Θλίψη για τον απέραντο συντηρητισμό των σχολίων.Αν ο Αθανασίου ήταν υπουργός και όχι Αγιατολάχ της Ομοφοβίας (βλ. σημερινές δηλώσεις).Αν η δικαιοσύνη ήταν Δικαιοσύνη και όχι άντρο ακραίας συντήρησης, διαπλοκής και αναλγησίας απέναντι σε μυριάδες περιπτώσεις παραβίασης δικαιωμάτων.Αν στην Ελλάδα ξέραμε τι σημαίνει ισονομία, δηλαδή Διαφωτισμός.Αν ο Ρωμανός δεν είχε βασανιστεί από το κράτος (υπόθεση φώτοσοπ) και αν η Δικαιοσύνη είχε κάνει κάτι για αυτό.Αν δεν ήμασταν τόσο ιδεολογικά επαρχιώτες που να λέμε "επιλογή του η απεργία, ας πεθάνει, ε και;".Αν ο Ρωμανός δεν είχε ζήσει την εποχή εκτροπής της αστυνομικής βίας προς τον κυριολεκτικό και απροκάλυπτο φασισμό (βλ. σχέσεις με χα και τα περιστατικά στη σχολή αξιωματικών της ΕΛΑΣ).Αν δεν είχε φάει από τέτοιους αστυνομικούς ξύλο (και ο κολλητός του σφαίρες)τότε πιθανόν ο Ρωμανός να μην ήταν αναρχικός.Και που είναι όμως το κράτος δεν πρέπει ούτε δικαιούται να το λαμβάνει υπόψη. Οι υποχρεώσεις του κράτους δεν απορρέουν από το ποιος είναι ο επωφελούμενος. Είναι ίδιες για όλους. Λέγεται ισονομία. Μια συνταγματικά κατοχυρωμένη αρχή που στα σχόλια βλέπω ότι πολλοί την έχετε γραμμένη στα παλιά σας τα παπούτσια.Αλίμονο αν πιστεύουμε ότι το κράτος καλά κάνει και έχει αλά καρτ στάση απέναντι στον οποιοδήποτε φυλακισμένο.Ας πήγαινε να σπουδάσει ο Ρωμανός φρουρούμενος. Ξέρουν και οι πέτρες ότι ένας αναρχικός όταν παίρνει άδειες ακολουθείται από 30 κυπατζήδες και 5 ΙΧ. Ας είναι 28 οι κυπατζήδες και ας πάνε και δύο φανεροί μαζί του στο ΤΕΙ. Ίδια επιβάρυνση για τον προϋπολογισμό.Για αυτό και το ότι ξέφυγε ο Ξηρός είναι κάθε άλλο παρά επιχείρημα. Τον Ξηρό τον άφησαν για να έχουν να λένε, και όταν χρειαστεί θα τον ξαναμαζέψουν. Όλα τα άλλα είναι μόνο για λαϊκή κατανάλωση ιδεολογικά επαρχιωτών υπηκόων στο μεσαιωνικό χωριό μας.
Σχολιάζει ο/η