παιδιά ας μην γελιόμαστε, ζούμε στην εποχή της εικόνας, στην εποχή του είμαι ότι λέω πως είμαι και ότι δείχνω πως είμαι. Τα social media πλέον παίζουν τεράστιο ρόλο αν όχι καθοριστικό τόσο για την γνωριμία όσο και για την απόκτηση σχέσεων. Πλέον δεν έχεις να επιλέξεις σε 5 αγόρια/κορίτσια αλλά σε 20 ( λέω μια γενικευμένη αναλογία) αυξάνεται ο ανταγωνισμός, ψάχνεις τρόπους να είσαι το κάτι διαφορετικό πολλές φορές ίσως από ματαιοδοξία, ίσως από ανάγκη την ανάγκη να συνάψεις σχέση, ίσως επειδή είσαι ερωτευμένος/η με κάποιον και θέλεις να τον διεκδικήσεις. Πιστεύω στον ρομαντισμό όμως για πόσους πιστεύετε ότι μετράει ο εσωτερικός σας κόσμος ειδικά το πρώτο διάστημα; σίγουρα είναι στα μεγάλα συν σου μια ισορροπημένη προσωπικότητα αλλά δεν μετράει η εμφάνιση σου; Ας μην λέμε ψέματα στους εαυτούς μας. Μετράει, διαφωνώ με τον όρο "εμπόρευμα". όχι δεν είσαι εμπόρευμα αν θέλεις να κάνεις καλό μάρκετινγκ στον εαυτό σου και κατά συνέπεια να προσελκύσεις κόσμο γύρω σου. Καλό μάρκετινγκ δεν σημαίνει να γίνεις ο/η basic influencer με τις πάμπολλες στημένες φωτογραφίες σου και τα ατελείωτα στόρι σου. Καλό μάρκετινγκ για μένα τουλάχιστον σημαίνει να διατηρείς έναν λογαριασμό μέσα από τον οποίο μοιράζεσαι τα ενδιαφέροντα σου, τα ταλέντα σου, την αισθητική σου, γίνεσαι πιο κοινωνικός, εμπνέεσαι και εμπνεείς, μοιράζεσαι όμορφες στιγμές σου, καλαίσθητες στιγμές σου. Αν είναι να έχουμε για κάποιον λόγο όλα αυτά τα social media τότε ας είναι για να μας ανοίγουν τα μάτια να δουν και λίγο πιο πέρα και να τα χρησιμοποιούμε όσο πιο δημιουργικά γίνεται.
Σχολιάζει ο/η