Σε μια εφημερίδα του 1963, βρήκαμε αυτό το χαριτωμένο δημοσίευμα. Ένα δίστηλο πάνω δεξιά, για ένα 12χρονο «θηλυκό σατανά» που εμφανιζόταν στο φιλμ «Ορφανή στα ξένα χέρια». Η Μαίρη Σακκά, το «νέο αστεράκι», είναι αυτή που αργότερα θα μετονομαζόταν σε Μαλβίνα Κάραλη, επανεφευρίσκοντας τον εαυτό της. Τελικά δεν θα πρωταγωνιστούσε «σε τρεις ελληνικές ταινίες», όπως έλεγε το δημοσίευμα, θα έκανε όμως μεγάλη καριέρα στα ελληνικά media, σε ένα ιδιότυπο ρόλο μεταξύ δημοσιογράφου, περσόνας και σχολιάστριας.

 

Διαβάστε ολόκληρο το δημοσίευμα:

 

«Πριν από ένα χρόνο οι σεναριογράφοι της ταινίας «Ορφανή σε ξένα χέρια» Γιάννης Β.Ιωαννίδης και Μιχάλης Χανούσης μαζί με τον σκηνοθέτη Ερρίκο Θαλασσινό, παρουσιάσαν έναν θηλυκό σατανά, για να πρωταγωνιστήσει στην ταινία τους αυτή. 

 

»Επρόκειτο για το μόλις δωδεκάχρονο, τότε, κορίτσι, Μαίρη Σακκά. 

 

»Και πράγματι. Όσοι την είδαμε να πρωταγωνιστεί στην ταινία αυτή του Θανάση Σπηλιώτη, –και την είδαν και την χάρηκαν μαζί μας, πολλές δεκάδες χιλιάδες θεατών και μεταξύ αυτών και σύσσωμη η κριτική- μ΄ένα στόμα απεφάνθηκαν: αποκάλυψις!

 

»Προκαλούσε κατάπληξη η μικρή Ελληνίδα, που, ενώ στην ηλικία οι ομήλικες της παίζουν τις κούκλες η Σακκά μπορούσε να ερμηνεύει ένα ρόλο αξιώσεων και να τον αποδίδει με διακριτικότητα, με χάρη και λεπτότητα, σε τρόπον ώστε να εκπλήσει και αυτούς που την ανακάλυψαν και της ανέθεσαν τον ρόλο, που καθώς είπαμε, η κριτική εξεφράσθη με τα καλύτερα λόγια.

 

Η λεζάντας της εφημερίδας αναφέρει: «Μαίρη Ανδρ.Σακκά. Η πρωταγωνίστρια της ταινίας «Ορφανή σε ξένα χέρια» του Θανάση Σπηλιώτη, που η κριτική την χαιρέτησε σαν αποκάλυψη της ελληνικής οθόνης, μελετά τώρα τρεις ακόμη δραματικούς, για ισάριθμες ταινίες, δύο ελληνικές και μια ξένη έγχρωμη, που θα γυριστεί σε ευρωπαϊκό στούντιο.»
Η λεζάντας της εφημερίδας αναφέρει: «Μαίρη Ανδρ.Σακκά. Η πρωταγωνίστρια της ταινίας «Ορφανή σε ξένα χέρια» του Θανάση Σπηλιώτη, που η κριτική την χαιρέτησε σαν αποκάλυψη της ελληνικής οθόνης, μελετά τώρα τρεις ακόμη δραματικούς, για ισάριθμες ταινίες, δύο ελληνικές και μια ξένη έγχρωμη, που θα γυριστεί σε ευρωπαϊκό στούντιο.»
 

 

 

»Σήμερα που όλοι πιστεύουν, πως η Μαίρη, το παιδί θαύμα του 1962, είναι: από τα ταλαντούχα της ελληνικής οθόνης και πως η ελληνική κινηματογραφία βρήκε, στην προσοντούχο αυτή μικρή, τη ζηλευτή μεγάλη που θα διαγράψει μια ολόκληρη καριέρρα, προετοιμάζεται για να πρωταγωνιστήσει σε δύο ακόμη, ελληνικές ταινίες και μια ξένη έγχρωμη, που θα γυριστεί σε ευρωπαϊκό στούντιο, επάνω σε σενάρια του γνωστού σεναριογράφου-δημοσιογράφου Γιάννη Β.Ιωαννίδη.

 

»Μαζί, όμως, με την μελέτη των ρόλων που ετοιμάζει για να ενσαρκώσει η Ελληνίδα «Λάυονς»- καθώς και την χαρακτήρισε μια αθηναϊκή εφημερίδα- η Σακκά, μελετάει εκτός από τα μαθήματα της, του Γυμνασίου, και δύο ξένες γλώσσες, πιάνο φωνητική και χορό, που της επιβάλει το καθήκον, η ευθύνη απέναντι του κοινού και ο... ανελέητος φιλότεχνος πατέρας της, ο τενόρος κ.Ανδρέας Σακκάς, που κι αυτός διέπρεψε σα καλλιτέχνης.»