ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

Σας ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη για το σχόλιο, αλλά είστε οι περισσότεροι σχολιαστές, τόσο αστείοι...!Εμείς η φοβεροτρόμερη νεότερη γενιά Ελλήνων-Milennials+, που είμαστε πιο μορφωμένοι, πιο εξευγενισμένοι, πάντα απόλυτα ενημερωμένοι, ατσαλάκωτοι, τυπικοί και αλάνθαστοι, και πάνω απ'όλα τόσο "απελπισμένοι" να κάνουμε επίδειξη του πόσο καλοί είμεθα - ειδικά αν πέφτει επίπληξη/σύγκριση από το Πάντα Αλάνθαστο και Προηγμένο Εξωτερικό!!Αναμφίβολα, οι "νεοελληνάρες" και η χοντροκομμένη ζαμφανουτίστικη νοοτροπία τους είναι ό,τι χειρότερο από τα '80s και μετά, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι αποτελούν την πραγματικότητα και "ρετσινιά" ενός ολόκληρου έθνους στον αιώνα τον άπαντα... Και σίγουρα κανένας ξένος (είτε εθνικά είτε απλώς άγνωστος) δεν έχει το δικαίωμα να απευθύνεται σε συνάνθρωπό του σε αυτόν τον τόνο - ειδικά όταν μιλάμε για πελάτες και επαγγελματικές σχέσεις.Η κυρία μπορεί να έκανε το λάθος και την παράβαση των κανονισμών ηθελημένα ή αθέλητα. Από εκεί και ύστερα, ειδικά επειδή μιλάμε για πολιτικές και κανονισμούς που έχουν λόγους σοβαρούς και ακριβείας για να είναι σε ισχύ, θα πρέπει να γίνεται επισήμανση με το ανάλογο ύφος και αυστηρότητα, αλλά φυσικά και με μια τυπική ευγένεια και τακτ.Αυτά σε γενικά πλαίσια. Δε σχολιάζω καν την ανοιχτά ρατσιστική και απαράδεκτη συμπεριφορά - το οποίο έιναι το πόιντ στο οποίο έπρεπε να σταθεί κανείς, αγαπητοι συν-σχολιαστές, και όχι το όποιο λάθος της επιβάτιδας - που δεν οφείλεται φυσικά στην καταγωγή της...Θα σας σοκάρω, αλλά έχοντας δουλέψει στο αεροδρόμιο, δε φαντάζεστε τις χοντράδες και την αγένεια πολλών ξένων επιβατών που έχω δει, όπως και την επιθυμία να παρακάμψουν τους κανονισμούς - ειδικά Γάλλων και Γερμανών (Ω!!!!!). Στο τέλος της ημέρας όμως, και επί της ουσίας, είναι απλώς επιβάτες, ΠΕΛΑΤΕΣ και άνθρωποι με ελαττώματα και αδυναμίες, όπως όλοι μας, ανεξαρτήτως εθνικότητας. Θα ήταν βλακώδες και άδικο - εκτός από αντιεπαγγελματικό και λόγος απόλυσης - να τους φερθώ με οποιοδήποτε άλλο ή υποτιμητικό τρόπο.
Σχολιάζει ο/η