Απεργία την Πρωτομαγιά

H Lidl Ελλάς βγάζει το μαύρο πλαστικό από τη ζωή μας

H Lidl Ελλάς βγάζει το μαύρο πλαστικό από τη ζωή μας! Facebook Twitter
0

Σε ένα νέο μέτρο για την προστασία του περιβάλλοντος προχωρά η Lidl Ελλάς. Πρόκειται για ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο για την καταπολέμηση της πλαστικής ρύπανσης, που αποτελεί μέρος του REset Plastic, της διεθνούς στρατηγικής του ομίλου Schwarz για το πλαστικό, στην οποία συμμετέχει και η Lidl Ελλάς.

Συγκεκριμένα με την πρωτοβουλία REset Plastic, ο όμιλος έχει αναπτύξει μία ολιστική, διεθνή στρατηγική που περιλαμβάνει πέντε τομείς δράσης:

  • REduce / Mείωση
  • REdesign (Επανα)σχεδιασμός
  • REcycle /Ανακύκλωση
  • REmove /Απομάκρυνση
  • REsearch / Έρευνα
  •  

Έτσι μειώνεται η χρήση του πλαστικού και κλείνει ο κύκλος της κυκλικής οικονομίας. Στο πλαίσιο αυτό,  η Lidl Ελλάς στοχεύει έως το 2025 στη μείωση της χρήσης πλαστικού κατά 20% και στη μέγιστη δυνατή ανακυκλωσιμότητα για το 100% των συσκευασιών των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας της.

Από την πρώτη µέρα λειτουργίας της, το 1999, η Lidl Ελλάς έθεσε υψηλούς στόχους πριν καν η νομοθεσία το επιβάλλει. Ο καταναλωτής πλήρωνε αντίτιµο για την αγορά κάθε σακούλας µε απώτερο στόχο τόσο την αποτροπή της χρήσης της, όσο και τη μείωση της αλόγιστης χρήσης της και την προστασία του περιβάλλοντος.

Η Lidl Ελλάς, πρώτη, απέσυρε οριστικά τις πλαστικές σακούλες µίας χρήσης 4 λεπτών από τα καταστήµατά της και έκτοτε εξοικονομεί ετησίως 842 τόνους πλαστικού. Πρώτη απέσυρε οριστικά από τα καταστήματά της στην 01.01.2020 και τα πλαστικά μίας χρήσης, όπως καλαµάκια, ποτήρια, πιάτα, μαχαιροπίρουνα και μπατονέτες και έκτοτε εξοικονομεί ετησίως 215 τόνους πλαστικού.

«Στη στρατηγική μας για το πλαστικό ακολουθούμε μια σαφή προσέγγιση, η οποία συνοψίζεται στο τρίπτυχο: Αποφεύγουμε – Μειώνουμε – Ανακυκλώνουμε. Καταργώντας την πλαστική σακούλα µίας χρήσης, τα πλαστικά είδη μίας χρήσης, αφαιρώντας το μαύρο πλαστικό από τις συσκευασίες μας στοχεύουμε σε μία πιο ορθή χρήση του πλαστικού, συμβάλλοντας έτσι στην επίτευξη του στόχου που έχει τεθεί από την εταιρία μας για τη μείωση του πλαστικού. Εργαζόμαστε με εντατικούς ρυθμούς πάνω σε διάφορες καινοτόμες ιδέες, αντικαθιστώντας και ανανεώνοντας τις συσκευασίες μας και θα ενημερώνουμε συνεχώς τους πελάτες μας για κάθε καινοτομία και αλλαγή», τόνισε ο Ιωάννης Καρανάτσιος, Mέλος Διοίκησης, Διεύθυνση Αγορών της Lidl Ελλάς.

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:

corporate.lidl.gr

facebook.com/lidlgr

twitter.com/Lidl_Hellas_

instagram.com/lidl_hellas

linkedin.com/company/lidl-hellas

youtube.com/user/lidlhellas

Market news
0

Απεργία την Πρωτομαγιά

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Charlotte Foucteau: Αν οι leaders των επιχειρήσεων αγκαλιάσουν την αλλαγή που φέρνει το AI, οι άνθρωποί τους θα νιώθουν πιο ασφαλείς.

Market news / Charlotte Foucteau: Αν οι leaders των επιχειρήσεων αγκαλιάσουν την αλλαγή που φέρνει το AI, οι άνθρωποί τους θα νιώθουν πιο ασφαλείς

Η CEO της Teleperformance Greece, κατά τη συμμετοχή της στο Delphi Economic Forum 2024, χαρακτήρισε ευοίωνο το μέλλον που φέρνει η Τεχνητή Νοημοσύνη στις επιχειρήσεις, υπογραμμίζοντας παράλληλα τη σημασία της ενσυναίσθησης.
THE LIFO TEAM
Η Gilead Sciences Ελλάς στο πλευρό των πλημμυροπαθών της Θεσσαλίας

Market news / Η Gilead Sciences Ελλάς στο πλευρό των πλημμυροπαθών της Θεσσαλίας

Με αιχμή του δόρατος το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και τους εθελοντές – εργαζόμενούς της, η βιοφαρμακευτική εταιρεία υλοποίησε ένα πλέγμα δράσεων για την άμεση ανακούφιση των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων που επλήγησαν.
THE LIFO TEAM