Απεργία την Πρωτομαγιά

Έγχρωμες εικόνες από τη Θεσσαλονίκη του '50

Έγχρωμες εικόνες από τη Θεσσαλονίκη του '50 Facebook Twitter
Θεσσαλονίκη στην Πλατεία Αριστοτέλους με Βλάλη. Διακρίνεται και το επί δεκαετίες άχτιστο οικόπεδο στο Νο 23, 7-5-1952, από το αρχείο του Christopher Railey.
0
Έγχρωμες εικόνες από τη Θεσσαλονίκη του '50 Facebook Twitter
Θεσσαλονίκη, η διασταύρωση Μητροπόλεως με Δημοσθένους από την ταράτσα του ξενοδοχείου Mediterranean, δεξιά διακρίνεται η οθόνη του θερινού κινηματογράφου ΡΕΞ στην πλατεία Αριστοτέλους. Πίσω δεξιά το μακρόστενο κτήριο η σχολή Alliance. Σήμερα εκεί υπάρχει το ξενοδοχείο Electra Palace, 6-5-1952, από το αρχείο του Christopher Railey.
Έγχρωμες εικόνες από τη Θεσσαλονίκη του '50 Facebook Twitter
Θεσσαλονίκη, άποψη από τον εξώστη του ξενοδοχείου Mediterranean, η Λεωφόρος Νίκης με την πλατεία Αριστοτέλους, 6-5-1952, από το αρχείο του Christopher Railey.
Έγχρωμες εικόνες από τη Θεσσαλονίκη του '50 Facebook Twitter
Θεσσαλονίκη, το τραμ επί της Εγνατίας οδού με κατεύθυνση ανατολικά, 7-5-1952, από το αρχείο του Christopher Railey.
Έγχρωμες εικόνες από τη Θεσσαλονίκη του '50 Facebook Twitter
Από το αρχείο του Christopher Railey.
Έγχρωμες εικόνες από τη Θεσσαλονίκη του '50 Facebook Twitter
Από το αρχείο του Christopher Railey.
Έγχρωμες εικόνες από τη Θεσσαλονίκη του '50 Facebook Twitter
Ο Λευκός Πύργος. Από το αρχείο του Christopher Railey.
Έγχρωμες εικόνες από τη Θεσσαλονίκη του '50 Facebook Twitter
Από το αρχείο του Christopher Railey.

Πηγή: Liza's Photographic Archive of Greece - Φωτογραφικά άλμπουμ της Ελλάδας.

Retronaut
0

Απεργία την Πρωτομαγιά

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η μυστική ιστορία της Ελλάδας σε μια φωτογραφική σελίδα στο Facebook

Φωτογραφία / Η μυστική ιστορία της Ελλάδας σε μια φωτογραφική σελίδα στο Facebook

Liza's Photographic Archive of Greece: Εδώ και έντεκα χρόνια, η Λίζα Κοτσαπλή αναζητεί, εντοπίζει, μελετά, συγκρίνει και ταυτοποιεί χιλιάδες φωτογραφίες ιδιωτικών και δημόσιων ιστορικών αρχείων στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ερευνώντας τις ιστορίες που μπορεί να αφηγούνται.
M. HULOT