twitter
Καλαμαριά - η οδός Μεταμορφώσεως όπως φαίνεται από την εκκλησία στις αρχές της δεκαετίας του 50.

Γειτονιές και δρόμοι της Θεσσαλονίκης τη δεκαετία του '50 Facebook Twitter
Καλαμαριά 1950. Στο βάθος η Μητρόπολη. Η λήψη πρέπει να έγινε από κάποιο σημείο του σημερινού πεζόδρομου.

Γειτονιές και δρόμοι της Θεσσαλονίκης τη δεκαετία του '50 Facebook Twitter
Η Εγνατία το 1950, σε λήψη από κτίριο μεταξύ Χαλκέων και Βενιζέλου. Στο βάθος το Αλκαζάρ (Χαμζά Μπέη Τζαμί). Πηγή: Αρχείο Γιώργου Κωτσίδη

Γειτονιές και δρόμοι της Θεσσαλονίκης τη δεκαετία του '50 Facebook Twitter
Η οδός Τσιμισκή τη δεκαετία του 50.

Γειτονιές και δρόμοι της Θεσσαλονίκης τη δεκαετία του '50 Facebook Twitter
Η ΒΙΑΜΥΛ εγκαινιάστηκε το 1952 και άρχισε να λειτουργεί το 1954. Μέχρι να κλείσει στις 30/9/2008, η Ανατολική Θεσσαλονίκη αισθανόταν τη λειτουργία της από τη μυρωδιά του αμύλου.

Γειτονιές και δρόμοι της Θεσσαλονίκης τη δεκαετία του '50 Facebook Twitter
Καλαμαριά - οδός Μητρ. Χρυσάνθου το 1955. Πηγή: Ιδιωτική Συλλογή Γεωργίου Μουσικίδη

Γειτονιές και δρόμοι της Θεσσαλονίκης τη δεκαετία του '50 Facebook Twitter
Μπροστά στην ταβέρνα «Χαμόδρακας», στη Νέα Κρήνη, το 1958. Στο βάθος διακρίνεται η ταβέρνα «Μπάτης» και η προβλήτα μπροστά της. Ακόμη μακρύτερα φαίνεται ελάχιστα η ταβέρνα «Βράχος».

Γειτονιές και δρόμοι της Θεσσαλονίκης τη δεκαετία του '50 Facebook Twitter
Στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης το 1959.

Πηγή φωτογραφιών: Φωτογραφίες της Θεσσαλονίκης

Retronaut
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

Δεν υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ