Ο Σωτήρης Κοντιζάς είναι το νέο πρόσωπο της Vichy Homme

Ο Σωτήρης Κοντιζάς είναι το νέο πρόσωπο της Vichy Homme Facebook Twitter
0

Η καθημερινότητα ενός άνδρα είναι πολύ έντονη, γι' αυτό και χρειάζεται την κατάλληλη φροντίδα που προσαρμόζεται στο σύγχρονο τρόπο ζωής του.

Ο άντρας του σήμερα δεν καθορίζεται από έναν και μόνο ρόλο. Διαθέτει πολυδιάστατους ρόλους, τον ενδιαφέρει η εικόνα του και είναι επιλεκτικός. Ένας άνδρας όπως ο Σωτήρης Κοντιζάς, καταξιωμένος Chef, επιχειρηματίας, σύζυγος, πατέρας και πλέον ο Brand Ambassador για την Vichy Homme.

Μια δυναμική προσωπικότητα που εμπνέει, πάντα κομψός και επιλεκτικός στην εικόνα του, κάτι που εκφράζει απόλυτα τη φιλοσοφία της ανδρικής σειράς VICHY HOMME. Η σειρά VICHY HOMME είναι η N°1 ανδρική σειρά στο φαρμακείο.

Ο Σωτήρης Κοντιζάς είναι το νέο πρόσωπο της Vichy Homme Facebook Twitter

Αγκαλιάζει την ανδρική ταυτότητα και αναδεικνύει την επιλεκτική πλευρά του άντρα, δίχως να τον περιορίζει σε στερεότυπα και ρόλους. Η πρώτη digital καμπάνια του Σωτήρη Κοντιζά για τη σειρά Vichy Homme, θα εμφανιστεί στο διαδίκτυο αρχές Ιουνίου.


Η Vichy αναθεωρεί την έννοια της αρρενωπότητας και ορίζει τα νέα θεμέλια στο κεφάλαιο της ανδρικής περιποίησης! Ακολουθήστε και μάθετε περισσότερα για την πλήρη σειρά της Vichy Homme εδώ.

Λίγα λόγια για τα γυρίσματα της καμπάνιας:

Η digital καμπάνια για τη σειρά Vichy Homme με τον Σωτήρη Κοντιζά, αντλεί έμπνευση από το Ιαματικό μεταλλικό νερό της Vichy, βασικό συστατικό στη σύνθεση όλων των προϊόντων Vichy, που αναβλύζει από την καρδιά της προστατευόμενης ηφαιστειακής περιοχής της Ωβέρνης στη Γαλλία.


Με φόντο το αρχαίο λατομείο του Διονύσου και τους καταρράκτες της Πεντέλης, η νέα καμπάνια Vichy Homme παρουσιάζει την αντισυμβατικότητα του Σωτήρη με στοιχεία αντιπροσωπευτικά της Vichy, όπως η φυσικότητα και το νερό. Στόχος της καμπάνιας είναι να αναδείξει την επιλεκτική πλευρά του Σωτήρη όπως αυτή εκφράζεται μέσα από τα προϊόντα περιποίησης της σειράς Vichy Homme. Τα δημιουργικά πορτρέτα της σειράς Vichy Homme υπογράφει ο γνωστός πορτρετίστας φωτογράφος, ΝΙΚ ΖΙΚ.

Δείτε το βίντεο της νέας καμπάνιας:

 

 

 

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM
Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Market news / Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Η μάρκα Αλλατίνη ανανεώνει τα αγαπημένα Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ! & τραγανά και ενισχύει την απολαυστική σειρά λανσάροντας τα ΓΕΜΑΤΑ ΜΑΧ σε δύο δυνατούς γευστικούς συνδυασμούς.
THE LIFO TEAM