Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
Η Θάλεια Σταματέλου έσκασε σαν σούπερ νόβα στο ελληνικό θέατρο
Συνεντεύξεις

Η Θάλεια Σταματέλου έσκασε σαν σούπερ νόβα στο ελληνικό θέατρο

Η νεαρή απόφοιτη του Εθνικού Θεάτρου ερμηνεύει το αντίπαλο δέος της Ζέτας Μακρυπούλια στον «Γιούγκερμαν» του Καραγάτση που ανεβάζει ο Δημήτρης Τάρλοου στο Θέατρο Πορεία

Η ανακοίνωση για την οντισιόν του Δημήτρη Τάρλοου ήταν σαφής: έψαχνε μια ψηλή ξανθιά και μια κοντή μελαχρινή. Η πρώτη είναι η Ντάινα, δυναμική και λαμπερή, μια γυναίκα που θεωρεί την εξουσία αφροδισιακή. Η δεύτερη, η Βούλα, μια πιτσιρίκα με καταγωγή από τη Μυτιλήνη, αδύνατη σαν κλαράκι, μελαγχολική, άχρωμη, ασήμαντη σε πρώτη ανάγνωση.

 

Είναι οι δύο γυναίκες που θα ερωτευτεί στη θυελλώδη ζωή του ο τυχοδιώκτης Βασίλης Κάρλοβιτς Γιούγκερμαν. Καθεμία θα τον εξουσιάσει με διαφορετικό τρόπο. Το ρόλο της βαμπ πήρε, τελικά, η Ζέτα Μακρυπούλια. Κι αυτόν της μικροκαμωμένης ασθενικής η Θάλεια Σταματέλου.

 

Εδώ και λίγες μέρες αυτή η πιτσιρίκα, απόφοιτη του Εθνικού Θεάτρου που ο Δημήτρης Τάρλοου ξεχώρισε αμέσως από απαιτητικές οντισιόν, είναι το κορίτσι που κάνει στο θέατρο Πορεία τον περίγυρο του Γιούγκερμαν να απορεί: «Μα, πώς ερωτεύτηκες αυτό το ασχημούτσικο κοριτσάκι που δεν έχει τίποτα;».

 

Αδυνατούλα, με μεγάλα, λαμπερά μάτια, σαν της Βούλας, πεισματάρα, ντροπαλή και σκεπτική, η Θάλεια μοιάζει περισσότερο με τη νεραϊδούλα του κάστρου παρά με τη βασίλισσα. «Το πιο θαρραλέο πράγμα που έχω κάνει στη ζωή μου είναι να τραγουδήσω καραόκε σε ένα μαγαζί και να δώσω εξετάσεις στη σχολή του Εθνικού».

 

Μέσα σε ένα θεατρικό σκηνικό που σε μεταφέρει στη δίνη της μεσοπολεμικής Ελλάδας, της επανάστασης των μπολσεβίκων, του κομμουνισμού, του τσαρικού καθεστώτος, ένας αριστοκράτης κι αλήτης, ο Φινλανδός Γιούγκερμαν, κυνηγά με αυτοκαταστροφική μανία τον πλούτο, τη δόξα, την εξουσία, τις γυναίκες. Θα τα κατακτήσει όλα, αλλά, καθώς πιστεύει πως «για τον καθένα μας υπάρχει μονάχα ένα κορίτσι σε ολόκληρο τον κόσμο», θα επιστρέφει, θα γαληνεύει, θα εξαντλεί την τρυφερότητά του στη Βούλα.

 

«Ο Καραγάτσης περιγράφει ένα κορίτσι τόσο λεπτό που μοιάζει να μην έχει σώμα, παρά μόνο δυο πελώρια μάτια. Η Βούλα δείχνει ανυπεράσπιστη, αλλά στην πραγματικότητα δεν δέχεται να της επιβάλει κανείς τίποτα. Μόνο η καρδιά καθορίζει τις αποφάσεις της» λέει η Θάλεια Σταματέλου, που μπορεί να ερμηνεύει φέτος στο θέατρο Πορεία τον πρώτο μεγάλο ρόλο της ζωής της, αλλά από μωρό έχει φάει τις παραστάσεις με το κουτάλι.

 

Βαριέται τον διαχωρισμό θεατρικών - τηλεοπτικών ηθοποιών, αγαπά τον Ίψεν και τον Τσέχοφ, ονειρεύεται τον εαυτό της ντυμένο Σόνια («Θείος Βάνιας») ή Νόρα («Κουκλόσπιτο»), τρελαίνεται για τη «Δεσποινίδα Τζούλια» και την Κλυταιμνήστρα. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Βαριέται τον διαχωρισμό θεατρικών - τηλεοπτικών ηθοποιών, αγαπά τον Ίψεν και τον Τσέχοφ, ονειρεύεται τον εαυτό της ντυμένο Σόνια («Θείος Βάνιας») ή Νόρα («Κουκλόσπιτο»), τρελαίνεται για τη «Δεσποινίδα Τζούλια» και την Κλυταιμνήστρα. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

«Η μητέρα μου είναι γιατρός και έχει πάθος με το θέατρο. Ο μπαμπάς ήταν βιολιστής στην ορχήστρα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής. Έχω μεγαλώσει μέσα στο Ολύμπια. Αυτά τα δαιδαλώδη καμαρίνια, τα κόκκινα βελούδα... ένιωθα ότι είμαι στο κάστρο μου».

 

Αδυνατούλα, με μεγάλα, λαμπερά μάτια, σαν της Βούλας, πεισματάρα, ντροπαλή και σκεπτική, η Θάλεια μοιάζει περισσότερο με τη νεραϊδούλα του κάστρου παρά με τη βασίλισσα. «Το πιο θαρραλέο πράγμα που έχω κάνει στη ζωή μου είναι να τραγουδήσω καραόκε σε ένα μαγαζί και να δώσω εξετάσεις στη σχολή του Εθνικού».

 

Βαριέται τον διαχωρισμό θεατρικών - τηλεοπτικών ηθοποιών, αγαπά τον Ίψεν και τον Τσέχοφ, ονειρεύεται τον εαυτό της ντυμένο Σόνια («Θείος Βάνιας») ή Νόρα («Κουκλόσπιτο»), τρελαίνεται για τη «Δεσποινίδα Τζούλια» και την Κλυταιμνήστρα.

 

— Παρ' όλα αυτά, σπούδασες και Αρχιτεκτονική. Γιατί;

Καλή ερώτηση! Από φόρα μάλλον. Ήμουν πάντα καλή μαθήτρια, ζωγράφιζα συμπαθητικά κι έτσι μπήκα ‒ το επέλεξα. Ντρεπόμουν και ήμουν τόσο εσωστρεφής που το θέατρο δεν είχε τεθεί ποτέ ούτε ως σκέψη. Στο Πολυτεχνείο πια, και αφού το σκεφτόμουν επί έναν χρόνο, τόλμησα να πάω στη θεατρική ομάδα.

 

Έτσι γλυκάθηκα λίγο. Σήμερα προτιμώ το θέατρο, αλλά δεν έχω αποκλείσει ότι κάποτε θα εξασκήσω την Αρχιτεκτονική. Αν το κάνω, θα ασχοληθώ μάλλον με τη μικρή κλίμακα. Θα προτιμούσα να σχεδιάσω ένα μικρό έπιπλο παρά ένα μεγάλο κτίριο.

 

Αδυνατούλα, με μεγάλα, λαμπερά μάτια, σαν της Βούλας, πεισματάρα, ντροπαλή και σκεπτική, η Θάλεια μοιάζει περισσότερο με τη νεραϊδούλα του κάστρου παρά με τη βασίλισσα. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Αδυνατούλα, με μεγάλα, λαμπερά μάτια, σαν της Βούλας, πεισματάρα, ντροπαλή και σκεπτική, η Θάλεια μοιάζει περισσότερο με τη νεραϊδούλα του κάστρου παρά με τη βασίλισσα. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

— Και η ντροπή έφυγε;

Όχι βέβαια. Και ο Τάρλοου στην αρχή με ψάρωνε, τον φοβόμουν. Από την άλλη, είναι τόσο ευθύς που με ξεκλείδωσε. Γενικά, δεν είμαι το κορίτσι που συναντάς και λες: «Κοίτα την, είναι η χαρά της ζωής». Περισσότερο έχω βαριά διάθεση παρά ανοίγει η ψυχή σου μαζί μου. Πάρα πολύ συχνά με ρωτάνε «τι έχεις;», αλλά δεν έχω τίποτα.

 

Σκέψου πως όταν ο Δημήτρης (σ.σ. Τάρλοου) μου αποκάλυψε ότι θα έπαιρνα τον ρόλο, λέγοντάς μου «με ενδιαφέρει πολύ να συνεργαστούμε», απάντησα ένα ξερό «κι εμένα», γιατί δεν μπορούσα να πιστέψω στ' αυτιά μου. Καθώς δεν έδειξα κανέναν ενθουσιασμό, μου ξαναείπε: «Μα, καλά, δεν χαίρεσαι;». Για καιρό δεν το έλεγα πουθενά.

 

— Ξέρεις άντρες σαν τον Βασίλη Κάρλοβιτς Γιούγκερμαν;

Άντρα που να συγκεντρώνει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά, όχι. Κυρίως γιατί συνδυάζει δύο πλευρές ακραίες. Από τη μια τον βαραίνουν φόνοι, κραιπάλες, χαρτοπαιξία, εκβιασμοί, ναρκωτικά, ποτό, απάτες, και από την άλλη αναζητά στη Βούλα κάτι ανόθευτο και υψηλό.

 

— Στο έργο πότε συναντιέστε πρώτη φορά;

Ο Γιούγκερμαν για πρώτη φορά την παρατηρεί, χωρίς εκείνη να το γνωρίζει, μέσα σε ένα καράβι, καθώς έρχεται στον Πειραιά από το νησί. Το έχει σκάσει από τη Μυτιλήνη με τον νεανικό της έρωτα, τον Γιώργο, όμως εκείνος, μέσα στο πλοίο, της ορμά σεξουαλικά, εκείνη αισθάνεται την κίνηση ως παραβίαση και τον ξεγράφει. Η σεξουαλικότητά της δεν έχει ξυπνήσει, νιώθει άγουρη και ανέτοιμη κι έτσι η σχέση με τον Γιώργο καταστρέφεται πριν ουσιαστικά ολοκληρωθεί.

 

Δεν είναι ένα κορίτσι ανέραστο. Όσο περνά ο καιρός αποκτά σεξουαλικές επιθυμίες, αλλά πάντα τη σταματά το ότι σε κανέναν δεν βρίσκει αυτό το κάτι παραπάνω. Προφανώς, το βλέπει στον Γιούγκερμαν, γι' αυτό και δίνεται μόνο σ' εκείνον.

 

Η Θάλεια Σταματέλου με τον Γιάννη Στάνκογλου σε φωτογραφία της παράστασης
Η Θάλεια Σταματέλου με τον Γιάννη Στάνκογλου σε φωτογραφία της παράστασης

 

— Τι είναι το πρώτο πράγμα που της λέει, όταν τη συναντά, ο Γιούγκερμαν;

«Συγγνώμη, γιατί με φοβάστε;». Κι εκείνη, με την παλιομοδίτικη ειλικρίνειά της, απαντά: «Δεν σας φοβάμαι, απλώς δεν σας ξέρω». Έπειτα από αυτή την πρώτη στιχομυθία πηγαίνουν ανά δύο μέρες στο ίδιο καφενείο. Έτσι χτίζεται μια γαλήνια, ήρεμη και πλατωνική σχέση. Μετά τη μοναδική φορά που κάνουν έρωτα, η Βούλα πεθαίνει.

 

— Δεν σου είναι παντελώς ξένος ο κόσμος μιας συνομήλικής σου που υποκύπτει σε πατρικές πιέσεις για να παντρευτεί τον πλούσιο και να λυτρώσει την οικογένεια;

Θα έλεγα ότι δεν υποκύπτει. Πήγε κόντρα σε αυτό που της ζήτησαν, αλλά την εκβίασαν. Κι εγώ θα λύγιζα αν στην άλλη πλευρά της ζυγαριάς υπήρχε ο θάνατος ενός γονιού. Η Βούλα είναι πράγματι ένα «παλιό» πρόσωπο, αλλά το γεγονός ότι επαναστατεί στο πλαίσιο εκείνης της εποχής δηλώνει έναν χαρακτήρα που μου αρέσει πολύ.

 

Μοιάζουμε σε μερικά πράγματα. Έχω μια ηθική πλευρά, θέλω κι εγώ να υπηρετώ ό,τι αγαπώ χωρίς εκπτώσεις. Επίσης, μου αρέσει το παθιασμένο πείσμα της αλλά και ο τρόπος που παραδίδεται στον απόλυτο έρωτα, δίνοντάς του ιδεαλιστικές διαστάσεις.

 

Η Βούλα είναι πράγματι ένα «παλιό» πρόσωπο, αλλά το γεγονός ότι επαναστατεί στο πλαίσιο εκείνης της εποχής δηλώνει έναν χαρακτήρα που μου αρέσει πολύ. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Η Βούλα είναι πράγματι ένα «παλιό» πρόσωπο, αλλά το γεγονός ότι επαναστατεί στο πλαίσιο εκείνης της εποχής δηλώνει έναν χαρακτήρα που μου αρέσει πολύ. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

— Ποιο πράγμα σε δυσκόλεψε περισσότερο στην παράσταση;

Το ότι σε κάποιο σημείο της ιστορίας ένα αγόρι «αυτοκτονεί» για μένα. Με ζορίζει πολύ αυτό. Οριακά μπορώ να συλλάβω το μέγεθος μιας τέτοιας θυσίας για κάποιον που αγαπάς. Και καθόλου δεν καταλαβαίνω πώς ζει κανείς με το βάρος μιας τέτοιας ανθρωποθυσίας. Πώς αναπνέεις γνωρίζοντας ότι κάποιος τερμάτισε τη ζωή του για σένα; Για παράδειγμα, πώς συνεχίζουν να ζουν εκείνοι που με τον τρόπο τους ή με το μπούλινγκ εξώθησαν νέα παιδιά στην αυτοχειρία;

 

— Στην παράσταση υποδύεσαι μια ασχημούλα. Η ομορφιά ανοίγει πόρτες ή τις κλείνει;

Φυσικά και ανοίγει πόρτες στη ζωή, αλλά είμαι πεπεισμένη ότι την αληθινή ευτυχία μπορεί να μην τη βρεις σε καμία από αυτές τις πόρτες. Αλίμονο αν στο επάγγελμά μας ανεβαίνεις στη σκηνή για να κάνεις την ωραία ή ψάχνεις στη σκηνή να σταθείς με το καλό σου προφίλ ή πηγαίνεις στις οντισιόν έχοντας περάσει δύο ώρες για να φτιαχτείς ή να μελετήσεις τι θα φορέσεις. Μπαίνεις στον λάθος δρόμο πριν μπεις καν στο θέατρο.

 

Info

Γιούγκερμαν, του Μ. Καραγάτση

Διασκευή: Στρατής Πασχάλης

Σκηνοθεσία: Δημήτρης Τάρλοου

Σκηνικά: Έλλη Παπαγεωργακοπούλου

Σκηνικά: Δημήτρης Αγγέλης

Κοστούμια: Άγγελος Μέντης

Πρωτότυπη μουσική: Κατερίνα Πολέμη

Παίζουν: Γιάννης Στάνκογλου, Χρήστος Μαλάκης, Ζέτα Μακρυπούλια, Θάλεια Σταματέλου, Γιάννης Καπελέρης, Πολύδωρος Βογιατζής, Δημήτρης Πετρόπουλος, Γιάννης Νταλιάνης

 

Θέατρο Πορεία

Τρικόρφων 3-5, Πλατεία Βικτωρίας, 210 8210991, 210 8210082

Έως 31/5/2019

Πεμ., Παρ. 20:00, Σάβ. 16:00 & 20:30, Τετ., Κυρ. 19:00

Διάρκεια: 180 λεπτά

Kάθε Πέμπτη με αγγλικούς υπέρτιτλους

Εισ. 14-25 €

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Γιάννης Νιάρρος: «Είναι βαρετό να παίζεις τον γκόμενο σε ένα σίριαλ»

ΣυνεντεύξειςΓιάννης Νιάρρος: «Είναι βαρετό να παίζεις τον γκόμενο σε ένα σίριαλ»

Μια συνέντευξη ανήμερα των γενεθλίων του ταλαντούχου και πρόσφατα τιμημένου με το Βραβείο Χορν ηθοποιού, πάνω από ένα κουτί σοκολατάκια και πολλά κουτιά αντιφλεγμονώδη
1.12.2018
Η Άννα Κοκκίνου στον μαγεμένο κήπο της μνήμης

ΣυνεντεύξειςΗ Άννα Κοκκίνου στον μαγεμένο κήπο της μνήμης

Η κορυφαία ηθοποιός του ελληνικού θεάτρου, που αγωνίστηκε με όλα τα μέσα της να θεμελιώσει το έξοχο ποιοτικό παράδειγμα του «Θεάτρου Σφενδόνη», μιλά για τη συναρπαστική της καταβύθιση στη μαγεία και το αίνιγμα της παιδικής ηλικίας – στην παράσταση REM/ Kήπος.
24.11.2018
Γιάννος Περλέγκας: «Φτάνει πια με την καβάτζα του ωραίου και του νεοσέτ στο θέατρο»

ΣυνεντεύξειςΓιάννος Περλέγκας: «Φτάνει πια με την καβάτζα του ωραίου και του νεοσέτ στο θέατρο»

Γυμνός από προκαταλήψεις και ταμπέλες, ο Πιραντέλο του Γιάννου Περλέγκα ανοίγει έναν άλλο δρόμο στην Ιταλία, στον Δάντη, στον τρόπο που βλέπουμε συνολικά το θέατρο.
15.11.2018
21 παραστάσεις που κάνουν πρεμιέρα στην Αθήνα το φθινόπωρο

Θέατρο21 παραστάσεις που κάνουν πρεμιέρα στην Αθήνα το φθινόπωρο

Μετά από ένα αμήχανο θεατρικό καλοκαίρι η πλούσια φθινοπωρινή παραγωγή φέρνει από Σαίξπηρ και Πιραντέλο μέχρι Καραγάτση και... Μαρία Κάλλας!
20.9.2018

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καρλ Λάγκερφελντ: H πιο πνευματώδης συνέντευξη που έδωσε ποτέ

Συνεντεύξεις Καρλ Λάγκερφελντ: H πιο πνευματώδης συνέντευξη που έδωσε ποτέ

H συνέντευξη είναι ένα ανελέητο πινγκ πονγκ μεταξύ του Κάιζερ της μόδας και του Μπρους ΛαΜπρους, εξοχότητας του πορνογραφικού άντεργκράουντ. Δημοσιεύεται πρώτη φορά στο ίντερνετ.
2 ΗΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ
Ρένη Πιττακή: «Υπήρξα η κόρη του Κουν – αυτό κανείς δεν μπορεί να μου το πάρει»

Συνεντεύξεις Ρένη Πιττακή: «Υπήρξα η κόρη του Κουν – αυτό κανείς δεν μπορεί να μου το πάρει»

Η σημαντική ηθοποιός συνεργάζεται για δεύτερη φορά με τον Δημήτρη Καραντζά στους «Βρικόλακες» του Ίψεν.
13.2.2019
Ας γνωρίσουμε τη Lou, ένα κορίτσι τσαμπουκά που γράφει τραγούδια για τον χωρισμό

Συνεντεύξεις Ας γνωρίσουμε τη Lou, ένα κορίτσι τσαμπουκά που γράφει τραγούδια για τον χωρισμό

Η νεαρή Αθηναία μουσικός έφτιαξε ένα άλμπουμ ηλεκτρονικής ποπ με αληθινούς και φανταστικούς έρωτες και επαναστάσεις.
29.1.2019
Τζόνας Μέκας: Ένας Υπηρέτης του Ανεξάρτητου Σινεμά

Συνεντεύξεις Τζόνας Μέκας: Ένας Υπηρέτης του Ανεξάρτητου Σινεμά

Μια αδημοσίευτη συνέντευξη του σκηνοθέτη που απεβίωσε την εβδομάδα που μας πέρασε
27.1.2019
Σταύρος Θεοδωράκης: «Είναι αλήθεια. Προδοθήκαμε»

Συνεντεύξεις Σταύρος Θεοδωράκης: «Είναι αλήθεια. Προδοθήκαμε»

Αποκαλυπτικός και βαθιά εξομολογητικός ο Σταύρος Θεοδωράκης μιλά λίγο μετά την ψήφιση της Συμφωνίας των Πρεσπών για τα πάντα: αυτούς που θέλουν να σκοτώσουν το Ποτάμι, την υπόσχεση της Γεννηματά, τον ρόλο του Μητσοτάκη, την επόμενη μέρα του Ποταμιού και τον αιφνιδιασμό που ετοιμάζει.
26.1.2019
Συνέντευξη με τον Cas Mudde: «Ο ΣΥΡΙΖΑ θα αντικαταστήσει πλήρως το ΠΑΣΟΚ»

Συνεντεύξεις Συνέντευξη με τον Cas Mudde: «Ο ΣΥΡΙΖΑ θα αντικαταστήσει πλήρως το ΠΑΣΟΚ»

Ο Ολλανδός μελετητής μιλά για την κρίση ταυτότητας της Δύσης, τις πολιτικές εξελίξεις στην Ελλάδα και το μέλλον της Ευρώπης
25.1.2019
Σέρσα Ρόναν - Μάργκο Ρόμπι: Οι δυο βασίλισσες στο LIFO.gr

Συνεντεύξεις Σέρσα Ρόναν - Μάργκο Ρόμπι: Οι δυο βασίλισσες στο LIFO.gr

Οι διάσημες ηθοποιοί που υποδύονται τη Μαίρη Στιούαρτ και την Ελισάβετ αντίστοιχα στην ταινία «Μαίρη, η Βασίλισσα της Σκοτίας» μιλούν στον Θ. Κουτσογιαννόπουλο
25.1.2019
Λώρη Κέζα: «Η πρώτη μου κίνηση ήταν να προσκαλώ σε γεύμα το μηνυτή μου»

Συνεντεύξεις Λώρη Κέζα: «Η πρώτη μου κίνηση ήταν να προσκαλώ σε γεύμα το μηνυτή μου»

Η συγγραφέας και δημοσιογράφος μιλά απ' τον Καναδά για το πρώτο της μυθιστόρημα, την πολιτική της Ελλάδας, και την εμπειρία της απ' τη δημοσιογραφία
16.1.2019
 Έφη Σταμούλη: «Μου λένε ότι άρχισα να μοιάζω της Σωτηρίας Μπέλλου»

Συνεντεύξεις Έφη Σταμούλη: «Μου λένε ότι άρχισα να μοιάζω της Σωτηρίας Μπέλλου»

Η ηθοποιός που έχει αποσπάσει θερμά σχόλια για την παράσταση «Σωτηρία με λένε» ερμηνεύει μοναδικά τη θρυλική ρεμπέτισσα.
16.1.2019
Λάμπρος Παπαλέξης: Μέχρι το οδόστρωμα να γίνει άμμος

Συνεντεύξεις Λάμπρος Παπαλέξης: Μέχρι το οδόστρωμα να γίνει άμμος

Ένας ποτισμένος από την αμερικανική μουσική παράδοση τραγουδοποιός της αθηναϊκής ροκ εν ρολ σκηνής βάζει στα μπαγκάζια του «τραγούδια από τον υπόνομο» και μαρσάρει μέχρι τις εσχατιές της επαρχίας.
15.1.2019
Αντώνη Μποσκοΐτη, πες μας όσα δεν έγραψες ποτέ από τις κουβέντες σου με σπουδαίες προσωπικότητες

Συνεντεύξεις Αντώνη Μποσκοΐτη, πες μας όσα δεν έγραψες ποτέ από τις κουβέντες σου με σπουδαίες προσωπικότητες

Με αφορμή την έκδοση του βιβλίου του «18 συνεντεύξεις – σαν μονόπρακτα», ο δημοσιογράφος και σκηνοθέτης αποκαλύπτει άγνωστα περιστατικά –ευτράπελα και ενοχλητικά– συνεντεύξεων με μεγάλες προσωπικότητες
8.1.2019
H Xάρις Αλεξίου μιλά στον Στάθη Τσαγκαρουσιάνο για το δημοτικό τραγούδι και άλλα διάφορα

Συνεντεύξεις H Xάρις Αλεξίου μιλά στον Στάθη Τσαγκαρουσιάνο για το δημοτικό τραγούδι και άλλα διάφορα

Μια συνομιλία της μεγάλης Ελληνίδας τραγουδίστριας με τον εκδότη της LIFO στο τεύχος 27 της έντυπης έκδοσής μας, που ψηφιοποιείται για πρώτη φορά.
6.1.2019
Δημήτρης Νανόπουλος: «Η αληθινή επανάσταση πραγματοποιείται με το μυαλό»

Συνεντεύξεις Δημήτρης Νανόπουλος: «Η αληθινή επανάσταση πραγματοποιείται με το μυαλό»

Ο γνωστός θεωρητικός φυσικός και ακαδημαϊκός μιλά για τα παιδικά του χρόνια, την επιστήμη της Φυσικής, τον εποικισμό σε άλλους πλανήτες, την Ελλάδα, τη θρησκεία και τη ζωή
1.1.2019
Ορφέας Αυγουστίδης: «Είμαι λίγο Καραγκιόζης, θες να πεις;»

Συνεντεύξεις Ορφέας Αυγουστίδης: «Είμαι λίγο Καραγκιόζης, θες να πεις;»

Ο δημοφιλής ηθοποιός υποδύεται φέτος διπλό ρόλο στην «Κωμωδία των Παρεξηγήσεων» του Σαίξπηρ που σκηνοθετεί η Κατερίνα Ευαγγελάτου
27.12.2018
Μαίρη Λίντα: «Γιατί να έχω παράπονο; Τη ζωή μας εμείς τη φτιάχνουμε»

Συνεντεύξεις Μαίρη Λίντα: «Γιατί να έχω παράπονο; Τη ζωή μας εμείς τη φτιάχνουμε»

Η μεγάλη λαϊκή τραγουδίστρια μιλά στη LIFO για την ζωή της με πρωτοφανή ειλικρίνεια - ιδίως την πολυτάραχη σχέση της με τον Μανώλη Χιώτη.
22.12.2018