Η Affidea φωτίζεται ροζ

Η Affidea φωτίζεται ροζ Facebook Twitter
0

ΗAffidea τιμά την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου του Μαστού, 25 Οκτωβρίου, με δράσεις που έχουν σκοπό να ενημερώσουν και να ευαισθητοποιήσουν τον πληθυσμό σχετικά με τα οφέλη που προσφέρει η πρόληψη στην αντιμετώπιση της νόσου και να αναδείξουν την σπουδαιότητα της έγκαιρης διάγνωσης.

Ο Οκτώβριος είναι ο μήνας που έχει ορισθεί από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας ως μήνας Πρόληψης και Ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού. Στο πλαίσιο αυτό, η Affidea επέλεξε δύο εμβληματικά διαγνωστικά κέντρα που βρίσκονται σε βασικές οδικές αρτηρίες της Αθήνας, πλατεία Μαβίλη και Κηφισιά, να φωταγωγηθούν ροζ, το χρώμα που έχει καθιερωθεί για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού, έως τις 25 Οκτωβρίου, υπενθυμίζοντας σε όλους την σημασία της έγκαιρης διάγνωσης.

Παράλληλα, στα δύο αυτά κέντρα, η Affidea θα εκπέμπει στοχευμένα ενημερωτικά μηνύματα μέσω των ειδικών οθονών στις βιτρίνες. Σημειώνεται ότι ο φωτισμός πραγματοποιείται με λαμπτήρες LED, με βάση τους στόχους του Ομίλου Affidea να λειτουργεί με βιώσιμο αντίκτυπο στο περιβάλλον, μειώνοντας την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας.

Επιπλέον, επισημαίνοντας την αξία της έγκαιρης διάγνωσης, η Affidea παρέχει για όλο τον Οκτώβριο εξετάσεις προληπτικού ελέγχου μαστού (ψηφιακή μαστογραφία και υπερηχογράφημα μαστών) σε προνομιακή τιμή. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με το διαγνωστικό κέντρο της Affidea που σας εξυπηρετεί και να προγραμματίσετε το ραντεβού σας υπό συνθήκες πλήρους ασφάλειας.

Η Affidea φωτίζεται ροζ Facebook Twitter

Μάθετε περισσότερα στην ιστοσελίδα, σε LinkedIn, Facebook και Instagram.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM
Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Market news / Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Η μάρκα Αλλατίνη ανανεώνει τα αγαπημένα Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ! & τραγανά και ενισχύει την απολαυστική σειρά λανσάροντας τα ΓΕΜΑΤΑ ΜΑΧ σε δύο δυνατούς γευστικούς συνδυασμούς.
THE LIFO TEAM