«Μίλα»: Ξεπέρασε τις 200 χιλιάδες προβολές το τραγούδι του Μάνου Τάκου για το ελληνικό #MeToo

Μίλα: Ξεπέρασε τις 200 χιλιάδες το τραγούδι του Μάνου Τάκου για το ελληνικό #MeToo Facebook Twitter
0

Ο Μάνος Τάκος με το τραγούδι του «Μίλα», ένα τραγούδι για το κίνημα #MeToo κατάφερε να φτάσει 230 χιλιάδες προβολές στο Youtube σε περίπου ένα μήνα κυκλοφορίας του Ο ταλαντούχος Μάνος Τάκος, επέστρεψε δισκογραφικά πιο επίκαιρος από ποτέ, ευαισθητοποιημένος και με άποψη, με ένα ολοκαίνουργιο τραγούδι – σύνθημα κατά της σεξουαλικής, σωματικής και λεκτικής βίας, με τίτλο «Μίλα».


Ο Μάνος Τάκος στηρίζοντας έμπρακτα το ελληνικό κίνημα του #MeToo, που απασχόλησε και ευαισθητοποίησε αρκετό κόσμο να μιλήσει για κάθε μορφή παρενόχλησης, μετά από τις πρόσφατες καταγγελίες στον αθλητικό αλλά και καλλιτεχνικό χώρο, αντλεί έμπνευση, δημιουργεί το «Μίλα».


Ο νεαρός τραγουδιστής ενώνει τη φωνή του με αξιόλογους Έλληνες ηθοποιούς σε ένα ξεχωριστό κομμάτι, προτρέποντάς μας να σπάσουμε τη σιωπή και να μιλήσουμε.


Τρεις ιστορίες, ένας κοινός παρονομαστής…η βία. Η βία που προκαλεί βία. Γι’ αυτό σπάσε τη σιωπή σου και μίλα! Μαζί του συμμετείχαν οι: Σπύρος Μπιμπίλας, Μυρτώ Αλικάκη, Πέτρος Λαγούτης και Σπύρος Θεοδόσης.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM