21ο Interactive Marketing Conference: Εξασφαλίστε μια θέση στη «χώρα του μάρκετινγκ»

IMC25: Κλείστε τώρα το εισιτήριό σας για ένα ταξίδι στο MarketingLand Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Είστε έτοιμοι να ανακαλύψετε το marketing του αύριο;

Το 21ο Interactive Marketing Conference του IAB Hellas, με θέμα “Alice in MarketingLand – Lost & Found in the Digital Era”, ανοίγει επίσημα τις πύλες του την Τρίτη 29 Απριλίου στο Ωδείο Αθηνών – Αμφιθέατρο Ιωάννης Δεσποτόπουλος και τώρα έχετε την ευκαιρία να εξασφαλίσετε μια θέση. 

Τα εισιτήρια έχουν ήδη ξεκινήσει να εξαντλούνται, οπότε φροντίστε να εξασφαλίσετε τη θέση σας για να μην μείνετε έξω από τη Χώρα του Marketing.  Μία μέρα γεμάτη καινοτομία, δημιουργικότητα, νέες προοπτικές, πρωτοπόρους ομιλητές και δυνατότητες networking, σας περιμένει.

IMC25: Κλείστε τώρα το εισιτήριό σας για ένα ταξίδι στο MarketingLand Facebook Twitter

Η πρόεδρος του IMC25, Βάσω Μαργέλου, δήλωσε: «Το IMC25 είναι το σημείο όπου η φαντασία θα συναντήσει την πραγματικότητα, με ιδέες και πρακτικές που θα σας βοηθήσουν να δείτε το marketing με νέα ματιά. Κλείστε έγκαιρα το εισιτήριό σας, γιατί το ταξίδι στο MarketingLand έχει ήδη ξεκινήσει!»

Εξασφαλίστε τη θέση σας εδώ: www.eventora.com/el/Events/imc-2025

Για περισσότερες πληροφορίες και το πλήρες πρόγραμμα του συνεδρίου, επισκεφθείτε το www.imc25.gr.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM