Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΑ

ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

<

ΑΡΘΡΑ ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ

«Μα τι το πέρασες εδώ; Ξενοδοχείο;»: Το αποπάνω μου διαμέρισμα έγινε Αirbnb

Απόψεις «Μα τι το πέρασες εδώ; Ξενοδοχείο;»: Το αποπάνω μου διαμέρισμα έγινε Αirbnb

Είναι αυτή η ενοχλητική ιδέα της περιστρεφόμενης πόρτας με τους περιστασιακούς ενοίκους που διαρκώς έρχονται, τα «σπάνε» και φεύγουν, και ξανά από την αρχή. Είναι και ο (ρεαλιστικός) φόβος ότι μπορεί το «δικό» σου διαμέρισμα να είναι το επόμενο.
11 ΩΡΕΣ ΠΡΙΝ
«Μα τι το πέρασες εδώ; Ξενοδοχείο;»: Το αποπάνω μου διαμέρισμα έγινε Αirbnb
Ο Άδωνις στο Άουσβιτς: Η κοινοτοπία του πολιτικαντισμού;

Απόψεις Ο Άδωνις στο Άουσβιτς: Η κοινοτοπία του πολιτικαντισμού;

Ευέλικτος πολιτικάντης περιωπής ή ειλικρινώς μεταμεληθείς; Ποιο από τα δύο μας επιτρέπει να του αποδώσουμε η χθεσινή απολογία του στα social media για το αντισημιτικό βιογραφικό του, με αφορμή την επίσκεψη του στον τόπο της ανείπωτης φρίκης;
23 ΩΡΕΣ ΠΡΙΝ
Ο Άδωνις στο Άουσβιτς: Η κοινοτοπία του πολιτικαντισμού;
Οι φασίστες είναι σαν κι εσένα κι εμένα, με τη διαφορά ότι είναι φασίστες

Απόψεις Οι φασίστες είναι σαν κι εσένα κι εμένα, με τη διαφορά ότι είναι φασίστες

Είναι ντροπή να τίθεται ζήτημα ελευθερίας του λόγου σχετικά με την προβολή τόσο σκοταδιστικών απόψεων και τόσο σκοτεινών κύκλων που έχουν βγει από το γραφικό καβούκι τους και διεκδικούν (αν δεν έχουν κατακτήσει ήδη) κυρίαρχη θέση στη δημόσια συζήτηση.
16.1.2020
Οι φασίστες είναι σαν κι εσένα κι εμένα, με τη διαφορά ότι είναι φασίστες
Κάθε φορά που χτυπάει το κινητό, υποθέτω ότι κάτι φριχτό συνέβη

Απόψεις Κάθε φορά που χτυπάει το κινητό, υποθέτω ότι κάτι φριχτό συνέβη

«Τι φρέσκια κόλαση είναι τούτη πάλι;», που αναφωνούσε και η Ντόροθι Πάρκερ όποτε χτυπούσε άξαφνα το τηλέφωνο ή το κουδούνι της πόρτας.
10.1.2020
Κάθε φορά που χτυπάει το κινητό, υποθέτω ότι κάτι φριχτό συνέβη
Η τηλεόραση που αγάπησα: 20 σημαντικές σειρές από την δεκαετία που λήγει

Media Η τηλεόραση που αγάπησα: 20 σημαντικές σειρές από την δεκαετία που λήγει

Μια επιλογή με όσο το δυνατόν πιο αντικειμενικά - αλλά υποκειμενικά εν τέλει - κριτήρια από το τεράστιο εύρος τηλεοπτικών παραγωγών που έκαναν πρεμιέρα τα τελευταία δέκα χρόνια
30.12.2019
Η τηλεόραση που αγάπησα: 20 σημαντικές σειρές από την δεκαετία που λήγει
«ΟΚ boomer» α λα ελληνικά: Το σύγχρονο χάσμα των γενεών στη χώρα μας

Απόψεις «ΟΚ boomer» α λα ελληνικά: Το σύγχρονο χάσμα των γενεών στη χώρα μας

Έχει άραγε νόημα η μεταφορά του αμερικάνικου χάσματος γενεών στη σύγχρονη ελληνική συνθήκη; Και ναι και όχι. Το βέβαιο είναι ότι μια αντίστοιχη διαμάχη μαίνεται κι εδώ και ενδεχομένως με μεγαλύτερη ένταση αλλά και βαθύτερα αίτια,
26.12.2019
«ΟΚ boomer» α λα ελληνικά: Το σύγχρονο χάσμα των γενεών στη χώρα μας
 Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Απόψεις Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Μπορεί να έχει άμεση ανάγκη κάποιου είδους ανάπλασης η Πλατεία Εξαρχείων, το τελευταίο που χρειάζεται όμως είναι ένα μίζερο χριστουγεννιάτικο δέντρο με το ζόρι.
24.12.2019
Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές
«Ιστορία γάμου»: Οι χωρισμένοι δεν γιορτάζουνε ποτέ

Σινεμά «Ιστορία γάμου»: Οι χωρισμένοι δεν γιορτάζουνε ποτέ

Και μετά την προβολή της ταινίας στο Netflix, ακολουθούν τα ερωτήματα: τελικά ποιος είχε δίκιο και με ποιον από τους δύο είμαστε εμείς; Κι αν χωρίζουν αυτοί, που, τέλος πάντων, φαίνονται να είχαν χτίσει μια ιδανική σχέση, τι ελπίδες έχουμε εμείς οι υπόλοιποι;
13.12.2019
«Ιστορία γάμου»: Οι χωρισμένοι δεν γιορτάζουνε ποτέ
Ασχέτως της Γκρέτα, είναι δυνατόν στο κατώφλι του 2020 να αποτελεί σημαντικό θεσμό το «πρόσωπο της χρονιάς» του Time;

Απόψεις Ασχέτως της Γκρέτα, είναι δυνατόν στο κατώφλι του 2020 να αποτελεί σημαντικό θεσμό το «πρόσωπο της χρονιάς» του Time;

Ίσως έχει να κάνει με τη νοσταλγία για πιο «απλούς» καιρούς ή με μια ανάγκη για κάποιου είδους οικουμενικού μπούσουλα εν είδει ετήσιου απολογισμού, δύσκολα όμως μπορεί να σκεφτεί κανείς θεσμό που να ανήκει τόσο αμετάκλητα στον περασμένο αιώνα, όπως και το ίδιο το περιοδικό
12.12.2019
Ασχέτως της Γκρέτα, είναι δυνατόν στο κατώφλι του 2020 να αποτελεί σημαντικό θεσμό το «πρόσωπο της χρονιάς» του Time;
Ο Σαββόπουλος στα 75

Απόψεις Ο Σαββόπουλος στα 75

Ο Διονύσης Σαββόπουλος επέλεξε την οδό της μαζικής δημοσιότητας. Δεν περπατά στο νερό, ούτε γαληνεύει τη θύελλα, όπως μοιάζει κάποιες φορές να πιστεύει, αλλά κανείς δεν είναι τέλειος – αν και πολλά τραγούδια του σίγουρα είναι.
6.12.2019
Ο Σαββόπουλος στα 75
 «Ο Μαραντόνα στο Μεξικό»: Επιτέλους ένα ντοκιμαντέρ που αποκαλύπτει τον αληθινό Ντιέγκο

Media «Ο Μαραντόνα στο Μεξικό»: Επιτέλους ένα ντοκιμαντέρ που αποκαλύπτει τον αληθινό Ντιέγκο

Το ντοκιμαντέρ επτά επεισοδίων του Netflix ακολουθεί τον Ντιέγκο Μαραντόνα στην περσινή εξωπραγματική του πορεία ως προπονητή της ποδοσφαιρικής ομάδας του Κουλιακάν, πατρίδας του «Ελ Τσάπο» και οχυρού του πιο διαβόητου καρτέλ ναρκωτικών στον κόσμο.
18.11.2019
«Ο Μαραντόνα στο Μεξικό»: Επιτέλους ένα ντοκιμαντέρ που αποκαλύπτει τον αληθινό Ντιέγκο
Εκεί Πολυτεχνείο

Απόψεις Εκεί Πολυτεχνείο

Το Πολυτεχνείο έχει κατά καιρούς χρησιμοποιηθεί ως φετίχ, μαυσωλείο, έθιμο, εργαλείο, άλλοθι, μοχλός ανέλιξης. Είναι αδύνατον, όμως, να ακυρωθεί, γιατί, πάνω απ’ όλα, είναι σύμβολο υπέρβασης τέτοιων ευτελών «χρήσεών» του.
15.11.2019
Εκεί Πολυτεχνείο
Από το Τέξας στον ISIS: Ένα 20λεπτο υποβλητικό ντοκιμαντέρ στο Netflix λέει πολλά για την απομόνωση, τη φιλία και τα πολιτισμικά στερεότυπα

Σινεμά Από το Τέξας στον ISIS: Ένα 20λεπτο υποβλητικό ντοκιμαντέρ στο Netflix λέει πολλά για την απομόνωση, τη φιλία και τα πολιτισμικά στερεότυπα

Η βραβευμένη στο Sundance μικρού μήκους ταινία “Ghosts of Sugar Land” ξετυλίγει το προσωπικό δράμα μιας παρέας φίλων από το Χιούστον του Τέξας προσδίδοντάς του συγχρόνως μια γεωπολιτική εμβέλεια
11.11.2019
Από το Τέξας στον ISIS: Ένα 20λεπτο υποβλητικό ντοκιμαντέρ στο Netflix λέει πολλά για την απομόνωση, τη φιλία και τα πολιτισμικά στερεότυπα
«Friends» και «Last Christmas»: Μήπως είμαστε ήδη στο καθαρτήριο και δεν το ξέρουμε;

Απόψεις «Friends» και «Last Christmas»: Μήπως είμαστε ήδη στο καθαρτήριο και δεν το ξέρουμε;

Μήπως έχουμε κολλήσει σε μια λούπα αέναης περιδίνησης σε ένα οικείο και ασφαλές τοπίο συναισθηματικού τουρισμού;
6.11.2019
«Friends» και «Last Christmas»: Μήπως είμαστε ήδη στο καθαρτήριο και δεν το ξέρουμε;
«Έχει χαθεί το όραμα και το ρίσκο»: Ο Μάρτιν Σκορσέζε έγραψε ένα μανιφέστο κατά των ταινιών “franchise” στους New York Times

Σινεμά «Έχει χαθεί το όραμα και το ρίσκο»: Ο Μάρτιν Σκορσέζε έγραψε ένα μανιφέστο κατά των ταινιών “franchise” στους New York Times

Λίγo μετά την παγκόσμια πρεμιέρα της νέας πολυαναμενόμενης ταινίας του, ο μεγάλος σκηνοθέτης επιστρέφει δριμύτερος με κείμενό του στο ζήτημα που ο ίδιος ανακίνησε δηλώνοντας ότι ταινίες σαν αυτές με τους ήρωες της Marvel, δεν είναι σινεμά
5.11.2019
«Έχει χαθεί το όραμα και το ρίσκο»: Ο Μάρτιν Σκορσέζε έγραψε ένα μανιφέστο κατά των ταινιών “franchise” στους New York Times
Το «αυστηρά ακατάλληλο» Τζόκερ και το «κατάλληλο για όλους» ενήλικο μπουρδέλο των πρωινάδικων

Απόψεις Το «αυστηρά ακατάλληλο» Τζόκερ και το «κατάλληλο για όλους» ενήλικο μπουρδέλο των πρωινάδικων

Ακατάλληλη κανονικότητα: Όλα τα παιδιά έχουν πρόσβαση στον πρωινό καημό της «Εύης, 32 ετών: Προσπαθώ να τα φτιάξω με τον αρραβωνιαστικό της πρώην κουνιάδας μου για να την εκδικηθώ που με χώρισε».
23.10.2019
Το «αυστηρά ακατάλληλο» Τζόκερ και το «κατάλληλο για όλους» ενήλικο μπουρδέλο των πρωινάδικων
<
Συνεχίζοντας την περιήγηση στο lifo.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies.     Μάθετε περισσότερα.     Αποδοχή