NIVEA Crème: Έρωτας, πάθος, φροντίδα για την επιδερμίδα!

NIVEA Crème: Έρωτας, πάθος, φροντίδα για την επιδερμίδα! Facebook Twitter
0

Μέσα από τα 100 χρόνια ιστορίας της, η NIVEA Crème έχει εξελιχθεί από μία κρέμα περιποίησης της επιδερμίδας σε σύμβολο στοργής και αγάπης για όλες τις ηλικίες. Σε μία «ειδική έκδοση» για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου, η συσκευασία NIVEA Crème έχει φιλοτεχνηθεί αποκλειστικά για την περίσταση και μας υπενθυμίζει να μοιραζόμαστε απλόχερα τον έρωτα και το πάθος μας για φροντίδα, με αυτούς που αγαπάμε.

Στην πρώτη αυτή συλλεκτική έκδοση της NIVEA Crème για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, ένα ζευγάρι με μία κόκκινη καρδιά ανάμεσά τους, «στολίζουν» την παραδοσιακή μπλε συσκευασία και συμβολίζουν το αυτονόητο, ότι η αγάπη είναι ακόμα καλύτερη όταν ξέρεις να την μοιράζεσαι.

Φέτος, την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου NIVEA is in the air… γιορτάστε λοιπόν και εσείς με τους αγαπημένους σας τον έρωτα που έχετε στην καρδιά σας χαρίζοντάς τους μία επετειακή NIVEA Crème, ένα κλασσικό σύμβολο στοργής και φροντίδας με τη δική του ιστορία.

Έρωτας, Αγάπη, Φροντίδα… NIVEA Crème

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM