Η ACS στηρίζει το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) και την Πασχαλινή περίοδο

Η ACS στηρίζει το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) και την Πασχαλινή περίοδο Facebook Twitter
0

Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες στηρίζει το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) και την Πασχαλινή περίοδο.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία παρέλαβε και θα διανείμει δωρεάν, σε «παιδιά ευχής» σε όλη την Ελλάδα, 210 πασχαλινά δώρα σε ισάριθμα πακέτα. Υπενθυμίζεται, ότι το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) εκπληρώνει ευχές παιδιών 3 - 18 ετών που νοσούν από σοβαρές ασθένειες.

Ο Χάρης Πατούνης, Υπεύθυνος Λειτουργιών του Make-A-Wish (Kάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) δήλωσε σχετικά: «Με  την πολύτιμη συνεισφορά της ACS τα τελευταία χρόνια, έχουμε καταφέρει να φτάσουμε σε κάθε απομακρυσμένο σημείο της Ελλάδας, δημιουργώντας συναισθήματα σε κάθε παιδί που η ευχή του εκπληρώνεται ή είναι σε αναμονή. Ακόμα και ένα πακέτο μπορεί να κρύβει μέσα του δύναμη για ζωή. Καλό Πάσχα, γεμάτο φως σε όλους!». H Έλια Χάραρη, Marketing and Corporate Sustainability Manager της ACS, δήλωσε: «Τις ημέρες που έρχονται, κατεξοχήν ημέρες αγάπης, είναι πολύ σημαντικό για εμάς στην ACS να σταθούμε ξανά αρωγοί του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) και να βοηθήσουμε να αισθανθούν αγάπη παιδιά που δοκιμάζονται από απειλητικές ασθένειες. Να ευχηθούμε σε εκείνα, τις οικογένειες τους, αλλά και όλους τους συμπολίτες μας, καλό Πάσχα με υγεία και αγάπη».

Η ACS στηρίζει το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) και την Πασχαλινή περίοδο Facebook Twitter

Σημειώνεται ότι η ACS πρόσφατα έκλεισε εφτά χρόνια συνεργασίας με τον οργανισμό Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), στηρίζοντας τα λιγότερο τυχερά παιδιά και τις οικογένειές τους. Εν μέσω μιας ιδιαίτερα απαιτητικής περιόδου για τις ταχυμεταφορές, η εταιρεία  ανανέωσε τη συνεργασία της με τον Οργανισμό, υποστηρίζοντας, κατά κύριο λόγο, το πρόγραμμα  «Αστέρι της Ευχής».

Η ACS θα συνεχίσει να υποστηρίζει το Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος, στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιεί η εταιρεία τα τελευταία χρόνια και το οποίο επικεντρώνεται σε 4 κοινωνικούς πυλώνες: την ανταπόκριση σε έκτακτη ανάγκη/φυσική καταστροφή και δράσεις πανελλαδικής εμβέλειας, την προστασία της φύσης, την ενίσχυση της ποιοτικής εκπαίδευσης και ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και τη στήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το χωράφι μέχρι το πιάτο: Το πρώτο οικοσύστημα mentoring & εκπαίδευσης για επαγγελματίες τροφίμου

Market news / Από το χωράφι μέχρι το πιάτο: Το πρώτο οικοσύστημα mentoring & εκπαίδευσης για επαγγελματίες τροφίμου

Απευθύνεται σε αγρότες, παραγωγούς τροφίμων, επιχειρηματίες και επαγγελματίες της εστίασης, chefs και ειδικούς με κοινό όραμα το μέλλον της διατροφής στην Ελλάδα.
THE LIFO TEAM
Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Market news / Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Στις 19 Σεπτεμβρίου στο Παρίσι, η Huawei θα παρουσιάσει τη νέα της σειρά smartwatches για υπαίθριες δραστηριότητες, μαζί με μια σειρά καινοτόμων προϊόντων στο πλαίσιο του Global Innovative Launch.
THE LIFO TEAM
Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Market news / Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Μια ολοκληρωμένη στρατηγική ευαισθητοποίησης και ψηφιακής καινοτομίας σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας και το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης & Τεχνητής Νοημοσύνης.
THE LIFO TEAM