ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

#3A. Θα ήθελα κι εγώ τις πηγές από τις οποίες εξάγεις συμπεράσματα με τόση βεβαιότητα. Αυτό που περιγράφεις παραπέμπει μάλλον σε χίπικη κοινότητα (και αν...) παρά στην κοινωνία της Αρχαίας Ελλάδας, σε οποιαδήποτε περιοχή και εποχή.Β. Το έχω ξανααναφέρει στη στήλη νομίζω: Στην Αθήνα, η μοιχαλίδα διαπομπευόταν (& φυσικά στελνόταν πακέτο στους γονείς της) ενώ ο άνδρας που πήγαινε με τη μοιχαλίδα θανατωνόταν. Αυτό όμως δεν οφείλεται σε "επιείκεια" αλλά μάλλον σε "κατανόηση": "Το κακόμοιρο ασθενές φύλο, είναι τόσο χαζό & έρμαιο των παθών του, έχει το ακαταλόγιστο, ενώ ο άνδρας ξέρει τι κάνει, άρα αυτός την παρέσυρε, ως εξυπνότερος." Αυτά, προς επίρρωση των λεγομένων της Λένας.Γ. Αυτό που ο υπόγειος μισογυνισμός θεωρείται χειρότερος από τον ευθύ με βουρλίζει κι εμένα ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ. ΜΟΥ ΤΗ ΔΙΝΕΙ. Όλοι αυτοί που λένε πχ. "Ναι τουλάχιστον στο Ιράν/Σουδάν/Σ. Αραβία είναι ειλικρινείς ενώ εδώ είμαστε υποκριτές κλπ κλπ.", έχουν κάτσει να σκεφτούν πως είναι να κινδυνεύεις με φυλάκιση ή εκτέλεση επειδή είσαι μοιχαλίδα ή γκέι ή έχασες την παρθενιά σου πριν το γάμο; Και λένε στα σοβαρά ότι αυτό είναι καλύτερο από το να εισπράξεις επιτιμητικά βλέμματα ή σχόλια ή υπόγεια αποδοκιμασία; Δεν ξέρω για σας παιδιά, εγώ προτιμώ να με κακολογούν από το να με λιθοβολούν. Και να έχω κι από πάνω το δικαίωμα να αγωνίζομαι για να αλλάξω ΚΑΙ τις κοινωνικές νόρμες, ώστε να φροντίσω στο μέλλον να μην κακολογούν καν. Και να μπορώ ενίοτε ακόμη και να τους μηνύσω. Γνώμες είναι αυτές, αλλά όσοι λένε το αντίθετο μου φαίνονται απίστευτα αχάριστοι, και λίγα πράγματα με τσατίζουν όσο η αχαριστία.
Σχολιάζει ο/η