Παιδιά, μην κολλάτε στο κόστος.Το σημαντικό είναι να αποδώσει. Αν αυτό το logo δημιουργήσει αξία σε επίπεδο branding, marketing, slogan, τότε πιστέψτε με, τα 10.000 θα είναι μια τρίχα μπροστά στα εκατομμύρια ευρώ που μπορεί να δημιουργήσει.Η Ισπανία έχει το ίδιο logo/slogan εδώ και 20 χρόνια περίπου με πολύ μεγάλη επιτυχία σε εκθέσεις και αγορές.Εμείς αρνούμαστε να επικεντρωθούμε σε ένα. Ακόμα και η σημερινή ηγεσία του υπουργείου Τουρισμού που κατακρίνει αυτή την πολιτική, τι κάνει, τα ίδια, βάζει τη δική της πινελιά στο μωσαϊκό ελληνικών διαφημίσεων, σλόγκαν και logo. Ασχολούμαι με το τουριστικό marketing και μπορώ να το κρίνω ως πολύ ενδιαφέρον. Χαλάλι τα λεφτά του, έχει δυναμική και μπορεί να ευοδώσει. Το θέμα είναι να υποστηριχτεί κατάλληλα και να διαρκέσει, και να μην το κλαίμε του χρόνου σε έναν κάλαθο αχρήστων.
Σχολιάζει ο/η