Δεν ξέρω εάν για τις ολοένα αυξανόμενα κάκιστες υπηρεσίες του ΟΤΕ ευθύνεται η κρίση, αλλά ως αγανακτισμένος καταναλωτής κι εγώ δηλώνω ότι μ΄ενοχλεί αφάνταστα η μαρκετινίστικη "γλώσσα" των υπαλλήλων του, οι οποίοι όλο ευγένεια αδυνατούν να δώσουν λύση στο πρόβλημά σου και σε πληροφορούν ότι θα μεταφέρουν το αίτημα/παράπονό σου στο αρμόδιο τμήμα κι εκείνοι θα επικοινωνήσουν μαζί σου. Τα sms περί επίλυσης του τεχνικού προβλήματος πάνε κι έρχονται, χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα. Κρίμα γιατί ήταν μια από τις λίγες εταιρίες που είχα σε εκτίμηση κι ο μοναδικός πάροχος που εμπιστευόμουν για τηλεφωνία και ίντερνετ κι ας με βομβάριζαν σχεδόν καθημερινά όλοι οι υπόλοιποι για φθηνότερα "πακέτα" και υπηρεσίες.
Σχολιάζει ο/η