Η Κωτσόβολος προσέφερε 200.000 νοσηλευτικές μάσκες και ιατρικά γάντια στο Υπουργείο Υγείας και την Περιφέρεια Αττικής

Η Κωτσόβολος προσέφερε 200.000 νοσηλευτικές μάσκες και ιατρικά γάντια στο Υπουργείο Υγείας και την Περιφέρεια Αττικής Facebook Twitter
0

Η Κωτσόβολος στο πλαίσιο μίας σειράς δράσεων που έχει αναλάβει για να ενισχύει τις υγειονομικές αρχές και ομάδες που πλήττονται, προσέφερε 200.000 νοσηλευτικές μάσκες και ιατρικά γάντια στο Υπουργείο Υγείας και την Περιφέρεια Αττικής για την υποστήριξη του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού της χώρας, καθώς και της τοπικής αυτοδιοίκησης.


Παράλληλα, εξόπλισε με ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές τις νέες δομές φιλοξενίας του Δήμου Αθηναίων, για την περίθαλψη των αστέγων, αλλά και την προστασία της υγείας τους. Στο ίδιο πνεύμα, ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα του Γηροκομείου Αθηνών, παρέχοντας οικιακό εξοπλισμό για τη διευκόλυνση της καθημερινότητας των ενοίκων του.


Η εταιρεία συνεχίζει να συνεργάζεται με τις αρμόδιες αρχές για περεταίρω υποστήριξη, ενώ στέλνει το μήνυμα #μένουμεσπίτι και παραμένει δίπλα σε όσους την έχουν ανάγκη.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM