A Hashtag for a Meal: Ο τόνος Geisha μάς καλεί να αξιοποιήσουμε τα leftovers μας

H Geisha για καλό σκοπό με το “A Hashtag for a Meal” Facebook Twitter
0

Ο τόνος Geisha, μέλος του ομίλου Κώστα Παπαέλληνα ΑΕΒΕ, με τη δράση του A Hashtag for a Meal, καλεί τον κόσμο να αξιοποιήσει τα leftovers του και να μοιραστεί στα social media τις συνταγές του για καλό σκοπό, χρησιμοποιώντας μόνο το #ahashtagforameal.


Το 2023, η Geisha βγήκε στους δρόμους της Αθήνας, συγκέντρωσε χριστουγεννιάτικες ευχές και τις μετέτρεψε σε γεύματα, χρησιμοποιώντας προϊόντα που ήταν κοντά στη λήξη τους, φέρνοντας χαμόγελα σε όσους το είχαν ανάγκη. Με 8.640 ευχές προσφέρθηκαν 8.640 γεύματα αγάπης.

H Geisha για καλό σκοπό με το “A Hashtag for a Meal” Facebook Twitter
H Geisha για καλό σκοπό με το “A Hashtag for a Meal” Facebook Twitter

Το 2024, θέλοντας να χαρίσει ακόμη περισσότερα χαμόγελα, δημιούργησε την ενέργεια "A Hashtag for a Meal”, όπου η χρήση ενός μόνο hashtag συνεπάγεται με ένα γεύμα για όσους έχουν ανάγκη.
Τα βήματα για να συμβάλει κάποιος είναι απλά:

  1. Αξιοποίησε τα leftovers σου, δημιουργώντας μια συνταγή με τόνο GEISHA και μειώσε τη σπατάλη.
  2. Τράβηξε μια φωτογραφία του πιάτου σου.
  3. Κοινοποίησέ την στο story ή στην ανάρτησή σου, χρησιμοποιώντας το hashtag #ahashtagforameal.
  4. Μην ξεχάσεις να κάνεις tag την @‌geisha_tuna για να μετρηθεί η προσφορά σου.
  5. Η αναφορά σου μετατράπηκε σε γεύμα

Η GEISHA απο το 1998 είναι στο τραπέζι μας χαρίζοντας νόστιμες και γρήγορες συνταγές που ανταποκρίνονται στον σύγχρονο και απαιτητικό τρόπο ζωής, προσπαθώντας παράλληλα να μειώσει τη σπατάλη τροφίμων στο ελάχιστο. Ας συμβάλουμε όλοι μαζί!

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM