HoReCa Empowered: Η Coca-Cola Τρία Έψιλον στηρίζει το δικό σου success story

HoReCa Empowered: Η Coca-Cola Τρία Έψιλον στηρίζει το δικό σου success story Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το HoReCa Empowered της Coca-Cola Τρία Έψιλον, το πρόγραμμα εκπαίδευσης και ενίσχυσης απασχολησιμότητας, υλοποιεί νέο κύκλο δωρεάν Masterclasses σε Θεσσαλονίκη, Κέρκυρα, Κρήτη, Ρόδο και Αθήνα, από 5 έως 20 Μαΐου. Κορυφαίοι επαγγελματίες του κλάδου, συνεργάτες της Coca-Cola Τρία Έψιλον, θα εκπαιδεύσουν νέους επαγγελματίες στις σύγχρονες τάσεις και τεχνικές mixology, spirits και καφέ, βοηθώντας τους να εξελίξουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους, να δικτυωθούν και να χαράξουν τη δική τους επιτυχημένη διαδρομή.  

Το πρόγραμμα, με στόχο να στηρίξει την ανάγκη των επιχειρήσεων για εξειδικευμένο προσωπικό, υλοποιεί φέτος έναν διευρυμένο κύκλο σεμιναρίων σε 5 τουριστικές περιοχές της Ελλάδας. Τα Masterclasses θα πραγματοποιηθούν σε αναγνωρισμένες επιχειρήσεις καφεστίασης που γίνονται κέντρα εκπαίδευσης, καινοτομίας και δικτύωσης για τους επαγγελματίες του κλάδου. 

Εξειδικευμένα Masterclasses από κορυφαίους επαγγελματίες και πρόσβαση σε υποτροφίες  

Στο πρώτο μέρος των Masterclasses "Coffee: Brew-Feel-Repeat", οι συμμετέχοντες εκπαιδεύονται στις βασικές αρχές και τεχνικές παρασκευής καφέ, με τη χρήση εξειδικευμένων εργαλείων, από τους Στάθη Κορέμτα και Σάββα Πετρούτσο, Coffee Experts της Coca-Cola Τρία Έψιλον.  

HoReCa Empowered: Η Coca-Cola Τρία Έψιλον στηρίζει το δικό σου success story Facebook Twitter

Στο δεύτερο μέρος των Masterclasses, η εκπαίδευση εστιάζει στις σύγχρονες τεχνικές ανάμειξης cocktail και το κατάλληλο σερβίρισμα, στην απόκτηση γνώσης σχετικά με τα αποστάγματα και τη σημασία των πρώτων υλών και των υλικών, στις βασικές αρχές κυκλικής οικονομίας και βιωσιμότητας στον χώρο του bar, καθώς και στο ζήτημα της φιλοξενίας και τη δημιουργία μιας μοναδικής εμπειρίας για τον πελάτη. Συγκεκριμένα, οι συμμετέχοντες θα παρακολουθήσουν τις εξής θεματικές ενότητες: 

  • Hospitality & Mixability, με τους Βασίλη Κυρίτση, Schweppes Lead Activation Strategist, Μαίρη Ταλαιπώρου, Schweppes Head Brand Ambassador για Ελλάδα & Κύπρο, Γιάννη Οικονόμου & Πέτρο Μυτιληναίο, Schweppes Brand Activators 

  • The Art of Simple Perfection: Why Ingredients Matter με τους Τζώρτζια Παπαγιαννοπούλου & Δημήτρη Καϊταλίδη, Three Cents Brand Activators 

  • Bartending in the Modern Age, με τον Θοδωρή Αναγνώστου, Edrington Brand Ambassador 

  • Exploring Spirits Basics, με διακεκριμένους και έμπειρoυς εισηγητές της WSPC 

Με την ολοκλήρωση των σεμιναρίων όλοι οι συμμετέχοντες θα λάβουν πιστοποίηση παρακολούθησης για να ενισχύσουν το βιογραφικό τους. Παράλληλα, θα έχουν τη δυνατότητα να διεκδικήσουν παγκοσμίως αναγνωρισμένες υποτροφίες στον καφέ από την Specialty Coffee Association και τα premium spirits από τoν Οργανισμό WSPC, ενισχύοντας σημαντικά τις επαγγελματικές τους προοπτικές και την παρουσία τους στον κλάδο της καφεστίασης.  

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να μάθουν περισσότερα για το πρόγραμμα και να δηλώσουν δωρεάν συμμετοχή εδώ, επιλέγοντας το Masterclass στο οποίο επιθυμούν να συμμετέχουν με φυσική παρουσία.  

HoReCa Empowered: Η Coca-Cola Τρία Έψιλον στηρίζει το δικό σου success story Facebook Twitter

Τι είναι το HoReCa Empowered 

Το HoReCa Empowered, είναι ένα από τα κορυφαία δωρεάν εκπαιδευτικά προγράμματα στον κλάδο του HoReCa, που προσφέρει σε νέους επαγγελματίες του κλάδου HoReCa, ολοκληρωμένη γνώση πάνω σε τεχνικές και τάσεις πίσω από καφέ και τα Premium Spirits. Προσφέρει επιπλέον, δικτύωση με τους Brand Ambassadors της Coca-Cola Τρία Έψιλον και κορυφαίους επαγγελματίες του κλάδου, καθώς και ευκαιρίες εξέλιξης και καριέρας. 

Μαζί με το Youth Empowered αποτελούν μία ολιστική πλατφόρμα, που προσφέρει στοχευμένες δράσεις αναβάθμισης και ανακατάρτισης δεξιοτήτων, αποτελώντας σήμερα το κορυφαίο δωρεάν πρόγραμμα ενίσχυσης απασχολησιμότητας από τον ιδιωτικό τομέα, με περισσότερους από 45.000 συμμετέχοντες έως σήμερα. 

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM