"Το να ανανεώνεται η εμφάνιση ενός λογοτύπου κάθε κάποια λίγα χρόνια είναι μια πάγια εταιρική τακτική."Αγαπητέ Δημήτρη η αλλαγή το λογότυπου χρόνο δεν έρχεται σε αντίθεση με την ανάγκη δημιουργίας εταιρικής ταυτότητας; Τι είδους ταυτότητα είναι αυτή που πριν ακόμα να την γνωρίσει το καταναλωτικό σου κοινό την έχεις αλλάξει; Σημειώνω πως αυτό είναι μια τακτική που οι επιτυχημένες επιχειρήσεις για ευνόητους λόγους αποφεύγουν. Η τελευταία αισθητική παρέμβαση της ΙΒΜ στο λογότυπο της π.χ. υπήρξε το 1972. Και αυτό ενώ η συγκεκριμένη εταιρεία έχει αλλάξει εντελώς επιχειρησιακή στρατηγική (από κυρίως Β2C έγινε αποκλειστικά Β2Β)
Σχολιάζει ο/η