Η Amita Free βραβεύτηκε με 3 σημαντικές διακρίσεις για την καινοτόμα σύσταση και τη μοναδική της γεύση

Η Amita Free βραβεύτηκε με 3 σημαντικές διακρίσεις για την καινοτόμα σύσταση και τη μοναδική της γεύση! Facebook Twitter
0

H Amite Free, ο νέος χυμός με λιγότερες θερμίδες*, χωρίς προσθήκη ζάχαρης και με γλυκαντικό από το φυτό στέβια, απέσπασε συνολικά 3 σημαντικές διακρίσεις, τόσο για τη γεύση όσο και για την καινοτόμο σύστασή της.

Πιο συγκεκριμένα αναδείχθηκε Προϊόν της Χρονιάς 2021, στο πλαίσιο του μεγαλύτερου και σημαντικότερου θεσμού βράβευσης διεθνώς για την καινοτομία καταναλωτικών προϊόντων και υπηρεσιών, ενώ παράλληλα βραβεύτηκε και με 2 Bronze Awards στη διοργάνωση Healthy Diet Awards 2021, στις κατηγορίες Best Healthy Beverage Product – Cold Beverages και Best Healthy Beverage Product – “Free From or Low” Beverage Products.

Η Γεωργία Ζίττη, Marketing Manager Juices GR&CY, Coca-Cola Τρία Έψιλον, δήλωσε: «Η τριπλή βράβευση της Amita Free σε δύο πολύ σημαντικούς θεσμούς για τον κλάδο μας, τον θεσμό Προϊόν της Χρονιάς 2021 και τα Healthy Diet Awards 2021 (με την απόκτηση 2 Bronze Awards), μας κάνει πολύ περήφανους και ενθαρρύνει την προσήλωσή μας στην καινοτομία, έχοντας στο επίκεντρό της τον καταναλωτή. Πίσω από κάθε νέο προϊόν που δημιουργούμε στην Coca-Cola Τρία Έψιλον, βρίσκεται ο στρατηγικός σχεδιασμός, η αξιοποίηση της τεχνολογίας, η προσήλωση στο αποτέλεσμα, η έμπνευση και ο ενθουσιασμός των ανθρώπων μας. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να παράγουμε προϊόντα που απαντούν στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, προσφέροντας επιλογές και άριστη ποιότητα».

Οι συγκεκριμένες διακρίσεις έχουν ιδιαίτερη αξία καθώς συνδυάζουν την επιβράβευση του κοινού και την αξιολόγηση εκ μέρους σημαντικών επιστημόνων και ειδικών σε θέματα διατροφής. Πιο συγκεκριμένα, οι διακρίσεις στον θεσμό «Προϊόν της Χρονιάς» (Voted Product of the Year) προκύπτουν από τους ίδιους τους καταναλωτές μέσα από καταναλωτική έρευνα που πραγματοποιεί ο εξειδικευμένος οργανισμός έρευνας αγοράς IRI Ελλάς. Οι διακρίσεις στα Healthy Diet Awards προκύπτουν από Επιτροπή Αξιολόγησης στην οποία συμμετέχουν σημαντικοί επιστήμονες και έμπειροι επαγγελματίες του χώρου των τροφίμων και της διατροφής, σε έναν θεσμό που αναδεικνύει τα καινοτόμα προϊόντα και τις υπηρεσίες των εταιρειών που προάγουν την ισορροπημένη διατροφή και έναν υγιεινό τρόπο ζωής.

Η Amita Free ανήκει στη μεγάλη οικογένεια της Coca-Cola Τρία Έψιλον, που προσφέρει ένα συναρπαστικό και συνεχώς εξελισσόμενο χαρτοφυλάκιο προϊόντων στην αγορά, για κάθε περίσταση κατανάλωσης. Βασική καινοτομία της σειράς είναι ότι περιέχει σημαντικά λιγότερες θερμίδες από τα αντίστοιχα φρουτοποτά με ζάχαρη, σε συνδυασμό με την θρεπτική αξία και την απίθανη γεύση, που είναι το κύριο χαρακτηριστικό κάθε χυμού Amita. Έτσι η  Amita Free αποτελεί ιδανική καθημερινή προσθήκη σε μια ισορροπημένη διατροφή.

*με λιγότερες θερμίδες από τα αντίστοιχα φρουτοποτά με ζάχαρη

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM