Μία αξέχαστη εμπειρία διακοπών

Μία αξέχαστη εμπειρία διακοπών Facebook Twitter
Τι πιο ιδανικό από μία φθινοπωρινή ή ακόμα και χειμερινή απόδραση μέσα σε ένα πολυτελέστατο κρουζιερόπλοιο με όλες τις ανέσεις.

ADVERTORIAL

Μία αξέχαστη εμπειρία διακοπών Facebook Twitter

Γυρνώντας από τις καλοκαιρινές μου διακοπές, από κάποιο νησί του Αιγαίου, και μόλις πάτησα το πόδι μου στον Πειραιά, με έπιασε η κατάθλιψη της επιστροφής. Πίσω στην Αθήνα και τη ρουτίνα της καθημερινότητας, έλεγα και γκρίνιαζα. Πάνε τώρα οι βουτιές σε καθαρά, γαλανά νερά, η ξεκούραση, τα ποτά και τα ξενύχτια.

Έτσι με γκρίνια πέρασα μία εβδομάδα ώσπου γύρω στις 3 Σεπτέμβρη, σκέφτομαι και γιατί να μην ξαναφύγω; Παίρνω τηλέφωνο μία φίλη μου της το προτείνω και αμέσως μου λέει ναι, γιατί όχι; Το πήραμε, λοιπόν, απόφαση και αρχίσαμε να ψάχνουμε για το πού θα πάμε.

Τότε ήταν που μία από τις δύο έπεσε πάνω στη σελίδα της Celestyal Cruises. Κοίτα έχει επιλογές για 3ήμερες, 4ήμερες και 7ήμερες all-inclusive κρουαζιέρες, λέω στην φίλη μου. Μωρέ λες; Απαντά λίγο διστακτικά, γιατί ως τώρα την κρουαζιέρα την είχαμε στο μυαλό μας μόνο ως κάτι που αφορά στους rich and famous από το «Τόλμη και Γοητεία».

Από την άλλη εγώ σκεφτόμουν πως παρότι είχα μόλις επιστρέψει από τις διακοπές, ένιωθα πως ήθελα πάση θυσία να ξαναφύγω. Φαίνεται λίγο περίεργο, το ξέρω, ακόμα κι εγώ απορούσα με το εαυτό μου, αλλά σκέφτηκα ότι ίσως την απάντηση να την έβρισκα στην Celestyal Cruises που υποσχόταν να με μεταφέρει σε καταγάλανα νερά για μια ακόμα απόδραση από τη ρουτίνα, ακόμα και το φθινόπωρο.

Αφού διαβάσαμε τις παροχές, τρία γεύματα (πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό), απεριόριστα ποτά, πλήθος επιλογών για εκδρομές σε κάθε σταθμό της κρουαζιέρας αλλά και πολλές δραστηριότητες πάνω στο πλοίο όπως γιόγκα, χορός κτλ, και κυρίως όταν είδαμε την πραγματικά οικονομική τιμή στην οποία προσφέρονταν όλα αυτά, ενθουσιαστήκαμε!

Μετά από ώριμη σκέψη δύο λεπτών το αποφασίσαμε θα πηγαίναμε κρουαζιέρα. Μιας και ήταν η πρώτη μας φορά, διαλέξαμε την 3ήμερη κρουαζιέρα «Εικόνες του Αιγαίου», με αναχώρηση από τον Πειραιά, και προορισμούς Μύκονο, Κουσάντασι, Πάτμο, Ηράκλειο και Σαντορίνη. Κλείσαμε, λοιπόν, θέσεις για το αμέσως επόμενο παρασκευοσαββατοκύριακο και ετοιμαστήκαμε για το ταξίδι μας.

Με τούτα και με κείνα έφτασε η μέρα της αναχώρησης. Κατά τις 11:30 το πρωί ξεκινήσαμε με πρώτο προορισμό την Μύκονο. Με το που μπήκαμε στο κρουαζιερόπλοιο εντυπωσιαστήκαμε από την άνεση και την πολυτέλεια που προσέφερε.

Μία αξέχαστη εμπειρία διακοπών Facebook Twitter

Η καμπίνα ήταν άνετη και όμορφα διακοσμημένη, αλλά αυτό που με κέρδισε αμέσως ήταν το προσωπικό. Τόση ευγένεια και εξυπηρέτηση λίγες φορές μόνο είχα ξανασυναντήσει. Η ομάδα του Celestyal Cruises είχε κυριολεκτικά βάλει στόχο να μας βοηθήσει να περάσουμε ένα αξέχαστο τριήμερο.

Μόλις τακτοποιηθήκαμε, αποφασίσαμε να εξερευνήσουμε το πλοίο. Διέθετε κυριολεκτικά τα πάντα! Από σπα και κομμωτήριο, μέχρι γυμναστήριο και μαθήματα Ζούμπα. Γύρω στο μεσημέρι, ήρθε η ώρα του φαγητού.

Το πακέτο περιλαμβάνει πεντανόστιμα και άκρως χορταστικά γεύματα (πρωινό, μεσημεριανό και δείπνο) με πολλές επιλογές, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα να αγοράσεις ειδικά μενού από το εστιατόριο του πλοίου.

Μία αξέχαστη εμπειρία διακοπών Facebook Twitter

Εμείς επιλέξαμε τον μπουφέ. Ό,τι δοκιμάσαμε αυτές τις τρεις μέρες στο πλοίο ήταν χωρίς υπερβολές ασυναγώνιστα νόστιμο.

Την επόμενη φορά όμως, που σίγουρα θα υπάρξει, είμαι αποφασισμένη να δοκιμάσω τα ειδικά πιάτα που προσφέρει το εστιατόριο. Αστακός και σούσι είναι ενδεικτικά κάποιοι από τους γαστρονομικούς πειρασμούς που θέλω να ενδώσω στην επόμενη κρουαζιέρα μου. Φυσικά δεν θα παραλείψω να δοκιμάσω και μία από τις κορυφαίες σπεσιαλιτέ του εστιατορίου, το surf & turf που συνδυάζει αστακό με μοσχαρίσιο φιλέτο. Και μόνο που το σκέφτομαι το λιγουρεύομαι ήδη.

Και αφού φάγαμε και περιηγηθήκαμε στο πλοίο, κατά τις 18:00 το απόγευμα φτάσαμε στον πρώτο σταθμό του ταξιδιού μας, την Μύκονο.

Μία αξέχαστη εμπειρία διακοπών Facebook Twitter

Με το που φτάσαμε εντυπωσιαστήκαμε από τις υπέροχες εικόνες: Επιβλητικοί ανεμόμυλοι πάνω σε κυματιστούς λόφους μας «υποδέχτηκαν» και οι φωτογραφίες με φόντο το νησί των ανέμων έδιναν και έπαιρναν.

Από τις δύο διαθέσιμες επιλογές για εκδρομή εμείς είχαμε επιλέξει την εκδρομή στη Μυκονιάτικη ύπαιθρο και τη Χώρα. Αφού περιπλανηθήκαμε στις ομορφιές του νησιού, κάναμε μία στάση στη Μικρή Βενετία και απολαύσαμε ένα υπέροχο κοκτέιλ πριν επιστρέψουμε στο πλοίο.

Από την αρχή της κρουαζιέρας φοβόμουν ότι τις ώρες, και ιδίως τις νυχτερινές, που θα περάσω στο κρουαζιερόπλοιο θα βαρεθώ. Πόσο λάθος έκανα! Με συνοδεία απεριόριστα ποτά που περιλαμβάνονται και πλήθος δραστηριοτήτων, η ώρα πέρναγε χωρίς καν να το καταλάβω.

Μία αξέχαστη εμπειρία διακοπών Facebook Twitter

Το πρώτο βράδυ με τη φίλη μου αποφάσισε να δοκιμάσουμε για λίγο την τύχη μας στο καζίνο. Γρήγορα όμως καταλάβαμε ότι είμαστε άσχετες από τυχερά παιχνίδια. Έτσι αφήσαμε το καζίνο και ανεβήκαμε στο κατάστρωμα για να απολαύσουμε το ποτό μας πλέοντας στο Αιγαίο.

Δεν αργήσαμε να ακούσουμε μία υπέροχη μουσική να έρχεται από το χώρο όπου έπαιζε το συγκρότημα του πλοίου.

Αν και κουρασμένες αποφασίσαμε να πάμε για λίγο. Αυτό ήταν. Ξεσηκωθήκαμε για τα καλά, ξεχάσαμε και κούραση και όλα. Μετά το live θελήσαμε να παρακολουθήσουμε το show που διοργανώνεται εν πλω σε συνεργασία με το Cirque Fantastic. Μιλάμε για ένα μοναδικό υπερθέαμα που καθηλώνει το κοινό.

Και αφού απολαύσαμε το πραγματικά ξεχωριστό show, περάσαμε μία βόλτα και από τη disco του πλοίου για να κλείσει η βραδιά με χορό μέχρι της τελικής πτώσης. Τελικά το πρώτο βράδυ κατέληξα τόσο εξουθενωμένη που μόλις ξάπλωσα στο κρεβάτι μου και αφέθηκα στις ανέσεις της καμπίνας μου, αποκοιμήθηκα σχεδόν αμέσως.

Μία αξέχαστη εμπειρία διακοπών Facebook Twitter

Το επόμενο πρωί ξεκίνησε με έναν πλούσιο μπουφέ, με πολλές επιλογές σε γλυκές και αλμυρές γεύσεις, που μας περίμενε για πρωινό. Και κάπως έτσι κατά τις 7:30 το πρωί φτάσαμε στο Κουσάντασι.

Το πρώτο πράγμα που αντικρίσαμε ήταν ένα τεράστιο σκεπαστό παζάρι. Αυτό ήταν. Πήρα τη φίλη μου και ξεχυθήκαμε σε καφετέριες, καταστήματα και ιστορικά αξιοθέατα. Στα highlits της εκδρομής μας ήταν αναμφισβήτητα η επίσκεψη μας στην αρχαία Έφεσο. Πρόκειται για μία τοποθεσία μαγική που δεν υπάρχουν λόγια να την περιγράψεις. Είναι ένα από τα μεγαλύτερα υπαίθρια μουσεία του κόσμου, που προκαλεί δέος και θαυμασμό σε όποιον το επισκεφτεί.

Στη 1 το μεσημέρι αναχωρήσαμε από εκεί με επόμενο σταθμό την Πάτμο, όπου φτάσαμε γύρω στις 17:45. Με το που πλησιάσαμε το λιμάνι της Σκάλας , τη ματιά μας έκλεψε το μνημειώδες δίκτυο των μεσαιωνικών τειχών που δεσπόζει στο νησί. Φυσικά επισκεφτήκαμε την Μονή και το σπήλαιο της Αποκάλυψης, το οποίο έχει κηρυχθεί Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς από την UNESCO. Και δεν είναι καθόλου τυχαίο καθώς σου κόβει κυριολεκτικά την ανάσα μόλις το αντικρίσεις και είτε έχεις μεταφυσικές αναζητήσεις είτε όχι, αποκλείεται να μην νιώσεις ένα ρίγος να σε διαπερνά κατά την επίσκεψη σου εκεί.

Στη συνέχεια. από τις διαθέσιμες εκδρομές, επιλέξαμε το Παραδοσιακό γλέντι Πάτμου, όπου μας δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσουμε την πραγματική κουλτούρα του νησιού. Σε μία παραδοσιακή ταβέρνα δοκιμάσαμε εκλεκτά παραδοσιακά εδέσματα, φρεσκομαγειρεμένα με τοπικά προϊόντα και εκλεκτά μπαχαρικά υπό τους ήχους ζωντανής παραδοσιακής μουσικής, ενώ τα παραδοσιακά συγκροτήματα που χόρευαν δεν άργησαν να μας παρασύρουν με το κέφι τους και σε λίγη ώρα σχεδόν όλοι όσοι ήμασταν εκεί χορέψαμε μαζί τους.

Ακόμα κι εγώ που δεν έχω ιδέα από χορό ενθουσιάστηκα τόσο που έκανα μία φιλότιμη, αν και αποτυχημένη προσπάθεια, να ακολουθήσω τα βήματα. Κάπως έτσι έκλεισε η δεύτερη μέρα της κρουαζιέρας.

Μία αξέχαστη εμπειρία διακοπών Facebook Twitter

Η τρίτη και τελευταία μέρα της απόδρασης μας, είχε στο πρόγραμμα Ηράκλειο και Σαντορίνη. Νωρίς το πρωί φτάσαμε στην πρωτεύουσα της Κρήτης, όπου είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά αξιοθέατα και μουσεία παγκόσμιας κλάσης. Βέβαια, αν μου ζήταγε κάποιος να κρατήσω μόνο μία ανάμνηση από το Ηράκλειο, αυτή θα ήταν αναμφίβολα η επίσκεψη μου στο μνημείο της Κνωσού. Είναι ένα μέρος με ξεχωριστή ενέργεια, που δεν μπορείς να μην θαυμάσεις.

Και αφού περιηγηθήκαμε στα μοναδικά αξιοθέατα του Ηρακλείου και είδαμε από κοντά τα ίχνη ενός από τους διασημότερους πολιτισμούς της αρχαιότητας, κάναμε ένα διάλειμμα για να δοκιμάσουμε την πιο νόστιμη μπουγάτσα που έφαγα ποτέ. Γιατί κοντά στο πνεύμα πρέπει να ευχαριστείς και τα στομάχι. Δοκιμάσαμε, λοιπόν, την πασίγνωστη μπουγάτσα στην κρήνη Μοροζίνι, την πλατεία Λιονταριών, με το περίτεχνο ενετικό σιντριβάνι με 4 λιοντάρια που αναβλύζει από το στόμα τους νερό, και ήταν πραγματική σκέτη απόλαυση.

Κατά τις 12 το μεσημέρι, και αφού χορτάσαμε όλες τις αισθήσεις μας, αφήσαμε το Ηράκλειο και ξεκινήσαμε για την υπέροχη Σαντορίνη, τελευταία μας στάση πριν την επιστροφή στο λιμάνι του Πειραιά.

Μία αξέχαστη εμπειρία διακοπών Facebook Twitter

Η Σαντορίνη δε χρειάζεται συστάσεις. Είναι ένα μαγικό νησί με εντυπωσιακό τοπίο που σου κόβει την ανάσα. Με το που κατεβήκαμε από το πλοίο, άρχισε η περιήγηση μας σε γραφικά χωριά, όπως το Φηροστεφάνι, το Ημεροβίγλι, το "μπαλκόνι του Αιγαίου" και το Μεγαλοχώρι που περιβάλλεται από τους περίφημους αμπελώνες.

Συνεχίσαμε με μια πανοραμική διαδρομή γύρω την καλντέρα της Σαντορίνης, η οποία προσφέρει εκπληκτική θέα και καταλήξαμε στην Οία. Εκεί περπατήσαμε σε πανέμορφα λευκά σοκάκια και είχαμε αρκετό χρόνο για να δούμε τα καταστήματα, τις αίθουσες τέχνης και τις καφετέριες και να απολαύσουμε το κοκτέιλ μας με θέα ένα από τα εκπληκτικότερα τοπία του κόσμου.

Το βραδάκι, γύρω στις 21:30 ήρθε η ώρα να πάρουμε τον δρόμο της επιστροφής για Πειραιά.

Μία αξέχαστη εμπειρία διακοπών Facebook Twitter

Ολοκληρώνοντας την κρουαζιέρα μπορώ να πω ότι ήταν από τις ωραιότερες εμπειρίες που έχω ζήσει μέχρι τώρα. Η Celestyal Cruises φρόντισε να ζήσω μία αληθινά μοναδική και αξέχαστη εμπειρία- δεν είναι τυχαία η βράβευση της ως Best for Service των Cruise Critic Editor's Picks 2017- και μάλιστα με ένα πολύ οικονομικό πακέτο.

Αν και διστακτικές στην αρχή, η φίλη μου κι εγώ, λατρέψαμε την κρουαζιέρα και σίγουρα θα επανέλθουμε με περισσότερες μέρες αυτή τη φορά. Και το καλύτερο, δεν είναι ανάγκη να περιμένουμε ως το επόμενο καλοκαίρι, καθώς η Celestyal Cruises όχι μόνο ανακοίνωσε νέα δρομολόγια, αλλά επιπλέον από φέτος η τουριστική περίοδος θα διαρκεί ως τον Νοέμβρη, ενώ από του χρόνου θα διαρκεί μέχρι και τον Δεκέμβρη.

Τι πιο ιδανικό δηλαδή από μία φθινοπωρινή ή ακόμα και χειμερινή απόδραση μέσα σε ένα πολυτελέστατο κρουζιερόπλοιο με όλες τις ανέσεις, που σου δίνει την ευκαιρία να δεις από κοντά πανέμορφα μέρη όπως την Κωνσταντινούπολη, το Τσανάκαλε και το Βόλο.

Για να είμαι ειλικρινής όσο το σκέφτομαι, τόσο περισσότερο με ενθουσιάζει η ιδέα μιας χειμερινής κρουαζιέρας, όπου θα μπορέσω να απολαύσω όμορφα τοπία, μακριά από την καλοκαιρινή πολυκοσμία. Νομίζω πως η επόμενη απόδραση μου από την Αθήνα θα είναι αυτή.

Αν θες να μάθεις περισσότερες πληροφορίες για την Celestyal Cruises και να ζήσεις και εσύ μία μαγική εμπειρία μπες εδώ: http://www.celestyalcruises.gr/el

Επιχειρείν/Market

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν
THE LIFO TEAM

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,