«ΦΕΡΕ - ΚΕΡΔΙΣΕ»: Η WATT+VOLT κληρώνει 10.000€ στον υπερτυχερό που θα φέρει τον λογαριασμό του σε ένα κατάστημα

 ΦΕΡΕ - ΚΕΡΔΙΣΕ: Η WATT+VOLT κληρώνει 10.000€ στον υπερτυχερό που θα φέρει τον λογαριασμό του σε ένα κατάστημα! Facebook Twitter
0

Μπορεί oι λογαριασμοί του ρεύματος να μοιάζουν πλέον δυσνόητοι, η WATT+VOLT είναι όμως εδώ για να κάνει την καθημερινότητα για ακόμη μία φορά απλή και ταυτόχρονα συναρπαστική! Οι εξειδικευμένοι και άρτια εκπαιδευμένοι WATT+VOLTers είναι κοντά σε κάθε καταναλωτή για να εξηγήσουν τα πάντα για τους λογαριασμούς τους αλλά και να προσφέρουν χρήσιμα tips ενέργειας σε όποιον επισκεφθεί 1 από τα 85 καταστήματα του μεγαλύτερου και πιο πορτοκαλί δικτύου καταστημάτων ενέργειας, από όποιον πάροχο κι αν είναι.

Συνδυάζοντας λοιπόν το expertise της στην εξυπηρέτηση και την παροχή μίας ολοκληρωμένης εμπειρίας ενέργειας με έναν υπερ-διαγωνισμό, η WATT+VOLT δημιούργησε το ΦΕΡΕ - ΚΕΡΔΙΣΕ.

Για το επόμενο χρονικό διάστημα, και πιο συγκεκριμένα μέχρι και τις 30  Ιουνίου οι ενδιαφερόμενοι, ανεξαρτήτως παρόχου, φέρνοντας τον λογαριασμό τους στο κατάστημα WATT+VOLT που τους εξυπηρετεί θα έχουν την τριπλή ευκαιρία να ενημερωθούν για τους λογαριασμούς τους και πως θα απαλλαγούν από την ρήτρα αναπροσαρμογής, να πάρουν δώρα έκπληξη στη στιγμή και να μπουν στην κλήρωση για να διεκδικήσουν 10.000€ μετρητά!

Γιατί στη WATT+VOLT οι εκπλήξεις δε σταματάνε ποτέ ενώ ως ο πιο καινοτόμος πάροχος ενέργειας, θέτει τους καταναλωτές στον πυρήνα των προτεραιοτήτων της φροντίζοντας με πρωτότυπες πρωτοβουλίες και ενέργειες να βγαίνουν όλοι νικητές.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM