Η KRAFT Paints υπερήφανος χορηγός εθελοντών στο OPEN HOUSE Athens 2022

 Η KRAFT Paints υπερήφανος χορηγός εθελοντών στο OPEN HOUSE Athens 2022 Facebook Twitter
0

Η KRAFT Paints, συνεχίζοντας με συνέπεια τη σύνδεσή της με τον κλάδο της αρχιτεκτονικής, ανέλαβε την επίσημη χορηγία των εθελοντών του OPEN HOUSE Athens που πραγματοποιήθηκε από τις 9 έως τις 10 Απριλίου. Η διοργάνωση αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους διεθνείς θεσμούς για την ανάδειξη και προώθηση της αρχιτεκτονικής.

Η κύρια εκδήλωση του OPEN HOUSE Athens, Open Tours, αφορούσε ξεναγήσεις σε πάνω από 50 ιστορικά, σύγχρονα, δημόσια και ιδιωτικά κτίρια, σε χώρους κατοικίας, εργασίας, πολιτισμού, αναψυχής και λατρείας αλλά και σε μνημεία με ιδιαίτερο αρχιτεκτονικό ενδιαφέρον. Οι 400 εθελοντές της εκδήλωσης, που χορήγησε η KRAFT Paints, ξενάγησαν το κοινό σε 53 κτίρια από την Κηφισιά μέχρι το Φάληρο.

Η KRAFT Paints, αποδεικνύει με κάθε ευκαιρία πως βρίσκεται δίπλα σε κάθε δημιουργική πρωτοβουλία και στηρίζει δυναμικά τον διαρκώς εξελισσόμενο κλάδο της αρχιτεκτονικής. Η συγκεκριμένη δράση του OPEN HOUSE Athens, παρακινεί τους ανθρώπους να έρθουν σε επαφή με αρχιτεκτονικά διαμάντια και τις μοναδικές πτυχές της Αθήνας, στοιχεία τα οποία συνδέονται και με την φιλοσοφία και αγάπη της KRAFT Paints για το χρώμα και τις κρυμμένες ομορφιές της πόλης.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM