Σκέφτεστε ότι ενδεχομένως και να είναι ένα καλοστημένο διαφημιστικό κόλπο για να προκαλέσουν; Σε καιρούς κρίσης το μαγαζί του Ρέμου ή της Βίσση είναι τόσο φίσκα που όοοολοι πάνε εκεί και ο λουλουδοπόλεμος χτίζει βουνά από πανέρια. Ενώ 2 - 3 - 4 φιλικά τραπέζια και φυσικά ο επιχειρηματίας στήνουν όλο αυτό, με 2 ευρώ το πανέρι ώστε η αρνητική διαφήμιση να κάνει τα ευεργετήματα της... Ξαφνικά τέτοια λατρεία μέσα στην κρίση προέκυψε! Ούτε καν πέρισυ στη Βίσση δεν είδαμε τέτοιο φαινόμενο. Ούτε καν πριν 15 χρόνια που είχε ουσιαστική επιτυχία και λεφτά και πιστωτικές ο κάθε φιγουρατζής μικρομεσαίος.
Σχολιάζει ο/η