ΕΒΓΑ

ΕΒΓΑ Facebook Twitter
0

Η απόλαυση παγωτού κορυφώνεται φέτος με τις δύο νέες πρωτότυπες προτάσεις που δημιούργησε το SCANDAL με την υπογραφή του μοναδικού δημιουργού Στέλιου Παρλιάρου: SCANDAL PAVLOVA και SCANDAL SALTED CARAMEL. Και τα δύο νέα παγωτά ξεχωρίζουν για την αυθεντικότητα των πρώτων υλών και τον πληθωρικό gourmet χαρακτήρα τους.                                                                                                 

Στο SCANDAL PAVLOVA η τραγανή και αέρινη υφή της μαρέγκας συναντά τη χυμώδη φράουλα και όλα μαζί βυθίζονται σε απολαυστικό παγωτό βανίλια! Κανείς δεν μπορεί να αντισταθεί σε αυτή την πρωτόγνωρη γευστική εμπειρία παγωτού εμπνευσμένη από το πιο ντελικάτο γλυκό, την Πάβλοβα!                                                            

Το SCANDAL SALTED CARAMEL φέρνει την πιο γευστική ανατροπή του φετινού καλοκαιριού. Λίγοι κόκκοι αλατιού αρκούν να απογειώσουν την καραμέλα που λιώνει, καθώς απελευθερώνουν όλη την ένταση και τη γεύση αυτού του μοναδικού υλικού. Παγωτό κρέμα σε απόλυτη αρμονία με σιρόπι αλμυρής καραμέλας, καραμελωμένα αμύγδαλα και σοκολατένια κομμάτια καραμέλας, υπόσχονται να σαγηνέψουν όσους γνωρίζουν από αυθεντικές απολαύσεις.  

Τα νέα παγωτά SCANDAL από τον Στέλιο Παρλιάρο τα βρίσκετε στα ψυγεία της ΕΒΓΑ σε περίπτερα και σε Super Market.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM