Η Leo Burnett δημιούργησε τη νέα καμπάνια της Oral-B και του Live Without Bullying

Η Leo Burnett δημιούργησε τη νέα CSR Καμπάνια της Oral-B και του Live Without Bullying με μήνυμα «Ανοίγουμε τα στόματα!» Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Στον αέρα βρίσκεται από τις αρχές Σεπτεμβρίου η νέα καμπάνια κατά του εκφοβισμού που δημιούργησε η Leo Burnett για την Oral-B και την ψηφιακή πλατφόρμα Live Without Bullyingη οποία ειδικεύεται στη δωρεάν παροχή online συμβουλευτικής υποστήριξης σε μαθητές, καθηγητές και γονείς.

Με το μήνυμα «Ανοίγουμε τα στόματα», η Leo Burnett εστιάζει στις σοβαρές επιπτώσεις που έχει ο εκφοβισμός σε μικρές ηλικίες, οδηγώντας σε παιδιά που φοβούνται να εκφραστούν, να ακουστούν και να χαμογελάσουν.

Η Leo Burnett δημιούργησε τη νέα CSR Καμπάνια της Oral-B και του Live Without Bullying με μήνυμα «Ανοίγουμε τα στόματα!» Facebook Twitter

Η καμπάνια αποσκοπεί στην ευαισθητοποίηση του ελληνικού κοινού αναφορικά με τη βαρύτητα του θέματος, ώστε να αναδείξει τη σημασία ενός ασφαλούς περιβάλλοντος, στο οποίο όχι μόνο θα ακουστούν οι φωνές των παιδιών, αλλά θα λάβουν και ουσιαστική στήριξη τόσο τα ίδια τα παιδιά όσο και οι καθηγητές και οι γονείς τους. Σε αυτό το πλαίσιο η Oral-B έρχεται να προσφέρει ένα τέτοιο ασφαλές περιβάλλον σε ολόκληρη τη σχολική κοινότητα της Ελλάδας, μέσα από τη συνεργασία της με το Live Without Bullying.

Η Leo Burnett δημιούργησε τη νέα CSR Καμπάνια της Oral-B και του Live Without Bullying με μήνυμα «Ανοίγουμε τα στόματα!» Facebook Twitter

Τη σκηνοθεσία της κεντρικής ταινίας έκανε ο δημοφιλής σκηνοθέτης Βασίλης Κεκάτος, ενώ τα digital videos σκηνοθέτησε ο νεοεμφανιζόμενος και πολλά υποσχόμενος σκηνοθέτης Νίκος Κολιούκος, σε παραγωγή της TopCut – Modiano.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM