“Make Time Count”: Η νέα καμπάνια του Caffè Vergnano αναδεικνύει την ανεκτίμητη αξία του χρόνου

“Make Time Count”: Η νέα καμπάνια του Caffè Vergnano αναδεικνύει την ανεκτίμητη αξία του χρόνου Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η νέα καμπάνια του Caffè Vergnano της Coca-Cola Τρία Έψιλον με τίτλοMake Time Count”, μεταφέρει ένα ηχηρό μήνυμα για τη σημασία του χρόνου στην εποχή της ταχύτητας και της επιφανειακής επαφής.

Στον σύγχρονο κόσμο, όπου η ευημερία δεν ορίζεται από υλικά αγαθά αλλά από εμπειρίες και συναισθήματα, ο χρόνος αναδεικνύεται ως ο πολυτιμότερος πόρος, καθώς είναι σπάνιος, αναντικατάστατος και καθοριστικός για την ευτυχία. Η καμπάνια καλεί το κοινό να αφιερώσει ουσιαστικό χρόνο σε ό,τι έχει πραγματική σημασία: τη σύνδεση με τους άλλους και με τον ίδιο μας τον εαυτό. Σε αυτές τις στιγμές ανεκτίμητης αξίας, η συντροφιά του αυθεντικού ιταλικού espresso του Caffè Vergnano προσφέρει νόημα και διάρκεια: κάθε στιγμή καφέ γίνεται μία μικρή παύση γεμάτη αυθεντικότητα και απόλαυση.

Το μήνυμα της καμπάνιας ξεδιπλώνεται με θεματικά σποτ που φωτίζουν καθημερινές, τρυφερές σκηνές, από τον παππού και τον εγγονό που φτιάχνουν μία σαΐτα στο “Paper Airplane”, μέχρι την πράξη καλοσύνης στο “The Power of Kindness”. Το “Together We Dream” μας θυμίζει ότι τα όνειρα γεννιούνται μέσα από απλές συζητήσεις, ενώ το “How Many Hours” αναδεικνύει τις αμέτρητες στιγμές που αφιερώνουμε στον καφέ στη διάρκεια της ζωής μας, και μας καλεί να τις ζήσουμε συνειδητά.

Με κληρονομιά 140 ετών, ο Caffè Vergnano συνεχίζει να προσφέρει αυθεντικές στιγμές απόλαυσης, παραμένοντας πιστός στις αξίες της ποιότητας, της βιωσιμότητας, της κομψότητας και του πάθους για τον τέλειο espresso. Στη διάρκεια αυτών των χρόνων, έχει γίνει μέρος της ζωής μας σε στιγμές μικρές ή μεγάλες που μοιραζόμαστε καθημερινά.

Μπορείτε να δείτε τα video της νέας καμπάνιας του Caffé Vergnano εδώ: Make Time Count, How many hours do you spend over coffee?The power of kindness, Paper airplane, Together we dream.

Επίσης, μπορείτε να ακολουθήσετε τον Caffé Vergnano στο Instagram: CaffeVergnano.gr

#MakeTimeCount #CaffeVergnano1882

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM