Να τον δείξουν τον πραγματικό τους εαυτό αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα ή η φαντασία κάποιου παραγωγού/προαγωγού;Υπάρχει η τάση σε όλο πιο ακραίες μορφές παρουσίασης για χάρη του σοκ θεάματος και όχι του τραγουδιού. Υπήρχαν πολύ καλύτερες φωνές και παρουσιάσεις. Διαγωνισμός τραγουδιού είναι και όχι καρνάβαλος.Ακούσαμε δύο άτεχνες και ακατέργαστες φωνές να προσπαθούν να παρουσιάσουν και να αντιπροσωπεύσουν υποτίθεται την χώρα τους. Έ λοιπόν ούτε η εικόνα της Πολωνέζας αγρότισσας με καμία έννοια δεν είναι αυτή αλλά ούτε και των γκέι της Βιέννης.Τι θα δούμε την επόμενη φορά; Ένα χορευτικό με μία σαν την Πολωνέζα να κτυπά τον κόπανο προκλητικά κοντά στον πισινό ενός τρανς σαν την λεγάμενη Αυστριακιά και μετά οι ρόλοι να αντιστρέφονται; Η άρρωστη φαντασία αυτών που κινούν τα νήματα σε τέτοιες μαριονέτες δεν έχει όρια. Μια Αφροδίτη να βγαίνει ημίγυμνη τραγουδώντας ερωτικά από ένα μεγάλο όστρακο...αλά Μποτιτσέλι ή έναν ημίγυμνο Οδυσσέα να βγαίνει από ένα Τρωικό άλογο και να καίει επί σκηνής μια μακέτα της Τροίας τραγουδώντας με συνοδεία λύρας σαν Νέρων (διπλός ρόλος) θα ήταν αισθησιακά και αντιπροσωπευτικά της Κύπρου ή της Ελλάδας. Αν βέβαια δεν υπάρχουν όρια να γίνει μια επί σκηνής μίξη μετά ουζοποσίας από δύο ή και δώδεκα μυθολογικές φιγούρες όλων των φύλων και φυλών με τον Βάκχο να μαζεύει ρώγες. Θα ήταν πιο εντυπωσιακό και δημοφιλέστατο για τους πεινασμένους του τηλεΚολοσσαίου που λέγεται Ευρωβίτσιον. Η παρακμή όχι μόνο της παλιάς Ρώμης αλλά ολόκληρης της σημερινής Ευρώπης.
Σχολιάζει ο/η