Αγαπητέ Μιχάλη βρήκα πολύ ενδιαφέρον το άρθρο γιατί έχω και η ίδια ένα μικρό εστιατόριο με απλές ελληνικές γεύσεις αλλά με πολύ αγάπη φτιαγμένες. Παρόλα αυτά ανέκαθεν θεωρούσα οτι το σέρβις είναι το 50% της επιτυχίας και γι αυτό το λόγο επέλεξα να είμαι ένα απο τα άτομα που σερβίρουν και υποδέχονται τους πελάτες. Εάν δεν καταφέρω να σε κάνω να νιώσεις οικεία, στον τελικό απολογισμό της ημέρας, νιώθω οτι δεν έκανα καλά την δουλειά μου. Άλλωστε είναι γνωστό οτι κανείς δεν θα "πονέσει" το μαγαζί σου, όσο εσύ ο ίδιος !
Σχολιάζει ο/η