Το WIND F2G «κολλάει» με το SHAZAM

Το WIND F2G «κολλάει» με το SHAZAM Facebook Twitter
0

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, μια δημοφιλής νεανική μάρκα, το WIND f2g αλληλεπιδρά με την επιτυχημένη, διεθνή πλατφόρμα Shazam για να προσφέρει μια νέα εμπειρία στους χρήστες του. Κάνοντας Shazam στη διαφήμιση για το WIND f2g που θα εμφανιστεί στην τηλεόραση ή στο YouTube ή στο ραδιόφωνο, οι κάτοχοι WIND f2g αποκτούν αυτόματα 1GB mobile Internet δωρεάν.

Η πλατφόρμα Shazam, που δίνει τη δυνατότητα σε εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως να αναγνωρίσουν όχι μόνο μουσική, αλλά και τηλεοπτικό περιεχόμενο, αναγνωρίζει πλέον και τη νέα καμπάνια WIND f2g.  Για να αξιοποιήσουν την προσφορά, οι πελάτες WIND f2g, απλά και γρήγορα, εγκαθιστούν την εφαρμογή Shazam στο κινητό τους και την ανοίγουν τη στιγμή που δουν ή ακούσουν τη διαφήμιση για το WIND f2g. Μόλις η εφαρμογή αναγνωρίσει το ηχητικό σήμα, εμφανίζεται στην οθόνη του κινητού ένας μοναδικός κωδικός, τον οποίο αποστέλλουν με δωρεάν SMS στο 54900 και αυτόματα κερδίζουν 1GB mobile Internet [i].

«Είναι η πρώτη φορά στην Ελλάδα που μια εταιρεία Τηλεπικοινωνιών παρουσιάζει στους καταναλωτές μια πρόταση με μια αληθινά διαδραστική και διακαναλική εμπειρία»  μας λέει ο Τάκης Πέρκιζας, Brand & Online Director, «είναι μια φρέσκια και πρωτοποριακή ιδέα που φέρνει νέο αέρα στο WIND f2g και συνδυάζει την εμπειρία μέσα από τα παραδοσιακά μέσα (TV, ραδιόφωνο) και τις νεώτερες τεχνολογίες μέσω της εφαρμογής Shazam. Πιστεύουμε ότι οι πελάτες WIND f2g θα την απολαύσουν».

Αντίστοιχα, η Ειρήνη Σαχά, Γενική Διευθύντρια SHAZAM σε Ελλάδα και Κύπρο ανέφερε χαρακτηριστικά: «Με χαρά καλωσορίζουμε την WIND στο Shazam στην Ελλάδα. Η WIND είναι η πρώτη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα, που αξιοποιεί διευρυμένα και  με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο, τις  καινοτόμες διαφημιστικές δυνατότητες Shazam. Όλοι εμείς στο Shazam, ευχόμαστε στη WIND καλή επιτυχία!»

Το Shazam είναι μια ιδιαίτερα επιτυχημένη διεθνής πλατφόρμα που έχει φανατικούς χρήστες και στην χώρα μας. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Shazam, στην Ελλάδα η πλατφόρμα καταγράφει συνολικά περισσότερους από 3 εκ. χρήστες, ενώ σε μηνιαία βάση  το χρησιμοποιούν περισσότεροι από 750.000  χρήστες.



[i] Η προσφορά WIND f2g μέσω της Shazam ισχύει από  2/10/2015 έως 23/10/2015. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εξαργυρώσουν έως ένα (1) κωδικό σε όλη την διάρκεια της προσφοράς. Το 1GB έχει διάρκεια 7 ημέρες. Για περισσότερες πληροφορίες, όρους και προϋποθέσεις www.f2g.gr

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM