Πάντως εγώ, προ πενταετίας, έκανα καταγγελία για έναν αγενέστατο οδηγό λεωφορείου και όντως μετά από μήνες έλαβα το εξής μήνυμα-θαύμα:"Σε απάντηση της ανωτέρω σχετικής επιστολής σας, η οποία αφορά την ανάρμοστη συμπεριφορά υπαλλήλου μας, σας γνωρίζουμε ότι:Μετά από έρευνα που πραγματοποιήσαμε, κινήθηκε η Πειθαρχική διαδικασία κατά του οδηγού ..., που προβλέπεται από τον Γενικό Κανονισμό Προσωπικού της Εταιρίας μας, το αποτέλεσμα θα σας γνωστοποιηθεί εγγράφως από το Τμήμα Πειθαρχικού Ελέγχου.Πρωταρχικός σκοπός της Εταιρείας μας είναι η βέλτιστη εξυπηρέτηση των επιβατών, γι’ αυτό είμαστε εξόχως αυστηροί όσον αφορά πράξεις ή παραλείψεις Προσωπικού μας, οιοποίες αμαυρώνουν την γενικότερη προσπάθεια που καταβάλλουμε στην διαμόρφωση της νέας βελτιωμένης εικόνας αστικών μετακινήσεων.Επίσης προς καλύτερη εξυπηρέτηση, σας αποστέλλουμε συνημμένα την ανακοίνωση που αφορά τους κανόνες μεταφοράς και ασφαλείας επιβατών στις αστικές Συγκοινωνίες, σύμφωνα πάντα με τον χάρτη Υποχρεώσεων του Καταναλωτή (Χ.Υ.Κ.). Ζητούμε συγνώμη για την οποιαδήποτε ταλαιπωρία, είμαστε στη διάθεσή σας για κάθε παράπονο ή παρατήρησή σας τα οποία μας βοηθάνε να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας."Και λίγους μήνες μετά, νέο θαύμα:"Μετά την επιστολή μας σχετικά με το περιστατικό που σας συνέβη, σας γνωρίζουμε ότι ολοκληρώθηκε η πειθαρχική διαδικασία και το αρμόδιο Πειθαρχικό Όργανο Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο (Π.Π.Σ) κάλεσε τον οδηγό κ. .... και του έκανε αυστηρές παρατηρήσεις και συστάσεις."ΟΚ, του κάνανε τα μούτρα κρέας, είμαι σίγουρος, αλλά τουλάχιστον απάντησαν ευγενικά και φαίνεται ότι κίνησαν μια κάποια διαδικασία.
Σχολιάζει ο/η