Απεργία την Πρωτομαγιά

Πριν λίγους μήνες που δεν είχε γίνει ένα δρομολόγιο ενός λεωφορείου [απλά δεν πέρασε ποτέ ο οδηγός (συνηθισμένα πράγματα δηλαδή)], είχα μπει στο site του οασα και πήγα συμπλήρωσα στην φόρμα που είναι για παράπονα καταγγελίες κλπ τα στοιχεία μου, το τι έγινε κλπ. Δεν περίμενα κάποια απάντηση, προφανώς, και απλά το έκανα έτσι για το γαμώτο μιας και είχα τσαντιστεί αρκετά εκείνη τη φορά. Μετά όμως από μερικές μέρες έγινε το αναπάντεχο!Μου έστειλαν e-mail! Ήταν ένας υπεύθυνος από το τμήμα δημοσίων σχέσεων του οασα νομίζω και με απόλυτα επίσημο και ευγενικό ύφος μου έλεγε ότι θα το εξετάσουν άμεσα και λεπτομερώς αυτό που ανέφερα, μου ζητούσαν ειλικρινή συγγνώμη για την ταλαιπωρία και άλλα τέτοια. Το διάβαζα ξανά και ξανά και δεν το πίστευα! Ε και μόνο που μου απάντησαν σκέφτηκα και μάλιστα με τόση ευγένεια ένοιωσα ικανοποιημένος! Πού να περίμενα κάτι τέτοιο!και όχι απλά μου απάντησαν μία φορά αλλά σε διάστημα δύο μηνών σε όλα τα στάδια που ακολούθησε η διαδικασία ελέγχου του παραπόνου μου με ενημέρωναν με email. Αν θυμάμαι καλά το τελευταίο που μου έστειλαν ήταν ότι θα πέρναγε ο οδηγός από επιτροπή ή κάτι τέτοιο.Δεν ξαναέστειλαν κάποια άλλη ενημέρωση και δεν έχω ιδέα αν απλά έχουν βάλει έναν καημένο μπροστά από έναν υπολογιστή να γράφει για συγγνώμες και για φανταστικές πειθαρχικές διαδικασίες κλπ, αλλά ακόμα κι αν είναι έτσι το εκτιμώ αφάνταστα. Αφού έγινε με τρόπο πολύ επαγγελματικό, και σε άμεση αντίθεση με αυτό που θα περίμενε κάποιος από κρατική υπηρεσία.Χρησιμοποιώ καθημερινά όλο το χρόνο μέσα, και βγάζω κάρτα κάθε μήνα. Έχω επίγνωση όλων των προβλημάτων και των ταλαιπωριών. Αλλά κάπου, κάπως φαίνεται ότι στις δημόσιες σχέσεις του οασα δεν λειτουργούν όλα άσχημα!
Σχολιάζει ο/η