Η Zara Home αποκαλύπτει το νέο παγκόσμιο concept store στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens

Η Zara Home αποκαλύπτει το νέο παγκόσμιο concept store στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Zara Home άνοιξε τις πόρτες του νέου καταστήματος της για το κοινό στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens.

Το κατάστημα βρίσκεται σε νέο στρατηγικό σημείο, κοντά στην κεντρική είσοδο του εμπορικού κέντρου, με πρόσοψη 32 μέτρων και χώρο λιανικής πώλησης 450 τ.μ., αυξημένο κατά 50% σε σχέση με τον προηγούμενο χώρο.

Η Zara Home αποκαλύπτει το νέο παγκόσμιο concept store στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens Facebook Twitter

Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να εξερευνήσουν έναν ευρύχωρο και μοντέρνο χώρο, ενώ παράλληλα θα μπορούν να βρουν και μια νέα γκάμα από έπιπλα, παρέχοντας ακόμη περισσότερες επιλογές στους καταναλωτές.

Η αισθητική του είναι σε ουδέτερους τόνους που ανταποκρίνονται στη νέα εικόνα των καταστημάτων της μάρκας: τοίχοι και οροφές σε αποχρώσεις Pastellone και Moron Lime. Τα έπιπλα είναι σχεδιασμένα από φυσικό δρυόξυλο με λεπτομέρειες από μέταλλο ή καλυμμένα με ασβέστη Moron.

Η Zara Home αποκαλύπτει το νέο παγκόσμιο concept store στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens Facebook Twitter

Υπάρχουν επίσης στοιχεία φυσικής πέτρας, όπως ασβεστόλιθος ή μάρμαρο, ενώ ο φωτισμός του καταστήματος είναι ζεστός και απαλός, δημιουργώντας μία οικεία, φιλόξενη ατμόσφαιρα για τους πελάτες.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM