Πώς θα κερδίζεις περισσότερα από τα ψώνια σου στο σούπερ μάρκετ

Πώς θα κερδίζεις περισσότερα από τα ψώνια σου στο σούπερ μάρκετ Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Ψώνια στο σούπερ μάρκετ. Ένα από εκείνα τα πράγματα που, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, όλοι κάνουμε μέσα σε μια τυπική εβδομάδα. Πώς μπορούν, όμως, να γίνουν ξεχωριστά; Μα φυσικά από επιλογή. Επιλογή για μία αλυσίδα σούπερ μάρκετ που προσφέρει όχι απλά μείωση τιμών σε χιλιάδες προϊόντα καθημερινής χρήσης αλλά και εγγύηση χαμηλής τιμής καθημερινά.

Κι όταν κάπου εδώ έρχεται μαζί και η κερδισμένη πια σχέση εμπιστοσύνης πολλών ετών, καταλαβαίνεις, νομίζω, καλά γιατί κάθε φορά καταλήγεις να επιστρέφεις, ξανά και ξανά, στα ΑΒ Βασιλόπουλος. Γιατί μόνο εκεί θα βρεις όλα αυτά που έχεις πραγματικά ανάγκη και, κυρίως, γιατί «στο καλό το καλύτερο είναι η τιμή!».

Πώς θα κερδίζεις περισσότερα από τα ψώνια σου στο σούπερ μάρκετ Facebook Twitter
Πώς θα κερδίζεις περισσότερα από τα ψώνια σου στο σούπερ μάρκετ Facebook Twitter

Στα ΑΒ Βασιλόπουλος οι «τιμές πέφτουν σταθερά» σε χιλιάδες προϊόντα

Σε μια εποχή, που η ακρίβεια έχει μπει για τα καλά στη ζωή όλων μας, με κάθε επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ να εξελίσσεται πλέον σε καθημερινό crash test για τα πορτοφόλια μας, η ΑΒ Βασιλόπουλος, που είναι εδώ για όλα όσα νοιαζόμαστε, αποφάσισε να ανταποδώσει αυτήν την εμπιστοσύνη που της δείχνουμε τόσα χρόνια, ρίχνοντας τις τιμές σε επιπλέον 3.000 προϊόντα καθημερινής χρήσης και παρέχοντας ταυτόχρονα εγγύηση χαμηλής τιμής σε 1.000 από αυτά, για πολλαπλές κατηγορίες. 

Πώς θα κερδίζεις περισσότερα από τα ψώνια σου στο σούπερ μάρκετ Facebook Twitter
Πώς θα κερδίζεις περισσότερα από τα ψώνια σου στο σούπερ μάρκετ Facebook Twitter

Τι σημαίνει πρακτικά αυτό και πώς θα το καταλάβεις; Σημαίνει πως στα σούπερ μάρκετ της μπορείς να βρεις καθημερινά χαμηλή τιμή σε φρέσκα φρούτα, λαχανικά, ζυμαρικά, γαλακτοκομικά, δημητριακά, απορρυπαντικά και αμέτρητες ακόμη κατηγορίες και θα το καταλάβεις πολύ απλά βλέποντας τις τιμές στο ράφι να πέφτουν με όφελος στο καθημερινό τους καλάθι, πάντα με την ποιότητα της ΑΒ, γιατί -είπαμε- «στο καλό, το καλύτερο είναι η τιμή!».

ΑΒ Βασιλόπουλος: Το σούπερ μάρκετ που φροντίζει για κάθε μας ανάγκη

Μετρώντας 85 χρόνια σταθερής παρουσίας στην Ελλάδα, η ΑΒ Βασιλόπουλος δεν έχει κατακτήσει τυχαία μια θέση στο τραπέζι κάθε νοικοκυριού.

Μια θέση που διατηρεί μέσα από την υψηλή ποιότητα, τη μοναδική εξυπηρέτηση και την ξεχωριστή ποικιλία που συνεχίζει να προσφέρει καθημερινά στους πάνω από 2 εκατομμύρια πελάτες της, κάνοντας πράξη τις προσιτές αγορές για όλα τα νοικοκυριά, μέσα από ένα δίκτυο που δικαίως έχει φτάσει σήμερα να αγγίζει τα 580 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. 

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ