H Novartis δίνει «φτερά» στους νέους

H Novartis δίνει «φτερά» στους νέους Facebook Twitter
0

Ο Όμιλος Νovartis για δεύτερη συνεχή χρονιά, ανακοινώνει την συνέχιση του Προγράμματος Eταιρικής Υπευθυνότητας «Ανοιχτά Φτερά» σε συνεργασία, αυτή τη φορά, με το Found.ation.

Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία του Found.ation στην υλοποίηση άρτιων εκπαιδευτικών προγραμμάτων ψηφιακού μετασχηματισμού, οι δύο οργανισμοί επιχειρούν να συμβάλλουν άμεσα στην εξάλειψη του ψηφιακού αναλφαβητισμού των νέων της χώρας.

Το πρόγραμμα «Digital Skills» προσφέρει σε 300 νέους/ες τη δυνατότητα να αναπτύξουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες μέσα από ένα δωρεάν καινοτόμο πρόγραμμα εκπαίδευσης, ώστε να εφοδιαστούν με τις απαραίτητες θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις και να προετοιμαστούν για την αγορά εργασίας.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε άνεργους/ες νέους/ες απόφοιτους σχολών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (AΕΙ, ΑΤΕΙ, ΙΕΚ και Κολλέγιο), ηλικίας 18 – 35, που διαθέτουν κάρτα ανεργίας.

Εκτός από τα γενικά κριτήρια συμμετοχής, που αφορούν στην ηλικία και την εργασιακή κατάσταση, θα δοθεί προτεραιότητα σε αιτούντες με μικρή γνώση του αντικειμένου, ενώ θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Τα σεμινάρια επαγγελματικών ψηφιακών δεξιοτήτων αποτελούνται από 5 ενότητες και θα διεξαχθούν από τον Δεκέμβριο του 2019 μέχρι και τον Μάρτιο του 2020, μέσα από 12 επαναλαμβανόμενους κύκλους, ανάλογα με την πληρότητα των τμημάτων.

Οι θεματικές που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια κάθε κύκλου του προγράμματος είναι οι ακόλουθες:

  1. Digital CV: LinkedIn as a tool to find the perfect job (2 ώρες)
  2. Interview and presentation skills in the digital era (2 ώρες)
  3. Social media: Getting started with Digital marketing (2 ώρες)
  4. Digital Design Thinking, the Fundamentals (4 ώρες)
  5. Introduction to Coding (2 ώρες)

Η τεχνολογία έχει πλέον μεταμορφώσει ριζικά το εργασιακό τοπίο σε παγκόσμιο επίπεδο και ο ψηφιακός μετασχηματισμός επιτάσσει την απόκτηση νέων, πιο σύγχρονων δεξιοτήτων, για όσους θέλουν να ξεχωρίσουν και να παραμείνουν ανταγωνιστικοί στην αγορά εργασίας.

Το πρόγραμμα έρχεται να σκιαγραφήσει τον νέο εργασιακό χάρτη της ψηφιακής εποχής στην Ελλάδα και να συμβάλει άμεσα στην ανάπτυξη (Upskilling) και εκμάθηση δεξιοτήτων στους νέους/ες (Reskilling), με απώτερο στόχο τη δυναμική ένταξή τους στην αγορά εργασίας.

Υπενθυμίζεται ότι η Novartis παγκοσμίως έχει αναγάγει σε στρατηγικό της πυλώνα τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό, αξιοποιώντας την ψηφιακή εποχή, την ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών, τη διαχείριση δεδομένων και την ανάπτυξη της Τεχνητής Νοημοσύνης προς όφελος των ασθενών και των επαγγελματιών υγείας αλλά και της κοινωνίας.

Η κα. Susanne Kohout, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Novartis Hellas, δήλωσε σχετικά: «Βασικός πυλώνας κάθε δραστηριότητας της Novartis είναι η δημιουργία υπεραξίας για την κοινωνία. Σε αυτό το πλαίσιο, το όραμά μας για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό περιλαμβάνει την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών προς όφελος των ασθενών. Γνωρίζοντας λοιπόν ότι η νέα ψηφιακή εποχή επιτάσσει νέες δεξιότητες και δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας, δίνουμε την ευκαιρία στους/στις νέους/ες να ανοίξουν τα φτερά τους σε ένα μέλλον με πολλές προοπτικές».

Οι ενδιαφερόμενοι θα κληθούν να συμπληρώνουν την αίτησή τους κάθε φορά που ανοίγει ένας εκπαιδευτικός κύκλος (Δεκέμβριος 2019-Μάρτιος 2020) μέσω της ιστοσελίδας του http://thefoundation.gr/events/digital-skills/. Μετά την ολοκλήρωση των μαθημάτων θα δοθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης σε όλους τους συμμετέχοντες.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM