MOROCCANOIL

MOROCCANOIL Facebook Twitter
1

Η έμπνευση από τον οίκο Blumarine:

Σε απόλυτη αρμονία με το πνεύμα της νέας συλλογής Blumenarine SS 2013, o hairstylist James Pecis χρησιμοποιεί προϊόντα Moroccanoil και ολοκληρώνει την εμφάνιση των μοντέλων  με χτενίσματα που τονίζουν ακόμη περισσότερο τη φρεσκάδα και την αέρινη αίσθηση που έχουν τα σύνολα της κολεξιόν.

Το χτένισμα:

«Ήθελα ένα καθαρό, μοντέρνο και άκρως θηλυκό look. Η Bluemarine αντιπροσωπεύει τη πεμπτουσία της θηλυκότητας και έτσι και τα μαλλιά ήθελα να έχουν μία κομψότητα που να ενισχύει αυτό το χαρακτηριστικό του οίκου. Έτσι δημιούργησα ένα λείο, ανάλαφρο, σχεδόν ονειρικό hairstyle το οποίο ταυτόχρονα είναι και πολύ σύγχρονο.»

«Για να είναι όμως το χτένισμα λαμπερό και να τραβάει τα βλέμματα έπρεπε τα μαλλιά πριν ξεκινήσει το styling να είναι σε άριστη κατάσταση και υγιή. Με το Moroccanoil® Treatment Light,  η τρίχα ενυδατώνεται, θρέφεται και παραμένει  λεία. Έτσι μπορούμε να είμαστε σίγουροι για το αποτέλεσμα.»

Πως δημιουργήθηκε το χτένισμα:

  •  «Το πρώτο βήμα ήταν να χρησιμοποιήσω το MoroccanoiTreatment Light, το οποίο απορροφάται αμέσως από τα μαλλιά. Έπειτα με το MoroccanoiLuminous Hairspray έδωσα στα μαλλιά σχήμα και απαλή υφή.
  • «Μετά με το επαγγελματικό πιστολάκι Moroccanoil® Professional Series Hair Dryer και τη βούρτσα Moroccanoil® Ionic Ceramic Round Brushξεκίνησα σταδιακά να στεγνώνω τα μαλλιά.
  • «Αφού είχα έτοιμη τη βάση, ξεκίνησα το styling. Άπλωσα μία μικρή ποσότητα Moroccanoil®Hydrating Styling Creamκαι έπειτα συνέχισα να χτενίζω με την ειδικήβούρτσα Moroccanoil® Ionic Ceramic Round Brush και να τα στεγνώνω με το πιστολάκι  Moroccanoil® Professional Series Hair Dryerγια να δώσω στα μαλλιά ένα απαλό, λείο και ομοιόμορφο αποτέλεσμα.

«Το επομένο βήμα ήταν να χωρίσω τα μαλλιά σε τρία μέρη – δύο μπροστά και ένα πίσω- φέρνοντας τα μαλλιά από το πλάι πίσω από το αυτί .»

  • «Το πιο σημαντικό για να πετύχουμε αυτό το look είναι τα μαλλιά να είναι απαλά και ανάλαφρα για να  μπορούν να στερεωθούν εύκολα πίσω από το αυτί. Είναι σημαντικό να μη να κάνουμε την τρίχα σκληρή και άκαμπτη. Το μυστικό είναι να την κρατήσουμε πράγματι ανάλαφρη για να δώσουμε την αίσθηση της κίνησης.»
  • «Αφού ολοκλήρωσα το styling χρησιμοποίησα το Moroccanoil®LuminousHairsprayπου δίνει κράτημα στο χτένισμα και έπειτα άφησα τα μαλλιά ώστε να έχουν τη δική τους «κίνηση»πάνω στη πασαρέλα και να φαίνονται όμορφα, φρέσκα, ανέμελα αλλά και τόσο μοντέρνα.»

 

Τα προϊόντα:

Η φόρμουλα του Moroccanoil®Treatment με απορροφητικές ιδιότητες και αργανέλαιο βρίσκεται αναμέσα στα «εργαλεία» περιποίησης και ομορφιάς κάθε celebrity, hairstylist ή editorial ομορφιάς. Είναι ειδικά σχεδιασμένο για να κάνει τα μαλλιά να δείχνουν λεία σαν μετάξι και να λάμπουν με τελείωμα στις άκρες χωρίς φριζάρισμα. Ακόμη  δυναμώνει και αναζωογονεί την τρίχα και επιταχύνει το στέγνωμα της.  (€40, 100ml)

Το Moroccanoil® Luminous Hairsprayδιατηρεί το χτένισμα όλη την ημέρα χωρίς να χάνει η τρίχα τη λάμψη και τη φωτεινότητα της. Η ειδικά κατασκευασμένη φόρμουλα του με έλαιο argan κάνει τα μαλλιά απαλά, εύπλαστα και λαμπερά.

Το Moroccanoil® Hydrating Styling Creamενυδατώνει την τρίχα ενώ κάνει τα μαλλιά να δείχνουν φυσικά όμορφα και λαμπερά χωρίς να φριζάρουν.

Η βούρτσα Moroccanoil® Round Brush, ιδανική για κάθε τύπο μαλλιών, δίνει  σχήμα και όγκο χωρίς να φριζάρει την τρίχαενώταυτόχρονα ενισχύει τη λάμψη κατά το στέγνωμα.

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM