3 Gold βραβεία για τη Lidl Ελλάς στα Bakery Awards 2023

Τρία Gold βραβεία για τη Lidl Ελλάς στα Bakery Awards 2023 Facebook Twitter
Από αριστερά – δεξιά: Σοφία Τσιβγούλη, Purchasing Trainee / Αντώνης Μάρκου, Senior Purchasing Manager/ Iφιγένεια Γεωργιάδου, Assistant Purchasing Manager
0

Με 3 Gold βραβεία ξεχώρισε για ακόμα μια χρονιά η Lidl Ελλάς στα φετινά Bakery Awards, τον θεσμό που θεσπίστηκε με σκοπό να επιβραβεύσει την αριστεία και την καινοτομία σε προϊόντα, υπηρεσίες, καταστήματα και τη βιομηχανία που σχετίζονται με την αρτοποιία.

Συγκεκριμένα η εταιρεία απέσπασε:

- Gold βραβείο στην κατηγορία «Φούρνος εντός σούπερ μάρκετ – πολυκαταστήματος» για τις ζεστές γωνιές - Bake Off στα καταστήματα Lidl, οι οποίες ψήνουν καθημερινά μία εκλεκτή ποικιλία από αρτοσκευάσματα, πίτες, γλυκίσματα, τα οποία διατίθενται φρεσκοψημένα για άμεση κατανάλωση, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην ποιότητα, τη φρεσκάδα, την ποικιλία και την τιμή.

- Gold βραβείο στην κατηγορία «Δράση ΕΚΕ» για τα αρτοσκευάσματα με μειωμένη περιεκτικότητα σε πρόσθετη ζάχαρη και πρόσθετο αλάτι. Ήδη σε τουλάχιστον 40 κωδικούς επαναπροσδιορίστηκε η σύσταση τους, ενώ όλα τα bake-off προϊόντα είναι απαλλαγμένα από υδρογονωμένα λιπαρά. Με στόχο μια συνειδητά υγιεινή διατροφή η Lidl Ελλάς, στοχεύει έως το 2025, να μειώσει σε όλα τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, την περιεκτικότητα σε πρόσθετο αλάτι και ζάχαρη κατά 20%. Μειώνοντας έμπρακτα το θερμιδικό φορτίο και το ποσοστό κορεσμένων λιπαρών οξέων, αποδεικνύει πως ακολουθεί μια ολιστική προσέγγιση για ισορροπημένη διατροφή.

- Gold βραβείο στην κατηγορία «Μαύρο Ψωμί» για τις ποικιλίες μαύρου ψωμιού που διαθέτει στην γκάμα της και οι οποίες επιλέγονται με αυστηρά κριτήρια, ώστε η γεύση, το άρωμα, η υφή και η πυκνότητα τους να εναρμονίζονται με τις γευστικές προτιμήσεις των καταναλωτών.

Η Lidl Ελλάς, με επίκεντρο τους καταναλωτές, ανανεώνει συνεχώς την γκάμα προϊόντων της εντάσσοντας νέους κωδικούς ή εξελίσσοντας τους ήδη υπάρχοντες, με στόχο να ικανοποιεί τις σύγχρονες γευστικές απαιτήσεις τους, δίνοντας έμφαση τόσο στην ποιότητα όσο και τις χαμηλές τιμές.

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:

corporate.lidl.gr / facebook.com/lidlgr  / 

twitter.com/Lidl_Hellas_ / instagram.com/lidl_hellas /

linkedin.com/company/lidl-hellas  / youtube.com/user/lidlhellas

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM