Η Ena Athletics θα κυκλοφορήσει το πρώτο ελληνικό running παπούτσι υψηλών προδιαγραφών

Ena Athletics Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Μια καινούρια, πολλά υποσχόμενη Startup στην Ελλάδα, η Ena Athletics, αναμένεται να κάνει δυναμική είσοδο το προσεχές διάστημα στην ελληνική αγορά και συγκεκριμένα στον χώρο του running.

Πρόκειται για μια αγορά, που βιώνει τεράστια ανάπτυξη στις μέρες μας, όπως αποδεικνύεται και από τις συμμετοχές του φετινού Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας, του οποίου οι θέσεις εξαντλήθηκαν σε λιγότερο από δύο μήνες.

Με έδρα στην Αθήνα και ένα διεθνές management team με επικεφαλής Έλληνες, η Ena Athletics, φιλοδοξεί να αλλάξει τα δεδομένα της κατηγορίας, λανσάροντας το πρώτο ελληνικό running παπούτσι υψηλών προδιαγραφών (supershoe), το οποίο αντλεί έμπνευση από την κληρονομιά και τις αθλητικές αξίες της χώρας μας.

Η διοικητική σύνθεση δε της εν λόγω Startup, θα αποτελείται από έναν Έλληνα επενδυτή από τον χώρο του Venture Capital, έναν Έλληνα γενικό διευθυντή με διεθνή πείρα στο ηλεκτρονικό εμπόριο, έναν βραβευμένο σχεδιαστή υποδημάτων, ένα πρώην ηγετικό στέλεχος της Nike και διακεκριμένους Έλληνες δρομείς.

Ena Athletics Facebook Twitter

Επισκεφθείτε το www.enaathletics.com, για να μάθετε περισσότερα για την εταιρεία και τη φιλοσοφίας της αλλά και την καινοτομία και την αισθητική της Εna Athletics. 

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM