Η Παλίρροια ήταν παρούσα στη δύσκολη στιγμή της Β. Εύβοιας και στο πλευρό των πυρόπληκτων

Η Παλίρροια ήταν παρούσα στη δύσκολη στιγμή της Β. Εύβοιας και στο πλευρό των πυρόπληκτων Facebook Twitter
0

Ακόμη ένα καλοκαίρι με δύσκολες στιγμές για τους κατοίκους της Β. Εύβοιας, αυτή τη φορά με τις καταστροφικές πυρκαγιές και η Παλίρροια ήταν κοντά τους.

Σ’ όλη τη διάρκεια της μάχης με τα μέτωπα της φωτιάς, η ελληνική εταιρεία έτοιμων γευμάτων Παλίρροια, με έντονο το αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, ήταν δίπλα στους πληγέντες.

Πιο συγκεκριμένα, προχώρησε σε προσφορά 5.000 μερίδων φαγητού. Η διανομή των γευμάτων έγινε σε συνεργασία με διάφορους τοπικούς φορείς όπως ο ΔΗΚΑΔΙΜΕ και ο ΔΟΠΠΑΧ (Δήμος Διρφύων – Μεσσαπίων και Δήμος Χαλκιδέων αντίστοιχα).

Επιπλέον, η εταιρεία θα προχωρήσει και σε οικονομική στήριξη στο δήμο Μαντουδίου – Λίμνης -  Αγίας Άννας, όπου σημειώθηκαν και οι μεγαλύτερες ζημιές.

Ταυτόχρονα,  ως ένδειξη αλληλεγγύης και για τις υπόλοιπες περιοχές της χώρας που επλήγησαν από τις φωτιές, η Παλίρροια προχώρησε σε προσφορά 2.000 γευμάτων στον Ερυθρό Σταυρό (στις κεντρικές αποθήκες του φορέα).

Η Παλίρροια για άλλη μια φορά δείχνει έμπρακτα την αγάπη για τον τόπο της. Η στήριξη της τοπικής κοινωνίας της Εύβοιας, αποτελεί κύριο μέλημα της μιας και η κεντρική μονάδα παραγωγής και το σημείο αναφοράς της εταιρείας βρίσκεται στην Εύβοια.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM