Gia, κι εγώ με τη σειρά μου δεν υποστήριξα ότι είπες: «σωστός-λάθος, ανώτερος-κατώτερος». Αυτό που υποστηρίζω είναι πως ο πλήρης διαχωρισμός των οργασμών σε «έτσι» και «αλλιώς» πιθανότατα ενισχύει τις πεποιθήσεις των -όχι-και-τόσο-καλοπροαίρετων- που υποστηρίζουν (και επιβάλουν) «σωστούς», «ανώτερους» και «λάθος», «κατώτερους» τρόπους. Δεδομένου ΚΑΙ του ιστορικού πλαισίου (και πώς έχει χρησιμοποιηθεί αυτό ακριβώς το πράγμα) αλλά ΚΑΙ της θέσης της γυναίκας, σε παγκόσμιο επίπεδο, που σαφώς και δεν είναι η καλύτερη.Επίσης, ο διαχωρισμός δεν αποδεικνύεται επιστημονικά, καθώς τα ευρήματα είναι πολλές φορές αντικρουόμενα κ.λπ., τα ανέφερα πριν. Αντίθετα υπάρχουν μύθοι που σιγά, σιγά καταρρίπτονται, δεν είναι κακό αυτό, καμιά φορά μας βολεύει και καμιά φορά όχι. Αυτό δεν σημαίνει ότι υποβιβάζει καμία/νείς τις εμπειρίες έτερων ανθρώπων, ούτε θα έπρεπε, εννοείται! Η Λένα φάνηκε ίσως λίγο αυστηρή, όμως η αλήθεια είναι πως δεν απευθύνθηκε σε σένα Gia και τη συνηδειτοποίησή σου ή σε μένα και τις εμπειρίες μας κ.λπ., αλλά στην κοπέλα που ΔΕΝ θεωρεί ότι έχει έρθει *καν* σε οργασμό (διότι κατ΄αρχάς ο «σωστός» οργασμός «θα έπρεπε» προκαλείται από το thrust του πέους στο κόλπο και μόνον, γιατί κάπου στον κόλπο υπάρχει «κάτι» που προκαλεί έναν «άλλο» οργασμό κ.λπ.), μία κοπέλα που ...κάνω την τρελή υπόθεση ότι, ως ένα βαθμό, αγχώνεται, στεναχωρείται και θεωρεί εαυτόν ελαφρώς ελλειμματικό επειδή δεν συμβαίνει, στην παρούσα φάση τουλάχιστον, αυτό που περιέγραψα στην προηγούμενη παρένθεση. Και να με συγχωρεί η κοπέλα διότι δηλώνει πως: «Και αλήθεια, δε με πειράζει», ελπίζω να μην πηδώ σε υπερβολικά συμπεράσματα.Νομίζω πως απ' τη μεριά μου το έχω ψιλοεξαντλήσει, πάντως, και ευχαριστώ για την πολιτισμένη συζήτηση.
Σχολιάζει ο/η