Πραγματοποιώντας το ντεμπούτο του σε μια εικονική εκδήλωση από το Nissan Pavilion στη Yokohama, το νέο Z Proto ξεχωρίζει για την εντυπωσιακή σχεδίαση του τόσο εξωτερικά, όσο και στο εσωτερικό του, ενώ εφοδιάζεται με V6 twin turbo κινητήρα βενζίνης με χειροκίνητο κιβώτιο.


Το ιδιαίτερο κίτρινο χρώμα πέρλας, σε συνδυασμό με τη μαύρη οροφή, αποτελούν φόρο τιμής στο δημοφιλές χρώμα τόσο της πρώτης γενιάς Z (S30), όσο και του 300ZX (Z32), ενώ το σχήμα του ρύγχους και οι κεκλιμένοι προβολείς LED σε σχήμα «δακρύων», υπενθυμίζουν με τη σειρά τους το αρχικό Ζ.


Το αυθεντικό Z δημιουργήθηκε για να φέρει τη χαρά και τον ενθουσιασμό ενός σπορ αυτοκινήτου, σε όσο το δυνατόν περισσότερους τυχερούς ιδιοκτήτες.


Οι ομοιότητες με το αυθεντικό Z γίνονται πιο εμφανείς όταν παρατηρείς το Z Proto από το πλάι. Η γραμμή οροφής ρέει από το ρύγχος προς τα πίσω, δημιουργώντας ένα ξεχωριστό προφίλ όπως το Z πρώτης γενιάς, του οποίου το πίσω άκρο ήταν ελαφρώς χαμηλότερο από το ύψος του μπροστινού φτερού.

 

Το πίσω μέρος είναι εμπνευσμένο από τα πίσω φώτα του 300ZX (Z32), τα οποία έχουν εναρμονιστεί πλήρως στη σύγχρονη εποχή. Την ίδια στιγμή οι ζάντες αλουμινίου των 19 ιντσών και οι διπλές απολήξεις, συμπληρώνουν την εντυπωσιακή εικόνα του Z Proto.

 

Το πίσω μέρος του Nissan Z Proto είναι επηρεασμένο από τα πίσω φώτα του 300ZX (Z32), στην σύγχρονη όμως εκδοχή τους.
Το πίσω μέρος του Nissan Z Proto είναι επηρεασμένο από τα πίσω φώτα του 300ZX (Z32), στην σύγχρονη όμως εκδοχή τους.

 

Σχεδιασμένη και βασισμένη στα γούστα του οδηγού, καθώς και του συνοδηγού, η καμπίνα των επιβατών του Z Proto συνδυάζει τη σύγχρονη τεχνολογία με τις ξεχωριστές vintage πινελιές ενός Z. Αυτό γίνεται ακόμη πιο εμφανές στον πίνακα οργάνων, όπου αναγράφονται όλες οι σημαντικές πληροφορίες σε ψηφιακή οθόνη 12,3 ιντσών.


Παράλληλα, πινελιές κίτρινου χρώματος προσελκύουν τα βλέμματα σε ολόκληρη την καμπίνα, ακόμη και στις ραφές του ταμπλό, με τα καθίσματα να διαθέτουν αντίστοιχα ειδική κίτρινη πινελιά και μια ιδιαίτερη λωρίδα σχεδιασμού στο κέντρο.


Παραδοσιακά, κάθε νέα γενιά εφοδιάζονταν με έναν πιο ισχυρό κινητήρα, αν και το Z ως έννοια είναι κάτι παραπάνω από υπερβολική ιπποδύναμη. Σε κάθε περίπτωση όμως το νέο Z Proto επιτυγχάνει εξαιρετικές επιδόσεις, όπως άλλωστε και οι προκάτοχοι του.


Τέλος, κάτω από το μεγάλο καπό «κρύβεται» ένας ενισχυμένος V6 κινητήρας διπλού turbo, ο οποίος συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ ως πρωτότυπο οι εργασίες για τον συγχρονισμό της ισχύος του βρίσκονται ακόμη σε φάση εξέλιξης.

 

Η καμπίνα των επιβατών του Z Proto συνδυάζει τη σύγχρονη τεχνολογία με τις ξεχωριστές vintage πινελιές ενός Z.
Η καμπίνα των επιβατών του Z Proto συνδυάζει τη σύγχρονη τεχνολογία με τις ξεχωριστές vintage πινελιές ενός Z.

 

Οι ομοιότητες με το αυθεντικό Z γίνονται ακόμη πιο εμφανείς όταν παρατηρείς το εντυπωσιακό Z Proto από το πλάι.
Οι ομοιότητες με το αυθεντικό Z γίνονται ακόμη πιο εμφανείς όταν παρατηρείς το εντυπωσιακό Z Proto από το πλάι.